Joje įdiegtas konfigūratorius leidžia pakuočių gamintojams ir dizaineriams susimaketuoti ir, pasitelkus papildytą realybę, išbandyti kosmetikos, gėrimų, maisto ir kitas pakuotes bei etiketes. „Užsakovai nenori švaistyti laiko ilgiems derinimams, kita vertus, sudėtinga tiesiog aprašius idėją tikėtis 100 % norimo produkto išpildymo. Tad kodėl nepasitelkus vizualizacijų – tarsi iš lego kaladėlių sudėlioti savo norimą daiktą“, – sako UAB „Indeform“ vadovas dr. Algirdas Noreika.
Papildytos realybės funkcija leidžia pamatyti, kaip tokia sukurta pakuotė atrodys prekybos centro lentynose, butike ar parodos stende. Tai sutrumpina diskusijas, kurią spalvą ar formą rinktis, kad produktas išsiskirtų ar kaip tik – derėtų bendroje visumoje.
Vizualinių sprendimų kūrėjai „Indeform“ vysto konfigūratorius startuoliams, internetinės prekybos svetainėms ir taip leidžia vartotojams pasiūlyti individualizuotas prekes – nuo vienetinių papuošalų iki stogo dangos įrangos. Kol kas šį lietuvių vystomą produktą, pritaikomą įvairioms verslo nišoms, įsigyja užsienio įmonės, tačiau patogiu užsakymo patikslinimu tampantis sprendimas sutinkamas ir lietuviškose el. parduotuvėse.
Panašių konfigūratorių kauniečiai sukūrė JAV papuošalų kūrėjų el. prekybos platformai „Troupe Jewellery“, drabužių gamintojams „Virtual Outfits“, belgų parodų įrangos prekiautojams „EasyBuild“, ir kitoms Vakarų Europos sandėliavimo paslaugų įmonėms bei baldų gamintojams.