Europoje pristatomas pirmasis KitKat, kuriam naudojama kakava iš „Nestlé“ pajamų augimo spartinimo programos

„Nestlé“ pristatė pirmąjį KitKat, gaminamą iš kakavos masės, gautos iš pupelių, kurias užaugino ūkininkų šeimos, dalyvaujančios bendrovės pajamų augimo spartinimo programoje. Šiuo KitKat siekiama suartinti vartotojus su „Nestlé“ programoje dalyvaujančiais ūkininkais ir didinti žinomumą apie kultinių batonėlių gamybai naudojamos kakavos tvarumą.
Europoje pristatomas pirmasis KitKat, kuriam naudojama kakava iš „Nestlé“ pajamų augimo spartinimo programos
Europoje pristatomas pirmasis KitKat, kuriam naudojama kakava iš „Nestlé“ pajamų augimo spartinimo programos / „Nestlé“ nuotr.

Inovacinė programa pradėta įgyvendinti 2022 m. sausį, kurios paskirtis – padėti panaikinti kakavos augintojų šeimų pragyvenimo pajamų atotrūkį ir sumažinti vaikų darbo riziką. Kartu siekiama geresnės žemės ūkio praktikos ir skatinti lyčių lygybę įgalinant moteris kaip teigiamų pokyčių iniciatores. Programa skatina kakavos augintojų šeimas, kurios leidžia vaikus į mokyklą, įgyvendina gerąją žemės ūkio praktiką, užsiima agrarine miškininkyste ir įvairina savo pajamas.

Iki šiol „Nestlé“ pajamų augimo spartinimo programa Dramblio Kaulo Krante parėmė daugiau kaip 10 000 šeimų, o šiais metais ji bus išplėsta į Ganą ir iš viso apims 30 000 šeimų. Programos tikslas – iki 2030 m. pasiekti maždaug 160 000 kakavos augintojų šeimų pasaulinėje „Nestlé“ kakavos tiekimo grandinėje, kad poveikis būtų išties didelio masto.

„Nestlé“ bendradarbiavo su įvairiais partneriais ir tiekėjais, kad pakeistų savo pasaulinę kakavos žaliavų gavybą ir užtikrintų visišką kakavos, gaunamos iš pajamų augimo spartinimo programos, atsekamumą ir fizinį atskyrimą. Tai reiškia, kad galima atsekti visą kakavos pupelių kelią nuo kilmės vietos iki gamyklos, fiziškai atskiriant jas nuo kitų kakavos šaltinių.

Kakavos masė, gaunama iš pajamų augimo spartinimo programos, atitinka vieną iš aukščiausių atsekamumo standartų, užtikrinančių mišrios tapatybės išsaugojimo atsekamumą, leidžiantį atsekti ir atskirai laikyti kakavą. Be to, iki 2024 m. vidurio „Nestlé“ planuoja naudoti atskirtą kakavos sviestą visam KitKat šokoladui Europoje, o vėlesniais metais planuoja išsiplėsti į kitus regionus.

„Nestlé“ nuotr./Europoje pristatomas pirmasis KitKat, kuriam naudojama kakava iš „Nestlé“ pajamų augimo spartinimo programos
„Nestlé“ nuotr./Europoje pristatomas pirmasis KitKat, kuriam naudojama kakava iš „Nestlé“ pajamų augimo spartinimo programos

KitKat nuosekliai diegė naujoves, kurių centre – kultinis šūkis „Have a break, Have a KitKat“ (liet. „Atsipūsk, užkąsk KitKat“). Šiandien ši inovacija įgyvendinama vykdant iniciatyvą „Pasidarykite prasmingą pertraukėlę“, pagal kurią kakavos augintojai dėl pajamų augimo spartinimo programos tampa mūsų produkto ašimi, – komentuoja Corinne Gabler, „Nestlé“ konditerijos ir ledų skyriaus vadovė. – Negalėjome parinkti geresnio prekių ženklo už KitKat, kuris atspindėtų mūsų pastangas daryti reikšmingą poveikį kakavos augintojų bendruomenėms.“

27 Europos šalių parduotuvių lentynose KitKat „Pasidarykite prasmingą pertraukėlę“ pasirodys 2024 m. sausį, o nuo 2024 m. gegužės jų bus galima įsigyti ir Jungtinėje Karalystėje. Be to, Jungtinės Karalystės rinkoje pradėtas pardavinėti riboto tiražo bandomasis KitKat su 70 % juoduoju šokoladu, kuris taip pat gaminamas iš kakavos, gaunamos pagal pajamų augimo spartinimo programą.

„Cargill“ yra įsipareigojusi remti „Nestlé“ ilgalaikius tikslus ir pažangą įgyvendinant pajamų augimo spartinimo programą, – komentuoja Michielis van der Bomas, „Cargill“ kakavos ir šokolado produktų linijos direktorius Europos ir Vakarų Afrikos regionui. – Būdami „Nestlé“ tvarumo kelionės partneriais, įgyvendiname sprendimus ir siekiame, kad „Nestlé“ aprūpintume tvariomis žaliavomis, kurios padeda atkurti aplinką, remti šeimas ir didinti pajamas. Bendradarbiaudami kartu kuriame stipresnę ir atsparesnę tiekimo grandinę.“

„Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su „Nestlé“ kelyje į tvaresnę kakavos gavybą, – teigia „Rainforest Alliance“ strateginių klientų vadybininkas Thierry Touchais. – Džiugu, kad tokio masto bendrovė naudoja mišrios tapatybės išsaugojimo modelį, pagal kurį kakavos kilmė gali būti atsekama iki „Rainforest Alliance“ sertifikuotų ūkininkų, dalyvaujančių „Nestlé“ pajamų augimo spartinimo programoje. Šis metodas rodo teigiamų pokyčių pramonės srityje potencialą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis