G. Savickas darbą pradėjo sandėlyje, kuriame tarp daugybės prekių turėjo susirasti užsakytąsias klientų. Susidėjęs dėžes į automobilį, aktorius patraukė pas pirkėjus.
Klientų reakcijos į jiems siuntą pristačiusį ir kartu tris dienas išbandyti prekę pasišovusį G. Savicką buvo slapta filmuojamos. Aktorius pateikė stiprų argumentą pasilikti su klientu – jis neva privalo įsitinkinti, kad atvežta prekė veikia ir yra naudojama tinkamai.
„Yra bėda su užsakytu rankšluostėliu – nelabai valo. Ir kai žmogus po dušo juo valosi, vis tiek lieka šlapias. Tai aš pas jus vakare atvažiuoju į dušą, mes pabūnam kartu, apsivalom ir, jeigu viskas gerai, aš dingstu iš jūsų gyvenimo“, - aiškino vienam klientui G. Savickas.
„Mes nežinome, ar šis arklys tikrai džiugina, ar gerai joja. Tai aš pabūsiu pas jus tris dienas. Gerai? Aš jį prižiūrėsiu, aš su tuo arkliu jau susipažinęs. Mes ir avižų maišą jums atvešim“, - įtikinėjo kitą Pigu.lt klientą.
Nustebinti ir gerą juoko dozę gavę klientai, rodos, buvo įtikinti. Nė vienas neprieštaravo, kad su preke liktų ir G. Savickas.
„Ši patirtis parodė, kad kokybė priklauso ne tik nuo prekės pavadinimo, bet ir jos pateikimo, pristatymo, įpakavimo. Kad praskaidrintume žmonių nuotaiką labai nedaug tereikia. O gera klientų nuotaika tikrai sutrumpina darbo dieną. Man patiko. Tikrai“, - įspūdžiais dalijosi G. Savickas.
„Visada stengiamės klientams užtikrinti kokybišką aptarnavimą, tačiau šia mums ypatinga proga – Kliento dieną – savo klientus norėjome ypatingai nustebinti. Tikimės, kad kartu su užsakyta preke sulaukę ir Giedriaus Savicko pasiūlymo užtikrinti prekės tinkamą veikimą, klientai užsikrėtė gera nuotaika visai dienai“, - sako Pigu.lt rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė.
G. Savicko kurjerio patirtis ir klientų reakcijos – video reportaže.
{vid|27208}