Kaip išskirti produktą prekybos vietoje: lemtingi 2 cm

Pristatomas naujas produktas. Sugalvota originali strategija, produktas ar prekė žaismingai išdėstyti lentynoje. Bet ar vartotojai tai pastebi? Kaip jie reaguoja? Kaip operatyviai sužinoti, ar aktyvacija prekybos vietoje yra veiksminga?
Moteris renkasi produktus
Moteris renkasi produktus / 123RF.com nuotr.

Verslininkas ir technologijų entuziastas, „BeMyEye“ kompanijos viceprezidentas Daniel Reilly, balandžio 12 d. vyksiančioje konferencijoje „Rinkodaros avangardas“ pateiks įžvalgas ir patarimus, kaip užtikrinti, kad prekės ženklas būtų pastebimas ir įsimenamas prekybos vietoje, kaip optimizuoti mažmeninę prekybą piko metu.

Asmeninio archyvo nuotr./Daniel Reilly
Asmeninio archyvo nuotr./Daniel Reilly

Pasak D.Reilly, svarbiausi yra paskutinieji 2 cm iki prekės, kai klientas ją pamato ir turi priimti sprendimą pirkti ją ar ne.

D.Reilly pastaruosius 7 metus orientuojasi į mažmeninės strategijos palaikymo platformas, tokias kaip „Groupon“, „Cardlytics“ ir „BeMyEye“. Pastaroji naudoja 600 tūkstančių laisvai samdomų auditorių ir slaptų pirkėjų 20 Europos šalių. Šie žmonės patikrina ar laikomasi gamintojų nurodymų lentynose (prekės prieinamumo, pateikimo, prekės ženklo rekomendacijų ir t.t.). Pasak D.Reilly, platformos duomenys rodo, kad geriausių prekės ženklų atitikties rodikliai yra 40 proc. Mažesni, nei buvo sutarta su mažmeniniais pardavėjais.

„BeMyEye“ platforma teikia realaus laiko duomenų ataskaitas gamintojams bei mažmenininkams, norintiems geriau suprasti prekybos vykdymą parduotuvėse, tūkstančiuose skirtingų lokacijų visoje Europoje. „BeMyEye“ perduoda klientams realius duomenis, kuriuos gauna iš 500 tūkstančių savo vartotojų, kurie fotografuoja, renka ir įkelia duomenis į patogią, išmaniąją mobiliųjų telefonų programėlę.

Sėkmės faktorius – greita reakcija?

Pasak D.Reilly, „BeMyEye“ kompanija padėjo „Samsung“ savo mažmeninę prekybą pagerinti 30 proc. „Šis pokytis įvyko todėl, kad „Samsung“ įvertino galimybę matyti tai, kas vyksta parduotuvėje iš tiesų, realiu laiku, ko neįmanoma padaryti įprastinio tyrimo pagalba“, – sako technologijų entuziastas.

Buvo gauta realių žmonių nuomonė. Dauguma klientų klausia, ką jie gauna iš tikrųjų? „BeMyEye“ teigia, jog klientai gauna realius rezultatus realiu laiku. O tai įmonės rezultatams gyvybiškai svarbu.

„Samsung“ testavo paslaugą 4 šalyse, 2000 parduotuvių. Skamba nerealiai, kad tokią plačią auditoriją galima pasiekti per tokį trumpą laiką. Tai buvo savotiškas bandymas prieš vieną iš didžiausių savo kasmetinių prekių pristatymų. Įmonė išleido dešimtadaliu ar net mažiau pinigų, kuriuos būtų išleidę įprasto slapto pirkėjo tyrimui.

Matomumas, nurodymų laikymasis, rekomendacijos – kriterijai, kuriuos „Samsung“ norėjo patikrinti.

Po tyrimo ir jo atskleistų rezultatų dalis strategijos buvo pakeista per dvi savaites. Po šių pakeitimų bei pritaikymų buvo pastebėti pakilę pardavimai ir 30 proc. padidėjęs matomumas mažmeninėje prekyboje, taip pat net 70 proc. išaugo rekomendacijų lygis, kas „Samsung“ atstovams atrodė nerealu.

D.Reilly – vienas iš keturių pranešėjų šių metų konferencijoje „Rinkodaros avangardas“, kuri balandžio 12 d. vyks kūrybinių industrijų centre „Pakrantė“. Praktiniais patarimais taip pat dalinsis Adamas Westas, vienos iš sparčiausiai augančių dirbtinio intelekto bendrovių „Satalia“ rinkodaros vadovas, Janas Hilleslandas, mažmeninės prekybos valdymo bei pirkėjų elgesio specialistas, Sebastianas Kerthas, pagrindinis „Google“ performance padalinio vadovas Vokietijoje.

„Rinkodaros avangardas“ programa: www.inspiredbyinspired.com

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų