„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Kodėl nebeveikia skalbyklė? Sužinokite ketvirtadienį

Buitine technika prekiaujanti įmonė imasi nemokamai konsultuoti visais buitinės technikos remonto klausimais. Ar būna nemokamo sūrio? Įmonės vadovas sako, kad už profesionalo sugaištą laiką svarbiau yra pelnyti ekspertų vardą ir žmonių pasitikėjimą.
Skalbimo mašina
Skalbimo mašina / 123rf.com nuotr.

Žilvinas žino ir atsakys

„Turėjau seną skalbyklę, veikė 15 metų. Dabar nusipirkau naują, dar sakė, jog labai tyliai veikia. O ji ne tik garsesnė, bet dar ir žvėriškai šokinėja. Bandžiau vienas išlaikyti, nepavyko, žmona padėjo – dviese užgulę laikėm, tai kol kaimynas neatėjo – nesutramdėme...

Patikėkite, toks pasakojimas tikrai ne išskirtinis ir ne vienintelis. O priežastis juokingai paprasta – pirkėjas, įsigijęs naują skalbyklę, neišsuko būgno tvirtinimo varžtų ir sudėjo rūbus skalbti. Kol skalbė – dar nieko, bet kai prasideda gręžimas, skalbyklė šokinėja kaip patrakusi.

Nors gyvename technologijų amžiuje, bet jų tiek daug, kad visų neaprėpsi ir nežinosi, kaip kas veikia. Todėl, remdamiesi savo praktika, nutarėme kiekvieną savaitės ketvirtadienį paskirti konsultacijoms apie buitinės technikos gedimus, jos funkcijas, remonto galimybes. Komandoje turime buitinės technikos fanatiką Žilviną, kuris beveik visą savo karjerą dirba buitinės technikos garantinio bei pogarantinio remonto srityje ir yra išnagrinėjęs daugelį prietaisų nuo A iki Z“, – apie idėją nemokamai konsultuoti buitinės technikos naudotojus pasakoja internetinės parduotuvės gut.lt vadovas Giedrius Stankevičius.

Kvalifikuota profesionalo konsultacija – įmonei garbė

Gut.lt internetinę parduotuvę valdanti UAB „Vektrona“ rinkoje žinoma jau seniai, nuo 1998 metų verslininkai veža buities prietaisus iš žinomiausių Vokietijos gamintojų, turi parduotuves Alytuje ir Vilniuje. Vadovas pasakoja, kad per du dešimtmečius beveik nepasikeitė darbuotojai, įmonė dirba stabiliai. Pirmaisiais metais veždavo televizorius, paskui ėmė vežti buitinę techniką, daugiausia pažeistose pakuotėse, užsigulėjusią Vokietijos parduotuvėse ar sandėliuose. Kad būtų garantuoti dėl veikimo, kiekvieną prietaisą tekdavo nuodugniai patikrinti ir išbandyti. Iki smulkmenų išnagrinėję prietaisus būdavo garantuoti dėl jų kokybės.

„Bet pastebėjome, kad žmonės, naudojantys prietaisus neretai tą daro neteisingai, nesupranta, kad dėl to jie genda, keiksnoja gamintojus ar pardavėjus. Ne kiekvienas greitai randa atsakymą, kodėl šokinėja skalbyklė ar nešąla šaldytuvo šaldiklio skyrius. Parašę apie tai zilvinas@gut.lt, arba žinutę gut.lt svetainėje, arba Facebook/gut paskyroje, atsakymą gaus artimiausią ketvirtadienį, jei reikia, klausimas ir aplinkybės bus tikslinamos telefonu“, – apie galimybę konsultuotis pasakoja įmonės vadovas.

Gut.lt/Technikos fanatikas Žilvinas
Gut.lt/Technikos fanatikas Žilvinas

Jis pabrėžia, kad įmonė jau turi vartotojų pasitikėjimą dėl kokybiškų buities prietaisų, laiku ir profesionaliai atliekamo remonto, taip pat ir to, kad negaili patarimų, net jei vartotojai nueina pirkti prietaisų kitur.

Įmonė turi individualiai dirbančius buitinės technikos remonto meistrus Alytuje, Vilniuje, Kaune, Marijampolėje ir Druskininkuose.

„Siekiame būti stambiosios buitinės technikos remonto ekspertais, nes šioje srityje didelė tuštuma, informacijos labai trūksta. Ištikus menkiausiam nesusipratimui žmonės priversti kviesti meistrą. Jei prisikviečia, meistras pirmiausia atsiima pinigus už kelionę, net jei prietaiso ir nepataiso. Girdime ir istorijų, kaip meistras vežasi remontuoti skalbyklę, kuri neveikė dėl neprijungto vandens įvado. Žmonės neretai net išmeta tokią techniką, nekalbant apie nusivylimą tiek technika, tiek remontininkais. Mes iš konsultacijų jokios naudos nesiekiame, tiesiog norime, kad mumis pasitikėtų“, – argumentuoja verslininkas.

Jis pabrėžia, kad į klausimus nebus atsakinėjama priešokiais ar kartą per mėnesį, „Jei jau nutarėme buitinės technikos remonto klausimams skirti kiekvieną ketvirtadienį, tai taip ir darysime. Žilvinas jokių kitų darbų, išskyrus konsultacijas, tą dieną neturės“, – tvirtina vadovas.

O jei susirašinėjant ar telefonu nepavyks sutaisyti prietaiso ar identifikuoti gedimo? „Na, bent turėsite informacijos, kur gali slypėti gedimo priežastis. Jei norėsite, rekomenduosime savo meistrą, arba galėsite kviesti bet kurį jums tinkantį ir patinkantį“, – sako gut.lt direktorius.

Suprantama, jei klausite, konsultantas galės patarti ir dėl perkamo prietaiso. Vadovas sako pastebėjęs jog didelė dalis mūsų tautiečių buitinę techniką perka vos ne kaip katę maiše – „kaimynas turi, ieškojau atsiliepimų internete, mačiau pas gimines“.

„Visos šios padedančios pasirinkti priemonės geros, tik užima nemažai laiko ir negarantuoja, kad gaunate tą informaciją, kuri jums reikalinga, ar viską iki galo išsiaiškinate, ypač apie prietaisų funkcijas. Mačiau daugybę žmonių perkančių daugiafunkcius prietaisus, bet neįsitikinusių, kad visų jų reikės. Taip vartotojai permoka.

Galų gale yra niuansų, apie kuriuos nežinodamas nė nepaklausi pardavėjo, o konsultacijos metu, išsiaiškinęs poreikius ir lūkesčius, Žilvinas patars. Tam skiriame laiką, per kurį mūsų konsultantas nebėgios nuo vieno pirkėjo prie kito“, – konsultacijų internetu ar telefonu naudą įžvelgia gut.lt vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs