ISM universiteto konkurse „Creative Shock“ triumfavo studentai iš Kanados

Gruodžio 1 d. jau aštuntąjį kartą ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamo socialinio verslo situacijų konkurso „Creative Shock“ finale nugalėtojų laurus susižėrė studentų iš Kanados komanda „Canadian Socialites“.
ISM universiteto konkurse „Creative Shock“ triumfavo studentai iš Kanados
ISM universiteto konkurse „Creative Shock“ triumfavo studentai iš Kanados / ISM nuotr.

Šiemet norą dalyvauti tarptautiniame konkurse išreiškė net 1741 dalyvis, o į baigiamąją konferenciją Vilniuje susirinko 10 stipriausių komandų, ISM Vadybos ir ekonomikos universitete kūrusių inovatyvias verslo strategijas, kurių tikslas – padėti sostinėje įsikūrusiam restoranui, įdarbinančiam neįgaliuosius, „Pirmas blynas“ įveikti iššūkius, su kuriais susiduriama įgyvendinant socialinio verslo modelį. Dalyvių idėjas vertino įmonę mūsų šalyje įkūręs olandas Timas van Wijkas ir savo srities profesionalų komisija.

Į Lietuvą iš tolimosios Kanados atvykę verslo entuziastai komisijos nariams paliko neišdildomą įspūdį – juos sužavėjo ne tik komandos pasiūlymai, bet ir argumentavimo gebėjimai, todėl pagrindinis prizas – lėktuvo bilietai į pasirinktą šalį bei 2000 eurų piniginė premija atiteko Smiths verslo mokyklos (angl. Smiths School of Business) auklėtiniams.

ISM nuotr./ISM universiteto konkurse „Creative Shock“ triumfavo studentai iš Kanados
ISM nuotr./ISM universiteto konkurse „Creative Shock“ triumfavo studentai iš Kanados

Gražia tradicija tapęs konkursas vilniečiams padovanojo ir nemokamą socialinio verslo konferenciją „Passion Meets Purpose“, kurios metu asmenine patirtimi ir vertingomis įžvalgomis dalijosi visuomenės gerovę kuriančių organizacijų atstovai, į sostinę atvykę iš įvairiausių pasaulio kampelių.

Renginyje pranešimus skaitė minėtasis restorano „Pirmas blynas“ sumanytojas Timas van Wijkas, multimilijoninį globalų verslą „WildHearts Group“ įkūręs Mickas Jacksonas, socialinio verslo „The Soap Co.“ plėtros vadovė Clem Hinchliff, vandens gręžinių įrengimu besivystančioms šalims padedančio „Brewgooder“ prekės ženklo vadovas Jamesas Hughesas bei benamius įdarbinančios kompanijos „Social Bite“ įkūrėjas Alanas Mahonas.

„Creative Shock“ – tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas, kurio tikslas – skatinti socialinio verslo modelio taikymą. Projektą organizuoja ISM Studentų atstovybė kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu. Konkursą remia „Turkish Airlines“, „Barclays operacijų centras Lietuvoje“ ir pagrindinis intelektinis partneris „Civitta“.

Daugiau informacijos rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis