Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

ISM studentų konkurse „Creative Shock“ – socialinio verslo idėjos iš viso pasaulio

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas tarptautinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ gruodžio 1-ąją dieną kviečia stebėti konferenciją, kurios metu patirtimi bei įžvalgomis dalysis įžymūs socialinio verslo veikėjai iš užsienio. Šiųmete konkurso tema „Passion Meets Purpose“ norima atkreipti dėmesį į socialinį verslą, kaip į galimybę panaudoti įgūdžius siekiant globalių tikslų ir taip patinkančiai veiklai teikiant daugiau prasmės.
 „Creative Shock“ konferencija
„Creative Shock“ konferencija / Organizatorių nuotr.

Į ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą į konferenciją atvyko antrepreneriai iš Lietuvos ir užsienio šalių, kurie dalysis asmeninėmis istorijomis ir kalbės apie socialinio verslo modelį bei jo taikymą skirtinguose pasaulio šalyse.

Konferencijoje pranešimus skaitys net penki pranešėjai iš užsienio: multimilijoninį globalų verslą ,,WildHearts Group“ įkūręs Mickas Jacksonas, Lietuvoje gyvenantis olandas, restorano ,,Pirmas Blynas“ įkūrėjas Timas van Wijkas ir neseniai studijas baigusi, tačiau jau sėkmingai vadovaujanti socialinio verslo ,,The Soap Co.“ plėtrai Clem Hinchliff.

Taip pat vandens gręžinių įrengimu besivystančioms šalims padedančio alaus gamintojo ,,Brewgooder“ prekės ženklo vadovas Jamesas Hughesas bei ypač sėkmingo Jungtinėje Karalystėje, socialinio verslo ,,Social Bite“ įkūrėjas Alanas Mahonas.

Projektą organizuoja ISM Studentų atstovybė kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu.

Daugiau informacijos rasite www.creativeshock.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau