„Šalia pagrindinės žiniasklaidos funkcijos – informuoti visuomenę, portalas 15min nuolat ieško naujų būdų, kaip skaitytojams dar patogiau ir greičiau pasiekti svarbiausius įvykius ar kitą vertingą turinį. Auga karta, kuri visiškai nenaudoja tradicinės žiniasklaidos, o labiau už viską savo telefone vertina greitį, patogumą ir pateikimo formą.
Ji jau įprato savo telefonų ekranuose pirštu braukti į šoną ir greitai peržvelgti ją dominantį turinį. Būtent kituose formatuose įprastą informacijos vartojimo modelį pritaikėme ir savo naujame produkte 15sek. Tikimės, kad šis sprendimas mums padės jaukintis ir augintis šią Lietuvos ateities auditoriją“, – sako 15min rinkodaros ir vystymo vadovė Gabrielė Burbienė.
Kaip teigia G.Burbienė, portalas 15min ir toliau orientuojasi tiek į operatyvių naujienų pateikimą, tiek į pridėtinę vertę skaitytojui teikiantį, dažniausiai didesnio įsitraukimo reikalaujantį turinį, kurį norisi prenumeruoti.
Tuo pačiu, kaip tikimasi, naujoji funkcija turėtų plėsti skaitytojų auditoriją. „Žiniasklaidos tyrimai rodo, kad naujienų portalų skaitytojai – amžiumi brandi auditorija. Jaunimo iki 25 metų naujienų vartojimo įpročius jau formavo socialinė medija. Tad pateikdami naujienas nauju formatu tikimės pritraukti ir tą auditoriją, kuri net neturi tvirto įpročio skaityti naujienų portalų. Testuodami šią funkciją gavome daug teigiamų skaitytojų atsiliepimų. Jie vertina tai, kad jaučiasi labiau informuoti, net jei nenori skirti daugiau laiko straipsnių skaitymui“, – sako G.Burbienė.
Išbandyti greitų naujienų funkciją galima telefone – 15min mobiliojoje versijoje ir mobiliojoje programėlėje.