„Eurovaistinė“ pristato mobiliąją programėlę

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pristato mobiliąją programėlę. Neseniai veiklos dešimtmetį paminėjusi „Eurovaistinė“ internete nuo šiol bus pasiekiama itin patogiai bet kuriame išmaniajame įrenginyje. Vos kelių mygtukų paspaudimu klientai galės greitai ir paprastai įsigyti reikalingus vaistus, maisto papildus, grožio ir sveikatingumo prekes, taip pat naudotis išskirtiniais, tik mobiliosios programėlės naudotojams skirtais pasiūlymais.
„Eurovaistinė“ pristato mobiliąją programėlę
„Eurovaistinė“ pristato mobiliąją programėlę / „Eurovaistinės“ nuotr.

Vaistų ir kitų medicininių produktų prieinamumo didinimas

„Pristatydami mobiliąją programėlę, žengiame dar vieną žingsnį gerindami vartotojų patirtį. Tikime, kad galimybė įsigyti vaistus ir kitas reikalingas medicinines priemones bet kurioje vietoje ir bet kuriuo metu visoje Lietuvoje, prisidės didinant reikalingų vaistų ir kitų medicininių priemonių prieinamumą, o taip pat leis sutaupyti naudojantis specialiais, tik mobiliojoje programėlėje pateikiamais pasiūlymais.

Jau esami mūsų klientai taip pat gerai žino, kad siūlome ir nuolatos plečiame išskirtinį grožio ir sveikatingumo prekių asortimentą, tad naujojoje programėlėje jis bus dar lengviau pasiekiamas“, – pristatydamas naujieną pasakoja Andrius Jurgelevičius, „Eurovaistinės“ internete vadovas.

„Eurovaistinės“ nuotr./Andrius Jurgelevičius
„Eurovaistinės“ nuotr./Andrius Jurgelevičius

Greitis, paprastumas ir patogumas

Pasak jo, vos prieš keletą savaičių atnaujinta, dar patogesnė „Eurovaistinės“ versija dabar persikelia ir į išmaniuosius įrenginius, tad tiek nauji, tiek ir esami „Eurovaistinės“ klientai naująja programėle galės naudotis intuityviai, patogiai ir greitai.

„Internetu perkantys klientai vertina greitą apsipirkimą, operatyvų klientų aptarnavimą, galimybę rinktis, kada, kokiu metu ir kokiu būdu gaus savo užsakymą. Vystome daugiakanalės veiklos modelį, kai mūsų paslaugos klientams prieinamos ir fizinėse, ir internetinėje vaistinėse, tad mobiliojoje programėlėje, kaip ir fizinėje vaistinėje, pokalbio lange klientai galės iš karto pasikonsultuoti su profesionaliu vaistininku ar kosmetologu, vos keliais mygtuko paspaudimais užsiregistruoti skiepui nuo gripo ar erkinio encefalito, taip pat sveikatos ir grožio tyrimams visoje Lietuvoje“, – dalinasi A.Jurgelevičius.

Kalbėdamas apie ateities planus, jis teigia, kad dabartinė „Eurovaistinės“ programėlė – optimizuota internetinės vaistinės versija, o atidžiai stebint vartotojų poreikius, kokie funkcionalumai jiems bus reikalingi ateityje, dabartinę versiją ketinama tobulinti ir plėsti.

Jis taip pat akcentuoja, jog net apie 80 proc. dabartinių „Eurovaistinės“ internete klientų joje apsiperka naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais, kai įprastai prekybos internetu rinkoje šis skaičius siekia apie 60 proc. Tikimasi, jog didžioji dalis „Eurovaistinės“ internete klientų, kurie naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais iki šiol reikalingus produktus įsigydavo naršyklės pagalba, taps nuolatiniais mobiliosios programėlės vartotojais.

Mobiliąją „Eurovaistinės“ programėlę nuo šiol galima nemokamai atsisiųsti „iOS“ ir „Android“ operacinių sistemų platformose „App Store“ ir „Google Play“.

Apie „Eurovaistinę“ internete

„Eurovaistinė“ internete – lyderiaujanti vaistinė internete Lietuvoje, savo veiklą pradėjusi 2014 m. Kaip ir to paties pavadinimo fizinis vaistinių tinklas, „Eurovaistinė“ internete priklauso tarptautinei Šiaurės Europos įmonių grupei „Euroapotheca“, valdančiai mažmeninės prekybos vaistinių tinklus, didmeninės vaistų prekybos įmones, taip pat kitus „Eurovaistinės“ internete padalinius ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje, Švedijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis