Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Gamintojai ir tiekėjai ieškos, kaip padidinti lietuviškų prekių paklausą

Gera prekė pati save giria. O jeigu prekių tūkstančiai ir visos jos – geros? Vienas iš Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencijos pranešėjų, „Sorbum Group“ generalinis direktorius, Giedrius Oliškevičius sako, kad pasaulyje jau daugiau kaip dešimtmetį vykstanti pirkėjo rinkodaros evoliucija skatina dideles permainas ir Lietuvoje.
Maxima
Parduotuvė

Žinios, kurios keičia verslo sprendimus

Didesnių pardavimų nuolat siekiantis verslas investuoja į ilgalaikių santykių kūrimą ir plėtojimą, nes vienadieniai pasiūlymai pirkėjo dėmesį išlaiko tik trumpam.

„Įgyti lojalių pirkėjų ir laimėti jų simpatijas – ilgas ir daug nuoseklių pastangų reikalaujantis darbas. Šiandien vien turėti gamyklą ar parduotuvę nebeužtenka – verslas yra didelė ekosistema, kurios centre atsiduria pirkėjas. Todėl norint parduoti daugiau, reikia suprasti ilgalaikius klientų lūkesčius ir numatyti ateities poreikius. Kad pamatytų didelius ir detalius savo pirkėjų portretus, verslo partneriai turi sutelkti jėgas ir veikti išvien“, – sako G. Oliškevičius, kuris į konferenciją susirinkusius Lietuvos gamintojus ir tiekėjus kvies panagrinėti pirkėjo rinkodarą Lietuvoje ir veiksnius, kurie lemia apsisprendimą prie prekių lentynos.

Akimirka iš „Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencijos“
Akimirka iš „Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencijos“

Pasak eksperto, pirkėjų rinkodaros žinios plečia akiratį, verčia keisti mąstymą, verslo filosofiją ir sprendimus. O konferencijoje dalyvaujantys sėkmingiausių Lietuvos įmonių vadovai, komercijos, pirkimų ir rinkodaros vadovai bei specialistai gali atskleisti savo patirtį ir įsitraukti į diskusijas.

„Lietuvos gamintojai ir tiekėjai yra atviri naujoms idėjoms ir impulsams, kurie įkvepia tobulinti veiklą. Ši konferencija suteiks puikių galimybių pažinti rinkos tendencijas ir naujoves, taip pat – susitikti daug bendraminčių ir partnerių“, – teigia G. Oliškevičius.

Konferencijoje yra pakviesti dalyvauti 1000 pagrindinių Lietuvos gamintojų ir tiekėjų.

Konferencijoje sukeliama naujų idėjų banga

Konferenciją inicijuojančio lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė atkreipia dėmesį, kad veikdami kartu Lietuvos gamintojai, tiekėjai ir pardavėjai sukuria tūkstančius darbo vietų ir yra svarbi ekonomikos dalis „Dirbame išvien, kad Lietuvos žmones pasiektų kokybiška produkcija, tačiau kartu kuriame ir santykius bei atvirą bendruomenę, kurios nariai padeda vieni kitiems, siekia bendro tikslo ir vertina partnerių indėlį“, – teigia K. Meidė.

Akimirka iš „Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencijos“
Akimirka iš „Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencijos“

Pasak „Maximos“ vadovės, gamintojai, tiekėjai ir pardavėjai kuria sinergiją, todėl jau trečius metus iš eilės vykstanti konferencija – puiki platforma dalytis idėjomis, įžvalgomis ir pasiūlymais.

K. Meidė pastebi, kad konferencija kasmet įkvepia gamintojus ir tiekėjus pristatyti naujas savo idėjas lietuviškam prekybos tinklui. „Lietuviškas verslas yra drąsus ir kūrybingas. Kartu jau ne kartą įrodėme, kad iššūkius mokame paversti galimybėmis“, – sako K. Meidė.

Unikalus pranešimų derinys ir turinys

Apžvelgdami ir analizuodami mažmeninės prekybos situaciją, tendencijas, iššūkius ir galimybes, konferencijos pranešėjai ir dalyviai bandys nuspėti verslo ateities scenarijus, išsiaiškinti, kokie bus pirkėjų poreikiai bei norai ateityje.

Todėl konferencijos iniciatorius, lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, į bendrą „Litexpo“ erdvę subūrė ekonomikos, mažmeninės prekybos, rinkodaros bei žmonių elgesio ekspertus, kurie parodys aktualias ir netikėtas kryptis.

Pranešimus skaitys ir įžvalgomis dalysis Lietuvos banko vyresnioji ekonomistė Laura Galdikienė, neuromokslininkė dr. Urtė Neniškytė, „Nielsen“ paslaugų mažmeninės prekybos tinklams vadovė Baltijos šalims Žaneta Simonaitytė, tendencijų analitikas Andrius Grigorjevas, „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė ir kiti ekspertai.

Renginį vainikuos Lietuvos gamintojų ir tiekėjų apdovanojimai. O savo patirtimi bei sėkmės receptais konferencijos dalyviai galės dalytis kontaktų vakare.

Daugiau sėkmingų lietuviško verslo istorijų ir vertingų profesionalų įžvalgų – gruodžio 4 d. įvyksiančioje „Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencijoje 2019“, „Litexpo“ parodų rūmuose Vilniuje. Registruokitės portale www.lietuviskasverslas.lt ir stebėkite konferencijos transliaciją www.15min.lt gyvai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?