Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

LESTO ir „Lietuvos dujas“ keičia ESO, bendrovės klientus aptarnaus „Gilė“

Nuo 2016 metų sausio 1 dienos veiklą pradeda LESTO ir „Lietuvos dujų“ pagrindu įkurta bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO). ESO elektros tiekimo ir skirstymo bei gamtinių dujų skirstymo paslaugas teiks daugiau kaip 1,6 mln. klientų.
„Gilė“ aptarnavimo centras
„Gilė“ aptarnavimo centras / ESO nuotr.

„Simboliškai pirmąją Naujųjų metų dieną veiklą pradeda LESTO ir „Lietuvos dujų“ pagrindu įkurta ESO. Šių dviejų bendrovių reorganizavimo procesas sėkmingai baigtas ir ESO sklandžiai perėmė visas funkcijas. Dėl šio pokyčio mūsų klientams nereikės imtis jokių papildomų veiksmų.

Ir toliau bus galima naudotis savo atsiskaitymo knygelėmis, galios turimos sutartys su LESTO ir „Lietuvos dujomis“, banko kodai ir ruošiniai išliks nepakitę“, – sakė ESO valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Liudas Liutkevičius.

Anot ESO vadovo, sutelkus geriausias dviejų bendrovių kompetencijas ESO bus siekiama pagerinti teikiamų paslaugų kokybę ir didinti veiklos efektyvumą.

Skaičiuojama, jog dėl sujungimo veiklos sąnaudos sumažės 5 procentais, o metinis sutaupymo efektas sieks 3,6 mln. eurų.

ESO sudarys 5 regioniniai padaliniai – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Regionų centruose įsikūrę padaliniai koordinuos aplinkiniuose rajonuose esančių dispečerinių darbą, planuos elektros ir dujų skirstymo tinklų remonto, plėtros ir modernizavimo darbus.

ESO infografikas/ESO
ESO infografikas/ESO

ESO klientai bus aptarnaujami bendrame paslaugų centre „Gilė“. Klientai galės konsultuotis internetu, dar patogiau atsiskaityti už elektrą bei dujas vienoje savitarnos svetainėje ir išmaniąja programėle.

„Gilės“ klientų aptarnavimo centrai veiks Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Utenoje ir Visagine. „Gilės“ centrai veiks buvusių LESTO ir „Lietuvos dujų tiekimo“ klientų aptarnavimo centrų patalpose. Šiuose klientų aptarnavimo centruose taip pat bus galima išmokti naudotis išmaniąja „Gilės“ programėle ir savitarnos portalu.

Kituose miestuose ESO tęs bendradarbiavimą su partneriais – viešosiomis bibliotekomis ir Lietuvos paštu. Bibliotekose toliau veiks specialios savitarnos vietos, o pašto skyriuose bus galima nemokamai atsiimti atsiskaitymo už elektros energiją knygelę ar pasitikslinti elektros vartojimo rodmenis.

Dėl elektros ir dujų klausimų ir toliau visą parą bus galima skambinti vienu telefonu 1802. Dujų nuotėkio atveju – avarinės tarnybos telefonu 1804.

LESTO ir „Lietuvos dujų“ sujungimas bei bendro klientų aptarnavimo centro įkūrimas – valstybės valdomos įmonių grupės „Lietuvos energija“ vertės išgryninimo programos dalis. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos