Į ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą rytoj atvyksta antrepreneriai iš Lietuvos ir užsienio šalių, kurie dalysis asmeninėmis istorijomis ir kalbės apie socialinio verslo modelį bei jo taikymą skirtinguose pasaulio šalyse.
Finalinėje konferencijoje pranešimus skaitys net penki pranešėjai iš užsienio: multimilijoninį globalų verslą „WildHearts Group“ įkūręs Mickas Jacksonas, Lietuvoje gyvenantis olandas, restorano „Pirmas Blynas“ įkūrėjas Timas van Wijkas ir neseniai studijas baigusi, tačiau jau sėkmingai vadovaujanti socialinio verslo „The Soap Co.“ plėtrai Clem Hinchliff.
Taip pat vandens gręžinių įrengimu besivystančioms šalims padedančio alaus gamintojo „Brewgooder“ prekės ženklo vadovas Jamesas Hughesas bei ypač sėkmingo Jungtinėje Karalystėje, socialinio verslo „Social Bite“ įkūrėjas Alanas Mahonas.
Šiųmete konkurso tema „Passion Meets Purpose“ norima atkreipti dėmesį į socialinį verslą, kaip į galimybę panaudoti įgūdžius siekiant globalių tikslų ir taip patinkančiai veiklai teikiant daugiau prasmės.
„Creative Shock“ yra tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas. Jo tikslas – skatinti socialinio verslo modelį ir taikymą.
Konkurso finalo metu, gruodžio 1-ą dieną, vyks nemokama ir visiems atvira socialinio verslo konferencija.
Projektą organizuoja ISM Studentų atstovybė kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu.
Prie projekto prisideda „Turkish Airlines“, „Barclays operacijų centras Lietuvoje“ ir pagrindinis intelektinis partneris „Civitta“.
Daugiau informacijos apie renginį – čia.