Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Klaipėdos meras dėl lauko kavinių kreipėsi į premjerą: prašo naikinti apribojimus

Siekiant paskatinti dėl COVID – 19 pandemijos nukentėjusio verslo atsigavimą, Klaipėdos miesto savivaldybės meras Vytautas Grubliauskas raštu kreipėsi į Ministrą Pirmininką Saulių Skvernelį, siūlydamas inicijuoti teisės akto pakeitimą, pranešė Klaipėdos savivaldybė.
Penktadienio vakaras Vilniaus gatvėse
Lauko kavinė (asociatyvinė nuotr.) / Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr.

Pagal dabar galiojantį įsakymą Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos išduodami sutikimai statyti laikinuosius ir nesudėtinguosius statinius valstybinėje žemėje, kurioje nesuformuoti žemės sklypai, suteikia teisę įrengti ir naudoti laikinuosius prekybos, paslaugų ir (ar) maitinimo paskirties statinius (kioskus, paviljonus, lauko kavinių aptarnavimo statinius), kai įrengiamo laikino statinio užimamas plotas yra ne didesnis kaip 25 kv. m. Kreipimesi prašoma inicijuoti minėtos nuostatos dėl laikinojo statinio užimamo ploto ribojimo keitimą, padidinant laikino statinio užimamo ploto dydį arba išvis panaikinant tokį ribojimą.

„Inicijuodamas šį pakeitimą miestas tiesia draugišką ranką sunkius išbandymus karantino metu patyrusiam verslui, tikėdamasis tokio pat geranoriškumo iš Vyriausybės“, – sako Klaipėdos meras V.Grubliauskas. Anot jo, daliai lauko kavinių ar restoranų pagal aukščiau nurodytas sąlygas neapsimoka turėti lauko stalų prie savo patalpų, todėl jie negali atsidaryti karantino metu.

Klaipėdos miesto savivaldybė jau anksčiau yra skelbusi, kad darys viską, kad padėtų verslui atsigauti kuo greičiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?