„Aviacija yra strategiškai svarbi Lietuvos ekonomikos plėtrai, nes jungia mūsų šalį su pasauliu, užtikrina sklandų žmonių ir prekių judėjimą. Natūralu, jog įgyvendinant Lietuvos oro uostų plėtros planą auga naujų darbuotojų poreikis“, – sako Natalija Andreičiuk, Lietuvos oro uostų personalo ir administravimo skyriaus vadovė. Ji pastebi, jog prie gausios ir įvairios komandos pastaraisiais metais aktyviai jungiasi žmonės, siekiantys išbandyti save skirtingose pozicijose.
Siūlo unikalų darbo pokalbį
Lietuvos oro uostų atstovė pripažįsta, kad tiek šiuo metu, tiek artimiausiu metu didžiausias darbuotojų poreikis bus jaučiamas terminale. Darbas siūlomas aviacinės saugos inspektoriams, terminalo asistentams, Kauno oro uoste bus ieškomi oro uosto operatoriai. Taip pat reikalingi infrastruktūros plėtros projektų ir nekilnojamojo turto projektų vadovai bei įvairių kitų sričių specialistai.
Jau ateinančius metus Lietuvos oro uostai planuoja pradėti gausesnėmis pajėgomis, tad šių metų pabaigoje startuos atrankos, kurių metu bus ieškoma kelios dešimtys naujų komandos narių. Potencialūs kandidatai jau pirmo susitikimo metu turės galimybę gauti išskirtinę patirtį – darbo pokalbiai vyks netikėtose oro uostų vietose.
„Kandidatai vis dažniau yra linkę klausti apie unikalią darbo aplinką, komandą, organizaciją ir vertybes. Dabar jie ir jos pastebi ir mūsų naują vaizdo klipą, kuriame akcentuojame, jog unikalios patirtys pas mus prasideda jau nuo darbo pokalbio, – kalba N.Andreičiuk, – Potencialiems kolegoms svarbu, kad pas mus jie galėtų jaustis savimi ir augti kartu su organizacija, plėsti akiratį ir gilinti žinias, mokytis. Savo ruožtu mes per pokalbį parodome, kad kiekvienas darbas ir pareigybė oro uoste yra prasminga, nes organizacija – didelis mechanizmas, kuris užtikrina, kad visos kelionės prasidėtų ir pasibaigtų kuo sklandžiau“.
Su visais Lietuvos oro uostų darbo pasiūlymais galima susipažinti šiame puslapyje: https://vienintelistoks.lt
Kiekvienas jaučiasi atsakingas ir mato savo indėlį
Kad mechanizmas veiktų darniai, oro uostų naujokams tenka išmokti nemažai taisyklių ir instrukcijų. „Kelio pradžia prasideda nuo taisyklių, nes būtent jos užtikrina saugumą. Anot N.Andreičiuk, visi oro uostų darbuotojai privalo išmokti pagrindines aviacinio saugumo, aerodromo saugos taisykles, nes tai būtina pagal reglamentavimą. Po mokymų kiekvienas komandos narys tampa geriau išmanančiu oro uostų veiklą, labiau savimi pasitikinčiu ir įgalintu jaustis atsakingu už tinkamą oro uostų veiklą.
Apskritai, įvairūs mokymai yra reikšminga darbuotojų naudų paketo dalis. Dalis mokymų yra bendri, dalis – skirtingi, atsižvelgiant į darbo specifiką, reikalingą kvalifikaciją. Tai atspindi, jog savo nariams organizacija siūlo skirtingų naudų, kad atlieptų kuo daugiau svarbių darbuotojų poreikių.
Finansinės paskatos už pasiektus gerus rezultatus ar papildomos atostogų dienos jau seniai yra tapę įprasta praktika. Mūsų organizacija yra kompleksiška – turime skirtingus darbuotojus, skiriasi jų darbo pobūdis, darbo laikas, todėl naudų paketai yra pritaikytas atitinkamai. Tačiau pagrindiniai principai ir vertybės, kurių pagrindu formuojamas naudų paketas, išlieka vienodi.
Hibridinis darbo modelis ir lankstus darbo laikas, papildomas sveikatos ir nelaimingų atsitikimų draudimas, mokymai, konferencijos ir parodos profesiniam tobulėjimui, papildomos atostogų dienos, laisva diena gimtadienio proga, dvi laisvos apmokamos dienos asmeniniams poreikiams tenkinti, vaikų stovyklų kompensavimas, nemokamas automobilių parkavimas šalia visų trijų oro uostų. Darbuotojai taip pat gali mėnesį per metus dirbti nuotoliniu būdu iš bet kurios Europos Sąjungos šalies.
Pasak Lietuvos oro uostų personalo ir administravimo skyriaus vadovės, visa tai atspindi organizacijos prioritetus: darbuotojų sveikatą, darbo ir gyvenimo balansą, lankstumą ir pastangas kelti kvalifikaciją, įgyti naujų kompetencijų ir žinių, gilinti bei plėsti kompetencijas.
Paslaugų paklausa – tik aukštyn
Didėjantį aviacijos paslaugų poreikį atspindi pasaulinės IATA prognozės. Pasak analitikų, per ateinančius du dešimtmečius kelionių oru paklausa išaugs dvigubai. Skaičiuojama, kad 2040 metais oro uostams teks aptarnauti per 8 milijardus keleivių, kai dar 2019-aisiais metinis srautas sudarė 4 mlrd. Pasak N.Andreičiuk, tai reiškia daugiau lėktuvų ir daugiau skrydžių. Tuo pačiu – ir daugiau specialistų. „Todėl dabar yra geriausias metas pradėti savo karjerą aviacijoje – susitikti darbo pokalbiui ir sužinoti, kodėl mūsų organizacija yra vienintelis toks darbdavys, siūlantis unikalią darbo aplinką ir patirtį“, – teigia Lietuvos oro uostų personalo ir administravimo skyriaus vadovė.
Kiekvienas kandidatas jau dabar gali prisiliesti prie ateities ir ją pajausti – tereikia pareikšti norą prisijungti, mokytis ir augti kartu su mūsų komanda
Šiuo metu Lietuvos oro uostai intensyviai vykdo plėtrą. Vilniaus oro uoste statomas naujas keleivių išvykimo terminalas, infrastruktūra taip pat bus plečiama ir Kaune. Visa tai Lietuvos oro uostams leis pasiekti esminį pažangos šuolį – galimybę 2025 metais aptarnauti dvigubai didesnį keleivių skaičių – daugiau kaip 10 milijonų. Numatoma, kad sistemingai įgyvendinti pokyčiai Kauno oro uosto pajėgumus išplės nuo 1 iki 2 mln. keleivių per metus, Vilniuje pastačius naują terminalą pajėgumai išaugs iki 8 mln., Palangoje pajėgumai išliks panašūs – apie 0,5 mln. keleivių per metus.
„Kiekvienas kandidatas jau dabar gali prisiliesti prie ateities ir ją pajausti – tereikia pareikšti norą prisijungti, mokytis ir augti kartu su mūsų komanda. Akivaizdu, kad ateinantys metai bus kupini naujovių ir įdomių, pamokų bei naujų praktikų. Visi mūsų darbuotojai turės vienodas ir lygias galimybes prisidėti prie istorinių pokyčių, Lietuvai svarbių, strateginės reikšmės projektų“, – įsitikinusi N.Andreičiuk.
Bendraukime Twitter arba Linkedin