Vienas pagrindinių projekto pasiekimų – specialiai RTSTCI padavėjų mokymo programai sukurta mobili mokymosi programėlė. Šis įrankis buvo ne tik išbandytas, bet ir sėkmingai integruotas į mokymo procesą.
Jau dabar galime pasidžiaugti, kad 30 Rygoje besimokančių mokinių ir 11 Telšių regioninio profesinio mokymo centro mokinių, dalyvavusių programėlės bandymuose, pateikė teigiamus atsiliepimus. Dauguma jų pažymėjo, kad programėlė tapo patogiu ir naudingu pagalbininku, leidžiančiu mokytis ne tik klasėje, bet ir bet kur kitur – mokiniams suteikiama galimybė lengvai pasikartoti medžiagą ar pasitikrinti žinias.
2024 m. rugsėjo – lapkričio mėnesiais RTSTCI mokiniai atliko praktikas įvairiose maitinimosi įstaigose, o po jų įvertino, kaip mokymosi programėlė prisidėjo prie praktinių įgūdžių įtvirtinimo. Dauguma praktikantų pabrėžė, kad glaustai pateikta mokomoji medžiaga padėjo ne tik ruošiantis praktikai, bet ir tiesiogiai dirbant realioje darbo aplinkoje.
Programėlė leido greitai prisiminti svarbiausias temas ir užtikrinti kokybišką darbą. Buvo atlikta ir įstaigų atstovų, priėmusių praktikantus apklausa. Gauti atsiliepimai buvo labai svarbūs programėlės tobulinimui ir platesniam jos pritaikymui.
Sausis – baigiamasis projekto etapas
Mėnesio pabaigoje vyko du reikšmingi renginiai, skirti profesinio mokymo įstaigų bei verslo atstovams iš Lietuvos ir Latvijos. Šių renginių metu buvo pristatomi projekto rezultatai, įskaitant patirtį, sukauptą naudojant mokymosi programėlę mokymo procese ir praktikoje. Taip pat įvyko ir kūrybiškumo dirbtuvės.
Renginiai taip pat tapo puikia platforma dalytis žiniomis, patarimais bei įžvalgomis apie skaitmeninių įrankių integraciją į profesinį mokymą. Renginiuose Palangoje ir Rygoje dalyvavo maitinimo srities verslo atstovai bei profesinių mokyklų atstovai.
Be to, projekto rezultatai buvo pristatyti kitoms profesinio mokymo įstaigoms Lietuvoje ir Latvijoje, siekiant paskatinti platesnį programėlės naudojimą. Susidomėję profesinių mokyklų atstovai dalyvavo mokymuose, kuriuose išsamiai susipažino su programėlės galimybėmis bei jos taikymo metodika savo pamokose. Tikimasi, kad tai prisidės prie profesinio mokymo kokybės gerinimo ir inovatyvių mokymo metodų plėtros, tiek Lietuvoje, tiek ir Latvijoje.
Projekto partnerių ir dalyvių bendradarbiavimas, nuolatinis dialogas su verslo atstovais bei atvirumas naujovėms tampa šio projekto sėkmės pagrindu. Įgyvendintos iniciatyvos rodo, kad inovatyvūs sprendimai gali žymiai pagerinti profesinio mokymo kokybę, padėti geriau pasirengti darbo rinkos iššūkiams ir užtikrinti sklandų mokymosi procesą visiems dalyviams.
Projektas „ MAITINIMO PAŽANGA: profesinio mokymo mokinių mobiliojo mokymo modelis„ yra finansuojamas Europos Sąjungos.