Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Karališko gėrimo pristatyme – unikali ekspozicija ir viduramžių akcentai

Šių metų pavasarį, savo 170-ojo jubiliejaus proga, „Volfas Engelman“ pasirašė partnerystės sutartį. „Volfas Engelman“ tapo ir Bavarijos tradicijų puoselėtoju Lietuvoje. Pavasarį pasirašius sutartį su Bavarijos princu – Jo Karališkąja Didenybe Luitpold Prinz von Bayern – ir jo valdoma įmone „König Ludwig International“, jam buvo patikėta unikali karališka naujojo produkto receptūra. Gegužės 15-ąją bravoro generalinis direktorius Marius Horbačauskas pakvietė į pirmosios partijos pristatymą.
Karališko gėrimo pristatyme – unikali ekspozicija ir viduramžių akcentai
Karališko gėrimo pristatyme – unikali ekspozicija ir viduramžių akcentai / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Šis bendradarbiavimas jau davė vaisių – naujo produkto gamybą patvirtino pats Vokietijos monarchų šeimos atstovas, o Kauno aludariams buvo patikėtos naujojo produkto paslaptys, atkeliavusios iš aštuntą šimtmetį skaičiuojančio Jo Karališkosios Didenybės valdomo bravoro.

Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Karališko gėrimo pristatyme – unikali ekspozicija ir viduramžių akcentai
Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Karališko gėrimo pristatyme – unikali ekspozicija ir viduramžių akcentai

Pagal karališkas tradicijas pagaminto gėrimo pristatymo vakare vyravo viduramžiški akcentai, garbingus renginio svečius pasitiko žirgus pabalnoję riteriai ir bavariškais valgiais nukrauti stalai – svečiams patiekta bavariška karka, veršienos dešrelės, šniceliai, breceliai, bavariško alaus ir sūrio užtepėlė, maltos mėsos kukuliai.

Susirinkusieji į šventę, vykusią ką tik duris atvėrusioje „Volfas Engelman Galerijoje“, kartu su tradiciniais svečios šalies patiekalais degustavo ir naująjį pagal karalių receptūrą pagamintą aludarystės produktą. Jo virimas patikėtas vyriausiam bravoro aludariui Petrui Sadovskiui, kuris meistriškumo mokėsi būtent Bavarijos krašte.

Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Karališko gėrimo pristatyme – unikali ekspozicija ir viduramžių akcentai
Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Karališko gėrimo pristatyme – unikali ekspozicija ir viduramžių akcentai

„Aludarystės tradicijas puoselėdami ne vieną šimtmetį. Tai yra mūsų kultūrinis identitetas, kurį didžiuodamiesi perduodame į savo bičiulių, „Volfas Engelman“ aludarių, rankas. Bravoras nuo šiol oficialiai tampa geriausių Bavarijos tradicijų puoselėtoju Lietuvoje. Bavariški papročiai šiandien jau turi namus Kaune, kuriuose ir pradėtas virti naujasis gėrimas pagal karališką receptą“, – sakė Bavarijos princas.

Anot „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, įmonės „König Ludwig International“ suteikta teisė į unikalią receptūrą rodo išskirtinį mūsų šalies aludarių meistrystės pripažinimą.

M.Horbačausko teigimu, karališkoji šeima šį verslą pradėjo dar 1253 m., nes hercogas Liudvikas Griežtasis, vyriausias hercogo Otono II sūnus, aludarystės meną laikė labai svarbiu ir pavedė dvare įkurti alaus daryklą. 1516 m. Wittelsbachų šeimos atstovas, kunigaikštis Vilhelmas IV išleido Bavarijos alaus grynumo įstatymą, ir jis tapo etalonu visam pasauliui. Šio dokumento originali kopija buvo eksponuojama ir ketvirtadienį vykusiame renginyje, kuriame taip pat pristatyta paveikslų, reprezentuojančių Bavarijos monarchų giminę, ekspozicija.

Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Karališko gėrimo pristatyme – unikali ekspozicija ir viduramžių akcentai
Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Karališko gėrimo pristatyme – unikali ekspozicija ir viduramžių akcentai

Dar viena vakaro staigmena tapo televizijos laidų vedėjo Sauliaus Pilinkaus pasakojimas apie Vokietijos ir LDK valdovų giminystės sąsajas. Jo žodžius palydėjo scenoje pasirodę bavariškos muzikos atlikėjai – grupė „Allegretto“. Muzikantai pasirūpino pakilia svečių nuotaika, kuria alsavo visas vakaras, įkvėptas geriausių, per šimtmečius Vokietijos monarchų išpuoselėtų, karališkų tradicijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?