Kaip oficialus FIFA rėmėjas „Hisense“ dalyvaus 2017 m. Konfederacijų taurėje ir 2018 m. Pasaulio čempionate. Šis turnyras populiarumu nusileidžia tik olimpinėms žaidynėms ir yra rodomas daugiau nei 200 valstybių bei teritorijų. Praėjusį Pasaulio čempionatą, kuris 2014 m. įvyko Brazilijoje, stebėjo net 3,2 mlrd. televizijos žiūrovų. Vien jo finalą matė milijardas pasaulio gyventojų.
Tai nebe pirmas kartas, kai kinai atkreipia dėmesį į futbolą. „Hisense“ finansuoja garsų Vokietijos klubą „FC Schalke 04“, o 2016 m. ši kompanija tapo Europos futbolo čempionato rėmėju. Pastarąjį sprendimą galima laikyti itin sėkmingu, mat „Hisense“ televizorių ir buitinės elektronikos pardavimas po čempionato kontinente išaugo net 65 proc.
Prestižinis turnyras – tai gerokai daugiau nei reklamos kampanija. „Hisense Group“ prezidentas Liu Hongxinas futbolą laiko viena svarbiausių savo įmonės plėtros krypčių: „Hisense“ jau daugelį metų remia sportą ir sukaupė milžinišką patirtį, kuri padeda auginti prekinio ženklo populiarumą. 2018 m. FIFA pasaulio čempionatas – tai pati didžiausia garbė ir iššūkis, kokį esame sutikę savo kelyje, ir tikiu, kad jis išgarsins „Hisense“ visame pasaulyje kaip tikrai tarptautinį prekės ženklą bei pasitarnaus auginant jo ekonominę vertę.“ – pareiškė kompanijos prezidentas.
Kaip vienas didžiausių televizijos technikos gamintojų, „Hisense“ prie 2018 m. Pasaulio čempionato organizavimo prisidės ir savo sprendimais bei produktais, kurie bus naudojami transliacijų metu nušviečiant varžybų eigą.
Konferencijoje dalyvavusi FIFA generalinė sekretorė Fatma Samoura pareiškė, kad „Hisense“ sprendimas remti 2018 m. Pasaulio čempionatą šiai organizacijai yra ypač svarbus. Mat jis padės populiarinti turnyrą milžiniškoje Kinijos rinkoje, kur „Hisense“ yra iškovojusi lyderio pozicijas ir kur susidomėjimas futbolu nuolat auga.
Kinija neslepia ambicijų tapti FIFA pasaulio čempionato organizatore. Per kelerius metus valstybė ir privačios institucijos į Kinijos futbolo infrastruktūrą investavo milijardus dolerių. Kinai spėjo tapti rimtais žaidėjais ir pasaulinėje futbolo arenoje. Jų kompanijos dalyvauja transliacijų teises turinčių agentūrų valdyme, joms priklauso garsiausi pasaulio klubai, pavyzdžiui, Madrido „Atlético“ ir Mančesterio „City“.
Tačiau „Hisense“ interesai neapsiriboja vien futbolu. Kompanija taip pat remia populiariąją „Nascar XFINITY“ žiedinių lenktynių seriją, „Joe Gibbs Racing“ lenktynių komandą ir visame pasaulyje garsų „Australian Open“ teniso turnyrą. Aktyvus dalyvavimas sporte padėjo „Hisense“ pagal gaminamų televizorių skaičių išsiveržti į trečiąją vietą pasaulyje, gerokai aplenkiant daugelį žinomų gamintojų.
Ilgą laiką kompanija visą dėmesį skyrė 1,36 mlrd. gyventojų turinčiai vidaus rinkai. Tuo pat metu „Hisense“ bendradarbiavo su kitais žinomais prekių ženklais, pavyzdžiui, „Sharp“, „Hitachi“, „Whirlpool“, „Loewe“ ir IBM, kurdama bei gamindama produktus, ant kurių puikavosi visiems pažįstami pavadinimai. 2013 m. „Hisense“ į pasaulį išėjo su savo vardu. Prireikė vos poros metų, kad kompanija įsitvirtintų Australijoje, Pietų Afrikoje, JAV ir daugelyje Europos Sąjungos šalių.
Jau dvylika metų iš eilės „Hisense“ yra didžiausias Kinijos televizorių gamintojas. Kovodami dėl lyderio pozicijų kinai įsigijo didžiulę „Sharp“ televizorių gamyklą Meksikoje.
„Hisense“ buvo pirmoji įmonė Kinijoje, pradėjusi gaminti plokščiuosius ekranus televizoriams. Be to,„Hisense“ inžinieriai sukūrė grafinį procesorių, skirtą išmaniesiems televizoriams. Diegti naujas televizijos technologijas kompanijai padeda patirtis medicinos technikos srityje. „Hisense“ pagaminti 3D monitoriai padeda kovoti su vėžiu ir skatina neinvazinių gydymo metodų plėtrą.
Nors Lietuvoje „Hisense“ produktai pasirodė tik praėjusių metų pabaigoje, kai šios kompanijos distributoriumi mūsų šalyje tapo buitinės elektronikos prekybos tinklas „Technorama“, tačiau pirkėjai „Hisense“ siūlomus televizorius ir buitinę techniką jau spėjo pamėgti už aukštą kokybę, patogų valdymą bei ypač patrauklią kainą.
Paprašius pakomentuoti FIFA konferencijos metu paskelbtą naujieną, „Technoramos“ direktorius Vygintas Lekavičius pareiškė: „Mūsų partnerių sprendimas tapti FIFA pasaulio čempionato rėmėju mane džiugina ir kaip prekybininką, ir kaip prisiekusį futbolo gerbėją. Sėkmingas „Hisense“ pasirodymas pernai vykusiame Europos futbolo čempionate mums labai padėjo pristatant šio gamintojo produktus Lietuvos pirkėjams. Didelis lankytojų susidomėjimas, patraukli kaina ir aukšta kokybė – tai, apie ką svajoja kiekvienas pardavėjas. „Hisense“ žino, kaip užkariauti naujas rinkas, todėl tikslai, kurių kitos kompanijos siekia dešimtmečiais, „Hisense“ paklūsta per kelis mėnesius. Procesus, kurie vyko Australijoje, Pietų Afrikoje, JAV ir daugelyje Europos Sąjungos šalių, dabar savo akimis stebime Lietuvoje. Esu tikras, kad Pasaulio čempionatas „Hisense“ padės dar labiau sustiprinti savo pozicijas visame pasaulyje ir, aišku, Lietuvoje“.