,,Lietuviai yra matę pasaulio, gyvenę ir keliavę užsienyje, todėl atpažįsta patikimus prekės ženklus. Tačiau Lietuvoje tų ženklų parduotuvių nėra ir vienintelė galimybė įsigyti lieka outletai. Lietuviai yra racionalūs pirkėjai, vertinantys kokybės ir kainos santykį, dėl to matome gerą galimybę didelei plėtrai“, – sako ,,F8 outlet“ atstovas Margo Rand.
,,F8 outlet“ yra populiariausių prekinių ženklų – drabužių, batų ir aksesuarų parduotuvių tinklas visai seimai. Daugiau nei dešimtmetį veikianti įmonė prekes gauna iš simtu oficialių gamintojų atstovų Europoje, prekiauja tokių prekės ženklų kaip ,,Geox“, ,,Armani“, ,,Tommy Hilfinger“, ,,Calvin Klein“ ir daugybe kitu.
Outlet – kokybės ir kainos santykis
Outletai visoje Europoje ir pasaulyje suteikia galimybę žmonėms įsigyti kokybiškų prekių pigiau. Taip pat Lietuvoje atsiranda prekių, kurių įprastose parduotuvės įsigyti nepavyks.
Nors prekių ženklų yra šimtai, paprastai žmonės jų gali įvardyti tik keliolika – tuos, kurių reklamas matė ar yra išbandę. Tam, kad prekės ženklas šalyje taptų atpažįstamas tenka daug investuoti, o tai ne visada apsimoka.
,,Outletams yra paprasčiau – nereikia jokios reklamos, nes outletuose surasite jau atrinktus ir gerai žinomus pasaulinius prekės ženklus. Į outletus atkeliauja produktai, kurių įprastai kitose parduotuvėse nerasite, tačiau klientai jau yra šių prekės ženklų matę ir mielai įsigyja“, – sako M. Rand.
,,Vilnius Outlet“ – Lietuvos outletų Meka
Vilniuje penktadienį atidaromas ,,Vilnius Outlet“, kuriame įsikurs per 150 parduotuvių, restoranų ir kavinių bei paslaugų įmonių. Didžiąją dalį parduotuvių sudarys outletai.
,,Manome, kad tai bus naujas traukos centras, nes dabar outletai išsimėtę po visą miestą, o čia viskas bus po vienu stogu. Ko nerasite pas mus, tiketinai galėsite įsigyti pas kaimynus. Natūralu, kad planuodami plėtrą turėjome čia būti“, – sako ,,F8 outlet“ atstovas M. Rand.