Į Lietuvą atkeliauja mados ir gyvenimo būdo platformos lyderė „Zalando“

Mados ir gyvenimo būdo platformos lyderė „Zalando“ praneša apie savo atėjimą į tris naujas rinkas Europoje, kuriose pradės „#MyCityMyStyle“ kampaniją. Kampaniją papuošė vietiniai talentai, atkreipiantys dėmesį į vietinę kultūrą bei įžiebę įspūdingas ekspozicijas apleistose Vilniaus, Liublianos ir Bratislavos vietose. Apie rinkos plėtrą pranešanti „Zalando“ šią žinutę planuoja paskelbti Vilniaus Kudirkos aikštėje liepos 1d., nuo 19 iki 20 val.
Į Lietuvą atkeliauja mados ir gyvenimo būdo platformos lyderė „Zalando“
Į Lietuvą atkeliauja mados ir gyvenimo būdo platformos lyderė „Zalando“ / „Zalando“ nuotr.

Centrinė sostinės aikštė vakarui taps vietinės mados kultūros švente. Pristatymo kampanijų iniciatoriai – vietiniai Lietuvos kūrėjai, modeliai ir menininkai, kurie demonstruos „Zalando“ pasiūlymus.

Įkvepiančiame renginyje šįvakar bus pristatyti įvairūs ir įtraukiantys tokių vietinių talentų kaip dainininkė Monique, šokėja ir choreografė Ilona Rai ir tinklaraštininkė Lina Talžūnaitė pasirodymai, atspindintys vietinės mados kultūros esmę.

„Zalando“ nuotr./Į Lietuvą atkeliauja mados ir gyvenimo būdo platformos lyderė „Zalando“
„Zalando“ nuotr./Į Lietuvą atkeliauja mados ir gyvenimo būdo platformos lyderė „Zalando“

Podiumo šou pristatymui sukurta ir vizualiai įspūdinga forma, kuri atskleidė „Zalando“ ketinimus nešti mylimiausią pasaulio madą į naujas rinkas.

Šventės Kudirkos aikštėje organizatoriai primena, kad, siekiant sumažinti COVID-19 plitimą, mados renginyje rekomenduojama vadovautis Vyriausybės ir vietos sveikatos agentūrų parengtomis gairėmis, pavyzdžiui, laikytis saugaus atstumo, dažnai plauti rankas arba naudoti rankų dezinfekavimo priemonę ir t.t.

„#MyCityMyStyle“ kampanija švenčia ambicingą „Zalando“ plėtros į naujas Europos šalis pradžią, kadangi vasaros pradžioje mados platforma paleista net trijose šalyse: Lietuvoje, Slovakijoje ir Slovėnijoje.

2021 m. vasaros pabaigoje numatomas jos atėjimas ir į Kroatiją, Latviją ir Estiją, o 2022 m. – į Vengriją bei Rumuniją. Kampanijos pristatymą apima glaudi ryšių su visuomene, nuomonės formuotojų ir socialinės žiniasklaidos veikla, kuri lydi šio mėnesio pradžioje pradėta ATL kampanija, remianti „Zalando“ misiją, siekianti stiprinti saviraišką ir individualumą.

„Zalando“ nuotr./Raidas su „Zalando“ apranga
„Zalando“ nuotr./Raidas su „Zalando“ apranga

„Zalando“, aktyviai planuodama ilgalaikę plėtrą, savo mados istorijas pradeda šiose naujose Europos rinkose, tikėdamasi iki 2021 m. pabaigos pasiekti tik dar daugiau šalių.

Kurdami mados įkvėptas akimirkas, atgyjančias per saviraiškos džiaugsmą, mes švenčiame individualumą bei leidžiame kiekvienam išreikšti save kaip tik nori, – teigia Natalie Wills, „Zalando“ viešųjų ryšių rinkodaros atstovė. – Štai todėl siekiame sukurti įvairiapusį ir įtraukiantį pasirodymą kiekvienoje rinkoje, pagrindinį dėmesį skirdami vietinei kultūrai.

Sveikiname savo naujuosius klientus, kviesdami juos pasisveikinti su savo naujuoju mėgstamiausiu garderobu.“

„Zalando“ veiklos pristatymas vyks kaip tęstinė globalios plėtros dalis, besiplečianti į naujas rinkas Lietuvoje, Slovakijoje ir Slovėnijoje. Iš viso platforma šiuo metu apima 20 rinkų visoje Europoje. Demonstruodama žymių dizainerių, gatvės drabužių, vaikiškų drabužių ir tvarios aprangos madą, „Zalando“ plečiasi į naujas Europos rinkas, siekdama uždegti šviesą vietinės mados kultūrai.

Kiekvienoje rinkoje rasite plačiausią mados asortimentą, įskaitant tokius prekės ženklus kaip „Weekday“ ir „Vivienne Westwood“, „Diane von Furstenburg“ ir „Victoria Beckham“, tuo tarpu „Zalando“, įkvėpta vietinės mados mėgėjų individualumo, sieks užimti Europos mados startinę poziciją.

„Zalando“ nuotr./Gabrielė su „Zalando“ apranga
„Zalando“ nuotr./Gabrielė su „Zalando“ apranga

Šis žingsnis yra nuolatinio prekės ženklo augimo dalis. Iš viso platforma šiuo metu apima 20 rinkų visoje Europoje, turi apie 42 milijonus aktyvių klientų. „Zalando“ programėlė suteikia prieigą prie plačiausio Europos mados asortimento, kurį galima rasti per „App Store“ ir „Google Play Store“, taip pat ji siūlo nemokamą pristatymą ir nemokamą grąžinimą per 30 dienų.

Apie „Zalando“: „Zalando“ yra Europoje pirmaujanti mados ir stiliaus elektroninės prekybos platforma. Įsikūrę 2008 m. Berlyne, platforma nuo galvos iki kojų rengia apie 42 milijonus aktyvių vartotojų iš 20 šalių, siūlydami jiems drabužius, avalynę, aksesuarus ir stiliaus prekes. Tarptautinių prekės ženklų asortimentas aprėpia tiek visame pasaulyje žinomus pavadinimus, tiek vietines etiketes. „Zalando“ yra vieno sustojimo vieta, skirta įkvėpimui, naujovėms ir bendravimui.

Kaip madingiausia Europos technologijų įmonė, jie sunkiai dirba ieškodami skaitmeninių sprendimų kiekvienam mados kelionės aspektui: savo klientams, partneriams ir kiekvienam „Zalando“ istorijos žaidėjui. Įmonės vizija yra užimti startinę mados poziciją ir būti tvaria platforma, teigiamai veikiančia žmones ir planetą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis