„Geriausio naujo 2014 metų produkto“ rinkimuose, kuriuos kasmet organizuoja tyrimų bendrovė „Nielsen Baltics“, putojantį vyną „Alita Riesling“ vartotojai išrinko nugalėtoju stipriųjų alkoholinių gėrimų ir vyno kategorijoje ir pripažino vienu sėkmingiausiu Lietuvos rinkai pernai pristatytu gaminiu.
Didžiausio vartotojų pripažinimo pernai sulaukusius greitojo vartojimo produktus bendrovė „Nielsen Baltics“ rinko keliais etapais. Pirmiausiai buvo vertinami 2014 m. Lietuvos rinkai pristatytų naujų gaminių pardavimo duomenys. Vėliau atlikta šalies vartotojų apklausa – ja buvo tiriama, kaip šiuos produktus vertina pirkėjai ir kam teikia pirmenybę rinkdamiesi gaminius. Abiejų tyrimų rezultatai galiausiai buvo sujungti ir indeksuoti, atrenkant laimėtojus atskirose kategorijose bei absoliučius nugalėtojus.
Pirkėjai ieško išskirtinumo
Paprašytas pakomentuoti naujieną Įmonių grupės „Alita“, AB marketingo direktorius Gediminas Judzentas teigė esąs įsitikinęs, kad „Alita Riesling“ vartotojų pripažinimą pelnė dėl jo gamybai naudojamų žaliavų kokybės bei skonio savybių.
„Jau kelerius metus apklausiame vartotojus, todėl žinome, kad putojantį vyną renkasi pirkėjai, kurie vertina natūraliai fermentuotus produktus. Daugiau nei pusė apklaustųjų pirmenybę teikia gėrimams, kuriuose esantys burbuliukai susidaro dėl natūralios fermentacijos. Daugumai vartotojų svarbu, kad gėrime nebūtų kvapiųjų medžiagų, kad gėrimas būtų pagamintas iš 100 proc. vynuogių vyno“, − sako G. Judzentas.
„Alita“ marketingo direktorius atkreipia dėmesį, kad Lietuvos vartotojai pirmenybę teikia saldesniam putojančiam vynui. „Bet tuo pat metu pirkėjai ieško naujovių, kažko išskirtinio, kitokio, unikalaus. Šiuo požiūriu „Riesling“ vynuogės yra labai tinkamos – joms būdingas ir saldumas, ir rūgštumas, tad iš šių vynuogių pagamintas vynas yra gana universalaus skonio, jis patinka įvairiems vartotojams“, – tvirtina G. Judzentas.
Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, Lietuvoje apskritai daugėja vartotojų, teikiančių pirmenybę putojančiam vynui ir šampanui. 2014 m. putojančio vyno ir šampano rinkoje, „Nielsen“ duomenimis, Įmonių grupės „Alita“ dalis augo 15,8 proc. lyginant su 2013 m. Tuo tarpu pati rinka per tą patį laikotarpį augo 5 proc.
Įkvėpimo sėmėsi istorijoje
Vyndarių itin vertinamos vynuogės „Riesling“ tradiciškai auginamos vėsesnio klimato vyndarystės regionuose. Teigiama, kad viduramžiais, kryžiuočių laikais, jos buvo auginamos ir Tilžėje Tai iš dalies patvirtina ir „Alita Riesling“ pelnytas pripažinimas“, − komentuoja „Alita“ marketingo direktorius.