Reikšmingas produktas Baltijos rinkai
„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Kirstuko teigimu, galimybė atstovauti Danijoje ypač populiarų prekės ženklą – svarbi tiek bendrovei, tiek ir esporto bendruomenei.
„Džiaugiamės galėdami Baltijos šalims pristatyti Danijoje gilią istoriją turintį, itin mėgstamą ir vertinamą energinį gėrimą CULT. Ši sėkminga partnerystė ne tik pagyvins rinką bei išplės asortimentą, bet ir suteiks įkvėpimo bei energijos Lietuvos esporto profesionalams ir entuziastams, nes danų prekės ženklas jau tapo neatsiejama jų komandų dalimi“, – sako M. Kirstukas.
Kuria partnerystes su perspektyviomis komandomis
CULT netruko atrasti savo auditoriją, kurios didelę dalį šiandien sudaro esporto ekspertai bei entuziastai. Gėrimo gamintojai užmezgė partnerystę su „Counter Strike“ (CS) žaidėjais ir 2017–2018 metais rėmė Danijos CS:GO komandą „Heroic“. Šį bendradardavimą lėmė vieningas CULT ir sportininkų požiūris į aistrą žaisti bei laimėti.
Partneryste su „Heroic“ komanda gėrimo gamintojai neapsiribojo. Šiemet CULT jėgas suvienijo su pasaulinį pripažinimą pelniusia „Astralis“ komanda. Kartu su esporto komandos nariais buvo sukurta unikalių skonių energinių gėrimų linija, o pakuotė paženklinta ir komandos logotipu. Nuo 2019 m. CULT yra ir oficialus Danijos FIFA lygos „eSuperliga“ rėmėjas.
Drąsaus ir ambicingo CULT ryški pakuotė puikiai atspindi prekės ženklo partnerysčių lauką. Tikimasi, jog panašių bendradarbiamo projektų pavyks sulaukti ir Lietuvoje.
Pirmasis Danijos energinis gėrimas
CULT ryšys su kompiuterinių žaidimų bendruomene – tik dalis produkto reikšmės rinkai. Šis energinis gėrimas skaičiuoja beveik ketvirtį amžiaus, o jo gamyba prasidėjo 1998-aisiais Danijoje. CULT sukūrė Brianas Sorensenas, iš pradžių norėjęs paties valdomų naktinių klubų lankytojams suteikti daugiau energijos vakarėliams.
Pirmasis CULT gėrimas buvo vyšnių kolos skonio, parduodamas stikliniuose buteliuose, o bėgant metams, produktas vystėsi, jo asortimentas plėtėsi, kol prekės ženklas šalyje įsitvirtino kaip vienas labiausiai parduodamų savo kategorijos produktų.
„Kalnapilio-Tauro grupės“ Lietuvai pristatyta naujiena pasirodė 3 rūšių. „CULT Original“ su taurinu ir kofeinu, pasižymintis intenstyviu, klasikiniu energinio gėrimo skoniu, „CULT Guarana“, praturtintas guaranos ekstraktu, pasižymintis lengvu, šiek tiek saldesniu skoniu, ir „CULT Supreme“ su energizuojančiais kofeinu ir taurinu, išsiskiriantis plačia salstelėjusių skonių palete. Visi CULT energiniai gėrimai yra praturtinti ir B grupės vitaminais.
Praėjus metams nuo gėrimo pasirodymo Lietuvos rinkoje ir įsisiūbavus aktyviems CULT pardavimams, Baltijos šalyse prekės ženklas jau demontstruoja puikius pardavimų rezultatus.