„Gulbelės“ krautuvėse – lipdukų rinkimo vajus: įspūdingos akcijos profesionaliems virtuvės įrankiams ir peiliams

Šaltasis sezonas ir rimtėjanti epidemiologinė situacija šalyje skatina likti namuose ir prisitaikyti prie lėtesnio gyvenimo tempo. Puikus būdas prasmingai išnaudoti šį laiką – prisiminti gaminimo kartu su šeima malonumą. Prekybos tinklas UAB „Gulbelė“ kviečia maisto mylėtojus pasiruošti jaukiems kulinarinių stebuklų vakarams ir atnaujinti virtuvės reikmenų asortimentą.
„Gulbelės“ krautuvėse – lipdukų rinkimo vajus: įspūdingos akcijos profesionaliems virtuvės įrankiams ir peiliams
„Gulbelės“ krautuvėse – lipdukų rinkimo vajus: įspūdingos akcijos profesionaliems virtuvės įrankiams ir peiliams / Partnerio nuotr.

Spalio viduryje tinklo krautuvėse startavo akcija, kurios metu lojalūs pirkėjai turi galimybę gauti net 62 proc. nuolaidą išskirtinės kokybės virtuvės indams ir peilių rinkiniams.

„Gulbelės“ direktoriaus komercijai Ugniaus Venckutonio teigimu, jau nuo pavasario pastebimas augantis klientų susidomėjimas gaminimu namuose, nevengiama eksperimentuoti, išbandyti dar neragautų skonių. Jis pabrėžia, kad atidžiau vertinama ir produktų sudėtis, pirmenybė teikiama kokybei, o ne kiekybei.

„Išskirtinis laikotarpis, kuriuo gyvename šiuo metu, leido stabtelėti, sugrįžti į virtuves, susirūpinti savo ir artimųjų visaverte mityba. Gardaus ir sveiko maisto paruošimui ne mažiau svarbu ir kokybiški virtuvės reikmenys. Džiaugiamės savo klientams galėdami pasiūlyti akciją, leisiančią sutaupyti ir įsigyti ilgaamžius bei funkcionalius virtuvės reikmenis pigiau“, – kalba U.Venckutonis.

Didelio dėmesio ir populiarumo jau sulaukusios akcijos metu „Gulbelės“ klientai specialia kaina – net su 62 proc. nuolaida – gali įsigyti „Ambition Granite“ kolekcijos virtuvės reikmenis: keptuves, puodus, dubenis, peilių rinkinius. Kolekcijos indai padengti šveicarų sukurta ir pagaminta „ILAG GRANITEC“ danga, leidžiančia užtikrinti ilgalaikį indų tarnavimą, aukštą atsparumą įbrėžimams ir korozijai.

Partnerio nuotr./„Gulbelės“ krautuvėse – lipdukų rinkimo vajus: įspūdingos akcijos profesionaliems virtuvės įrankiams ir peiliams
Partnerio nuotr./„Gulbelės“ krautuvėse – lipdukų rinkimo vajus: įspūdingos akcijos profesionaliems virtuvės įrankiams ir peiliams

Nuo 2020 m. spalio 19 d. iki 2021 m. vasario 7 d. „Gulbelės“ krautuvėse apsiperkantys klientai, kaskart įsigiję prekių už 5 Eur, gaus 1 akcijos lipduką, už 10 Eur – 2 akcijos lipdukus, už 15 Eur – 3 akcijos lipdukus ir t. t. Surinkus atitinkamą kiekį lipdukų, norimus virtuvės reikmenis bus galima įsigyti akcijos skrajutėse nurodyta kaina.

„Gulbelės“ atstovas U.Venckutonis pasakoja, kad nuo akcijos pradžios sulaukiama vis daugiau teigiamų atsiliepimų apie su nuolaida siūlomus įsigyti virtuvės indus bei akcijos aktualumą. Jo teigimu, rinkdami akcijos lipdukus, žmonės galvoja ne tik apie save ar savo virtuvės atnaujinimą, bet ir apie artimuosius, kuriems artėjančių žiemos švenčių proga galės įteikti praktiškas dovanas.

„Ši akcija – puiki proga kalėdinėmis dovanomis pasirūpinti anksčiau. Kokybiški virtuvės reikmenys ne tik praturtins gaminimo procesą ir suteiks gerų emocijų, bet leis mėgautis be priekaištų paruoštu maistu“, – apie akcijos privalumus kalba U.Venckutonis. Pasak jo, netrukus šiomis prekėmis galės džiaugtis ir https://e-gulbele.lt/ klientai neišeidami iš namų.

Primenama, kad akcijos lipdukai neišduodami už alkoholinių gėrimų, tabako gaminių, vaistų, „Gulbelė“ dovanų kortelių, trečiųjų šalių paslaugų (loterijos bilietų, išankstinio mokėjimo kortelių papildymo, sąskaitų apmokėjimo, draudimo paslaugų, elektroninių bilietų ir t. t.) mokamas sumas. Visą krautuvių sąrašą, kuriose vyksta akcija, galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis