„Eurovaistinės“ kalėdinės reklamos herojai – kolekcionieriai ne savo noru: kviečia dovanoti tai, kas naudinga

Kalėdos – vieniems tai gražiausios metų šventės, kai susitinkama su artimiausiais žmonėmis, o tamsiausią metų laiką praskaidrina kalėdinės dainos bei šventinė atributika. Tuo tarpu kitiems – tai skubėjimo metas, kai didžiausiu galvos skausmu tampa dovanų idėjų galvojimas, neretai pasibaigiantis pirmu pasitaikiusiu pirkiniu. Todėl šiemet „Eurovaistinė“ pristato šmaikščią kalėdinę reklamą apie dovanų kolekcionierius ne savo noru, taip kviesdama dovanoti brangiems žmonėms tai, kas naudinga, o ne tai, kas taps kolekcija.
eurovaistines-kaledines-reklamos-herojai-kolekcionieriai-ne-savo-noru-kviecia-dovanoti-tai-kas-naudinga
„Eurovaistinės“ kalėdinės reklamos herojai – kolekcionieriai ne savo noru: kviečia dovanoti tai, kas naudinga / Stop kadras

Kviečia susipažinti su kolekcionieriais ne savo noru

Remiantis 5000 europiečių apklausa*, du trečdaliai (66 %) žmonių teigia gavę dovaną, kuri jiems nebuvo naudinga arba tiesiog nepatiko. Šie žmonės „Eurovaistinės“ kalėdinėje reklamoje pristatomi kaip kolekcionieriai ne savo noru. Reklamoje pasakojamos istorijos apie herojus Rimą ir Joną, kurie per kiekvienas Kalėdas gauna vis tas pačias dovanas – šventinius puodelius ir megztinius. Dėl to jie jau yra sukaupę nemažas šių nepanaudotų daiktų kolekcijas.

VIDEO: „Eurovaistinės“ kalėdinės reklamos herojai – kolekcionieriai ne savo noru: kviečia dovanoti tai, kas naudinga

„Artėjant gražiausioms metų šventėms, paprasta pasiduoti skubėjimui, kol vieną dieną supranti, kad iki Kalėdų liko visai nedaug, tačiau dovanomis dar nepasirūpinta. Natūralu, kad šis nerimastingas suvokimas gali paskatinti skubotus pirkinius, pamirštant įsigilinti į brangiausių žmonių poreikius. Todėl prieš skubant pirkti dovaną, verta pabandyti sau atsakyti į vieną klausimą – ar man brangus žmogus pasinaudos šia dovana?“, – sako „Eurovaistinės“ rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė Kristina Gumauskienė.

Jeigu bandant atsakyti į šį klausimą, kyla abejonės, ji pataria dovanų ieškoti vaistinėse, kur su vaistininko pagalba galima išrinkti ne tik panaudojamą, bet ir rasti individualią dovaną, kuri padės artimajam jaustis geriau.

„Jauskitės gerai pataikę su dovanomis – tai mūsų šių metų kalėdinis šūkis. Tikime, kad žmonės, įsigiję dovanas vaistinėse, galės savo artimiesiems padovanoti tai, kas naudinga, o ne tai, kas taps jų kolekcija lentynose. Vaistinėse galima rasti dovanų visiems. Pavyzdžiui, savo seneliams, kuriems gali praversti maisto papildai širdžiai ir kraujotakai, ar net kraujospūdžio matuoklis. Vaikus galima pradžiuginti vitaminais–guminukais, o suaugusiuosius – maisto papildais miego kokybei, nervų sistemai ar imunitetui stiprinti, taip pat ir profesionalia kosmetika odai ir plaukams. Pasirinkimų išties daug“, – pasakoja K.Gumauskienė.

Herojai, su kuriais galima susitapatinti

Pasak reklamos agentūros „Ogilvy Vilnius“ atstovų, šia kalėdine kampanija siekiama, kad kiekvienas galėtų susitapatinti su daugeliui gerai pažįstama situacija bei galėtų iš jos pasijuokti.

„Juk kiekvienas kažkada esame gavę dovaną, kurios taip ir nepanaudojome, bet jautėmės įsipareigoję nenuvilti dovanotojų ir vis tiek ja džiaugėmės. Kartais toks džiaugsmas netgi užduoda toną mūsų artimiesiems tokias dovanas teikti ir toliau, galvojant, kad jos mums patinka. Aišku, daugelis esame tokią dovaną ir patys įteikę. Tad tikimės, kad ši kalėdinė reklama taps įkvėpimu ieškoti naujų, naudingų ir apgalvotų dovanų“, – pasakojo idėjos autoriai, „Ogilvy Vilnius“ kūrybininkai Kęstutis Neverauskas ir Giedrius Kumetaitis.


*Adevinta tyrimas. (2024). Gauta iš https://www.globenewswire.com/en/news-release/2024/01/10/2806889/0/en/Nearly-a-quarter-of-Europeans-sell-unwanted-Christmas-gifts-online-Adevinta-research-shows.html

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis