Išmaniosios technologijos olimpiadoje: pasivaikščiojimas Mėnulyje ir virtualios trasos

Šiemet Pjongčange vykstančių žiemos olimpinių žaidynių rėmėja „Samsung“ atletams, šalių delegacijoms, gerbėjams ir kitiems žaidynių lankytojams pasiūlė išskirtinę progą susipažinti su naujausiomis technologijomis. Specialiai bendrovės įrengtose erdvėse visi norintys gali atsipalaiduoti, pasinerti į virtualią realybę, pasivaikščioti Mėnulyje ar išbandyti kitas pramogas.
Išmaniosios technologijos olimpiadoje: pasivaikščiojimas Mėnulyje ir virtualios trasos
Išmaniosios technologijos olimpiadoje: pasivaikščiojimas Mėnulyje ir virtualios trasos / Samsung nuotr.

Jau du dešimtmečius bendrovė „Samsung“ yra pasaulinis olimpinių žaidynių partneris. Šiemet čia pristatomos inovacijos suteikiančios progą žengti į virtualų nuotykių pasaulį.

Pjongčango ir Gangningo olimpiniuose parkuose bei kaimeliuose, pagrindiniame spaudos centre ir Inčono tarptautiniame oro uoste „Samsung“ įrengė net devynias pramogų ir poilsio zonas. Jose sportininkai ir olimpiados lankytojai turi galimybę susipažinti su technologijų gigantės istorija, jos veikla prisidedant prie olimpinių žaidynių bei pasinerti į minėtas virtualias pramogas.

Samsung nuotr./Išmaniosios technologijos olimpiadoje: pasivaikščiojimas Mėnulyje ir virtualios trasos
Samsung nuotr./Išmaniosios technologijos olimpiadoje: pasivaikščiojimas Mėnulyje ir virtualios trasos

Pasivaikščiojimas Mėnulyje ir virtualios lenktynių trasos

Pasitelkus virtualios realybės technologijas, įrengtose pramogų ir poilsio zonose, kiekvienas olimpiados svečias gali bent trumpam atsidurti žaidynėse dalyvaujančio sportininko vietoje. Beprotiški triukai su snieglente ar azartiškos lenktynės kalnų ir lygumų slidėmis – tai tik dalis žiemos sporto pramogų, kurias neužlipę ant snieguoto kalno gali išbandyti visi norintieji.

Neiškėlę kojos iš olimpinio kaimelio sportininkai pirmą kartą galės išbandyti unikalią pramogą ir bent kelioms minutėms nukeliauti į atvirą kosmosą bei sudalyvauti kosminėje misijoje.

Kad viskas atrodytų dar tikroviškiau, kiekvienam norinčiam pasivaikščioti Mėnulyje siūloma apsirengti treniruočių metu astronautų dėvimus kostiumus ir užsidėti šalmus. Visi šie neįkainojami potyriai pasiekiami tik papildytosios realybės technologijų ir virtualios realybės akinių pagalba.

Samsung nuotr./Išmaniosios technologijos olimpiadoje: pasivaikščiojimas Mėnulyje ir virtualios trasos
Samsung nuotr./Išmaniosios technologijos olimpiadoje: pasivaikščiojimas Mėnulyje ir virtualios trasos

Dėmesys ir suaugusiems, ir vaikams

Ką dar galima nuveikti „Samsung“ pramogų ir poilsio erdvėse? Be virtualių pramogų sportininkams ir kitiems olimpiados lankytojams, su „Samsung“ gaminiais ir „Galaxy“ prekės ženklu susipažinti siūloma įsitraukiant į patogioje erdvėje įrengtas kitas įvairias veiklas.

Bendrovė siūlo išbandyti vieno iš populiariausių flagmanų „Galaxy Note 8“ galimybes ir savo asmenukes su funkcija „Portraip Pool“ paversti į pieštų personažų fotografijas, nuotraukas tobulinti „S Pen“ pieštuko pagalba ir kurti kitą interaktyvų turinį. Olimpiados lankytojai gali be vargo dalintis visomis savo sukurtomis ir originaliomis asmenukėmis.

Samsung nuotr./Išmaniosios technologijos olimpiadoje: pasivaikščiojimas Mėnulyje ir virtualios trasos
Samsung nuotr./Išmaniosios technologijos olimpiadoje: pasivaikščiojimas Mėnulyje ir virtualios trasos

„Samsung“ atskirą dėmesį parodė ir šeimoms su vaikais. Specialiose kampanijos zonose įrengtos vaikams skirtos erdvės, kuriose jie gali žaisti ir susipažinti su įvairiais išmaniaisiais įrenginiais. Taip pat žaidynių rėmėjos erdvėje įrengtos daiktų interneto demonstracinės ir poilsio zonos, kuriose galima užkąsti ar išgerti kavos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis