Kokios yra naujausios rinkodaros komunikacijos tendencijos šiandien?

Integruotos komunikacijos planavimas be rizikos, „verslas-verslui“ komunikacijos pokyčiai, prekės ženklo komunikacija socialiniame tinkle „Instagram“ – tokie klausimai rinkodaros specialistams šiuo metu rūpi labiausiai. Vasario 8 d. Vilniuje vyksiančiame seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2018“ šias temas aptars rinkodaros, komunikacijos ir pardavimo srities ekspertai.
Darbo stalas
Asociatyvi nuotrauka / Vida Press nuotr.

Norint nesuklysti planuojant komunikacijos kampanijas, reikia atsižvelgti į organizacijos strateginius tikslus, žiniasklaidos pokyčius ir vartotojų elgesio tendencijas. Nuoseklų šiandieninį komunikacijos planavimo procesą, kad rinkodaros specialistams būtų kuo mažiau rizikos suklysti, pristatys reklamos planavimo agentūros „Carat“ strategijų vadovas Marius Marčenkovas.

Jau kuris laikas rinkodaros teoretikai kalba apie „verslas-verslui“ (B2B) ir „verslas-vartotojui“ (B2C) sektorių komunikacijos ribų nykimą bei judėjimą link „žmogus-žmogui“ (H2H) sprendimų. „Verslas-verslui“ persiorientuoja į „verslas dėl verslo“ strategijas.

Projekto partnerio nuotr./Deividas Budginas
Projekto partnerio nuotr./Deividas Budginas

„Teorija po truputį tampa praktika ir modernūs prekės ženklai, dirbantys B2B lauke, mato realius „žmogus-žmogui“ požiūrio rezultatus. Besikeičianti verslo ir individualių vartotojų elgsena, nauji komunikacijos kanalai ir strategijos gali padėti B2B verslui pasinaudoti H2H požiūriu geresniems rezultatams pasiekti“, – teigia agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas Deividas Budginas.

Skaitmeniniame amžiuje keičiasi tiek žiniasklaida, tiek ir žurnalistika. Metiniame seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2018“ žiniasklaidoje vyraujantį turinį ir formas bei tai, ar naujienos, analitika ir pramogos yra suderinami, aptars „IQ“ ir alfa.lt vyriausiasis redaktorius Ovidijus Lukošius.

Šiandien visi nori būti socialiniame tinkle „Instagram“, teigia kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vykdomasis direktorius Dovydas Kiauleikis. Pasak eksperto, šį kanalą galima apibūdinti taip: brangus, vizualus ir tarptautinis. Tačiau nuotraukų kėlimas – tik vienas iš „Instagram“ naudojimo būdų. Galima pasitelkti įvairius įrankius, norint šį kanalą išnaudoti kuriant savo prekės ženklo sėkmę.

Komunikacijos specialistams reikia išmanyti pagrindinius skaitmeninės rinkodaros principus bei veiksmingą ir į rezultatus orientuotą interneto rinkodaros praktiką. Geriausius reklaminių skydelių, produkto puslapių (landing pages) kūrimo ir žaidimų arba akcijų puslapių internete pavyzdžius seminare pristatys reklamos agentūros „Adguns“ vadovas Andrius Avinas.

Renginyje bus aptarta daugiamečio viešinimo projekto – mokslo populiarinimo iniciatyvos „Europos Tyrėjų naktis“ – komunikacija ir jos pokyčiai kasmet. Komunikacijos vadovė Jurga Buzytė pasidalys praktine patirtimi: kodėl augti su savo auditorija nėra labai lengva ir kokios priemonės (nebe)veikia.

Vienuoliktasis metinis seminaras „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2018“ vyks vasario 8 d. Vilniuje. Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams. Išsami seminaro programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų