„Pirmąkart pabandymui gavome ilgąjį, 18 metrų, elektrinį autobusą. Mums tai įdomi ir svarbi patirtis, nes ir dabar apie pusę mūsų miesto reisuose naudojamo transporto sudaro ilgieji autobusai“, - sakė Vaidas Ramanauskas, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinis direktorius.
Pagal KAP strateginį planą artimiausiais metais bendrovė ketina įsigyti nuo 10 iki 20 elektrinių autobusų. Dalis iš jų galėtų būti būtent ilgieji, skirti pervežimams keleivių piko metu.
Klaipėdos transportininkų įvertinimui pateiktas miesto tipo žemagrindis autobusas turi 57 sėdimas vietas keleiviams, vienu įkrovimu nuvažiuoti iki 150 km. Jis aprūpintas standartine komforto įranga, pritaikytas specialiųjų poreikių keleiviams.
Lenkijos koncernas „Solaris Bus & Coach“ nuo 2017 m. gamina įvairaus dydžio miesto ir priemiesčio pervežimams skirtus elektra ir vandeniliu varomus autobusus. Elektriniai Solariai važinėja Vokietijos, Ispanijos, Italijos, Lenkijos ir kitų valstybių miestuose.