„Lidl“ dažnai vartojamų produktų krepšelis – pigiausias iš didžiųjų šalies prekybos tinklų

Žemų kainų prekybos tinklo „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias tarp penkių didžiausių šalies prekybos tinklų, rodo naujausias rinkos tyrimų įmonės „SeeNext“ slapto pirkėjo tyrimas. Kovo 19 d. atliktos analizės metu paaiškėjo, kad „Lidl“ parduotuvėje įsigytų dažno vartojimo prekių krepšelio kaina siekė 35,69 eurus ir buvo daugiau nei 5 eurais mažesnė už brangiausią prekių krepšelį siūlančio prekybos tinklo.
„Lidl“ dažnai vartojamų produktų krepšelis – pigiausias iš didžiųjų šalies prekybos tinklų
„Lidl“ dažnai vartojamų produktų krepšelis – pigiausias iš didžiųjų šalies prekybos tinklų / Lidl Lietuva nuotr.

Kaip skelbia „SeeNext“, slapti pirkėjai apsilankė penkių didžiausių šalies prekybos tinklų parduotuvėse Vilniuje ir Kaune. Apsipirkimui buvo pasirinktas 26 pigiausių dažno vartojimo prekių krepšelis. Jį sudarė iš skirtingų maisto kategorijų atrinktos prekės: pieno, mėsos, grūdinės kilmės, bakalėjos produktai, vaisiai ir daržovės bei gėrimai.

Remiantis „SeeNext“ atlikto tyrimo rezultatais, „Lidl“ už mažiausią kainą galima įsigyti pieno, grūdinės kilmės, vaisių bei daržovių ir gėrimų šių produktų kategorijose. Pavyzdžiui, pieno produktai, apsiperkant „Lidl“ parduotuvėje, kainavo 7,26 euro ir buvo 1,38 euro pigesni nei brangiausiai pieno produktus siūlančiu šioje kategorijoje prekybos tinklu.

Lidl Lietuva nuotr./„Lidl“ dažnai vartojamų produktų krepšelis – pigiausias iš didžiųjų šalies prekybos tinklų
Lidl Lietuva nuotr./„Lidl“ dažnai vartojamų produktų krepšelis – pigiausias iš didžiųjų šalies prekybos tinklų

Tyrimo metu paaiškėjo, kad vaisiai ir daržovės „Lidl“ kainavo 2,29 euro – ši suma taip pat buvo mažiausia, lyginant su kitais keturiais prekybos tinklais.

Grūdinės kilmės bei mėsos produktų kategorijoje pigiausių kainų atžvilgiu taip pat buvo prekybos tinklo „Lidl“ asortimentas – už grūdinės kilmės produktus „Lidl“ parduotuvėje buvo sumokėta 3,18 euro, o mėsos – 10,02 euro.

Nuo 2023 m. lapkričio mėnesio „SeeNext“ atliekamame tyrime „Lidl“ lyderiauja jau penktą mėnesį iš eilės. Kaip rodo slapto pirkėjo ir rinkos tyrimų įmonės „SeeNext“ duomenys, dažno vartojimo prekių krepšelis „Lidl“ buvo pigiausias 2023 m. lapkričio, gruodžio, 2024 m. sausio, vasario ir kovo mėnesiais.

Užtikrinti žemą kainą padeda privatūs prekės ženklai

„Lidl“ prekybos tinklui užtikrinti žemas kainas ir jas išlaikyti padeda privačių prekės ženklų produktai – jie sudaro net 90 proc. „Lidl“ asortimento Lietuvoje.

Privačių prekės ženklų produktai gaminami tai pačiai įmonių grupei priklausančiose gamyklose arba užsakomi specialiai „Lidl“ parduotuvėms visoje Europoje, todėl užsakymų kiekiai yra itin dideli. Toks užsakymų mastas sumažina vieno produkto savikainą, todėl „Lidl“ pirkėjams gali pasiūlyti itin patrauklias kainas, išlaikant aukštą kokybę.

Lidl Lietuva nuotr./„Lidl“ dažnai vartojamų produktų krepšelis – pigiausias iš didžiųjų šalies prekybos tinklų
Lidl Lietuva nuotr./„Lidl“ dažnai vartojamų produktų krepšelis – pigiausias iš didžiųjų šalies prekybos tinklų

Savo privačių prekės ženklų kokybę „Lidl“ garantuoja taikydama gamintojams ir tiekėjams – tiek esantiems Lietuvoje, tiek užsienyje – itin griežtus reikalavimus, dažnai – griežtesnius nei numato teisės aktai. Be to, neretai privatūs prekės ženklai yra gaminami tose pačiose gamyklose, kaip ir žinomų tarptautinių prekės ženklų, bei pasižymi identiška ar net geresne sudėtimi.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 72 „Lidl“ parduotuvės 27 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje ir Gargžduose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis