Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Iki“ didina lietuviškos produkcijos pasirinkimą

Prekybos tinklas „Iki“ ėmėsi iniciatyvos paremti Lietuvos maisto produktų gamintojus – stiprinant bendradarbiavimą su jais, dar labiau plečiamas lietuviškos produkcijos asortimentas, o pirkėjai savo palaikymą galės išreikšti pirkdami vietos gamintojų produktus su papildomomis nuolaidomis.
„Iki“ didina lietuviškos produkcijos pasirinkimą
„Iki“ didina lietuviškos produkcijos pasirinkimą / Partnerio nuotr.

Pasak „Iki“ komunikacijos vadovės Indrės Baltrušaitienės, sprendimą stiprinti bendradarbiavimą su Lietuvos gamintojais lėmė siekis juos palaikyti šiuo ekstremaliu laikotarpiu ir auganti lietuviškos produkcijos paklausa.

„Plėsdami lietuviškų prekių asortimentą, padėsime vietos gamintojams, o pirkėjams pasiūlysime dar daugiau prekių“, - sako I. Baltrušaitienė.

Nuo šios savaitės „Iki“ parduotuvėse lietuviškoms prekėms pradedamos taikyti papildomos nuolaidos, siekiant paskatinti ir pirkėjus palaikyti vietos gamintojus. Šios prekės bus pažymėtos išskirtiniais ženklais.

Šiuo metu lietuviški produktai ir gaminiai „Iki“ parduotuvėse sudaro apie du trečdalius maisto prekių asortimento. Lietuviškų prekių dalis siekia apie 70 proc. šviežios mėsos ir mėsos gaminių produkcijos, 85 proc. – pieno gaminių, 90 proc. – duonos ir apie 25 proc. – vaisių ir daržovių.

Per pirmuosius šių metų mėnesius lietuviškos produkcijos paklausa „Iki“ parduotuvėse padidėjo beveik visose prekių kategorijose. Palyginus šių metų pirmojo ketvirčio rezultatus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, vietinių gamintojų mėsos produktų pardavimai augo apie 22 proc., pieno produktų – 8,5 proc., vaisių ir daržovių – 19 proc.

Prekybos tinklui „Iki“ šiuo metu produkciją tiekia daugiau kaip 100 Lietuvos gamintojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?