Iš „Pasiutusios lapės“ – į „BookitNow“: paslaugos ir pramogos vienoje vietoje su rezervacijos galimybe

Nuo 2016-ųjų veikusi „Gera dovana“ dalis – grožio ir sveikatingumo paslaugų el. parduotuvė „Pasiutus lapė“ – tapo „BookitNow“. Ši nauja paslaugų rezervavimo platforma leidžia greitai rasti ir rezervuoti įvairias paslaugas ir pramogas visoje Lietuvoje.
„BookitNow“ elektroninis čekis
„BookitNow“ elektroninis čekis / „Gera dovana“ iliustr.

Paslaugų ir pramogų rezervavimo platformoje „BookitNow“ įvairias grožio, sveikatingumo paslaugas, poilsio su nakvyne pasiūlymus, aktyvias pramogas bei kitas kasdienes paslaugas galima rasti vienoje vietoje ir patogiai rezervuoti jų laiką. „BookitNow“ partnerių tinklas nuolat plečiamas, tad paslaugų ir pramogų pasiūla vis didėja, kurių didžiąją dalį kiekvienas gali rezervuoti itin lengvai.

„Apie 5 metus vystėme platformą „Pasiutus lapė“, kuri daugiausia buvo orientuota į grožio ir sveikatingumo paslaugas, bet ilgainiui pastebėjome, kad klientų poreikiai keičiasi. Gilesnė analizė parodė, jog vis daugiau pirkėjų ieško vienos platformos su plačiu paslaugų spektru ir čia pat nori rezervuoti ne tik kasdienes paslaugas, bet ir jiems aktualų poilsį, pramogas. Taip gimė mintis praplėsti platformos „Pasiutus lapė“ asortimentą bei rezervavimo galimybes ir prasidėjo šio prekių ženklo kaita – palaipsniui „Pasiutus lapė“ virsta į unikalią paslaugų ir pramogų rezervavimo platformą.

„Gera dovana“ iliustr./„BookitNow“ logotipas
„Gera dovana“ iliustr./„BookitNow“ logotipas

Tikrai išmanome pramogų sektorių – mūsų pagrindinis prekių ženklas „Gera dovana“ yra lyderis įspūdžio dovanų kategorijoje Lietuvoje. Didžiulė patirtis tikrai padės efektyviai plėsti „BookitNow“ asortimentą ir augti, o dvi platformos – asortimentą suvaldyti efektyviau: „Gera dovana“ – tai dovanos kitiems: artimiausiems, draugams, kolegoms, o „BookitNow“ labiau orientuota į paslaugas ir pramogas būtent sau. Šiuo metu „BookitNow“ jau galima rasti daugiau nei 10 000 paslaugų ir šis skaičius kasdien didėja“, – pasakoja „Geros dovanos“ generalinis direktorius Ernestas Vasiliauskas.

„Pasiutus lapė“ sudarė galimybę įsigyti ir rezervuoti įvairias grožio ir sveikatingumo paslaugas: pedikiūrą, manikiūrą, plaukų kirpimą, depiliaciją, burnos higieną ir kt. „BookitNow“ apima kur kas platesnį paslaugų spektrą: be grožio ir sveikatingumo, čia galima rasti daugybę kitų paslaugų, kaip poilsio pasiūlymų, oro, vandens, auto – ir motopramogų, apsilankymų pabėgimo kambariuose, įvairių edukacinių veiklų ir paslaugų gyvūnams.

Naujojoje platformoje galima išsirinkti poilsį Lietuvoje – nakvynę viešbutyje, viloje, gydymą sanatorijoje, SPA ritualą ar masažą, grožio, odontologijos, sveikatinimo paslaugas, susiplanuoti aktyvias savaitgalio pramogas su vaikais ar draugais ir daug kitų kasdienybę lengvinančių paslaugų, kaip automobilio plovimas ar augintiniui teikiamos paslaugos.

„BookitNow“ – ne tik patogus įrankis, su kuriuo greitai randamos norimos paslaugos. Tai brangų laiką taupyti padedanti platforma, kur renkantis paslaugas iškart galima matyti paslaugos teikėjo užimtumą – kada jis gali suteikti paslaugą. Laiko rezervavimo galimybė padeda išvengti rūpesčių, kurių randasi norint pasinaudoti paslauga, – įsigijus ir iškart rezervavus paslaugą galima ramiai laukti artėjančios išvykos, būsimo vizito pas grožio specialistą ar norimos išbandyti pramogos.

Paslaugas ir pramogas sau kiekvienas gali įsigyti ir rezervuoti platformoje www.bookitnow.lt, o įspūdžio dovanų rasti el. parduotuvėje www.geradovana.lt, 27-iose firminėse „Geros dovanos“ parduotuvėse Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje, Alytuje, Mažeikiuose bei 180-yje stendų visoje Lietuvoje. Taip pat „Geros dovanos“ grupės atstovaujamas prekių ženklas „LoyalHub“ jau 15 metų rūpinasi prekybos centrų dovanų kortelių, čekių ir lojalumo programų sprendimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis