„Lidl“ naujovė – „Geradarių maišeliai“: vaisiai ir daržovės už mažesnę kainą

Siekdamas mažinti maisto švaistymą, prekybos tinklas „Lidl“ pristato naujovę – „Geradarių maišelius“, kuriuose pirkėjams bus siūlomi netobulos išvaizdos, bet puikiai vartoti tinkantys švieži vaisiai ir daržovės. Juos pirkėjai galės įsigyti už žemesnę kainą ir kartu prisidėti prie maisto tausojimo.
„Lidl“ naujovė – „Geradarių maišeliai“: vaisiai ir daržovės už mažesnę kainą
„Lidl“ naujovė – „Geradarių maišeliai“: vaisiai ir daržovės už mažesnę kainą / Lidl Lietuva nuotr.

„Geradarių maišelius“ nuo rugpjūčio 14 dienos jau galima rasti „Lidl“ parduotuvių vaisių ir daržovių skyriuose. Maišeliuose parduodami netobulai atrodantys, bet vartoti tinkami vaisiai ir daržovės mišriuose rinkiniuose maždaug po 3 kilogramus.

Šių rinkinių kaina sieks 0,75 Eur/kg. Pirkėjai galės rinktis iš kelių rinkinių ir rasti sau tinkamiausią, tačiau maišelių turinys negalės būti keičiamas, pildomas ar mažinamas.

Lidl Lietuva nuotr./„Lidl“ naujovė – „Geradarių maišeliai“: vaisiai ir daržovės už mažesnę kainą
Lidl Lietuva nuotr./„Lidl“ naujovė – „Geradarių maišeliai“: vaisiai ir daržovės už mažesnę kainą

„Išbandėme „Geradarių maišelius“ keliose „Lidl“ parduotuvėse ir pamatėme, kad pirkėjai juos sutiko itin entuziastingai – netobulos išvaizdos, tačiau troškiniams ar vaisių salotoms puikiai tinkančių produktų maišeliai būdavo išperkami per valandą, todėl nusprendėme šią iniciatyvą įgyvendinti visose parduotuvėse“, – sako Antanas Bubnelis, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.

„Geradarių maišelius“ savo klientams „Lidl“ pasiūlė dar 2016 metais Prancūzijoje, vėliau jie tapo populiarūs ir Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Austrijoje, Suomijoje, Švedijoje. Į maišelius parduotuvių darbuotojai deda švarius ir tvarkingus produktus, vengiant tokių, kuriuos lengva suspausti ir kurie dėl to galėtų prarasti skonio ar maistines savybes.

Tausoja maistą įvairiomis priemonėmis

Atsakingas vartojimas ir atliekų mažinimas yra itin svarbus taupant gamtos išteklius, mažinant šiltnamio efektą sukeliančių dujų pėdsaką, tausojant ekosistemas. „Geradarių maišeliai“ – viena iš daugelio priemonių, kuriomis „Lidl Lietuva“ prisideda prie šių tikslų.

Lidl Lietuva nuotr./„Lidl“ naujovė – „Geradarių maišeliai“: vaisiai ir daržovės už mažesnę kainą
Lidl Lietuva nuotr./„Lidl“ naujovė – „Geradarių maišeliai“: vaisiai ir daržovės už mažesnę kainą

„Lidl Lietuva“ naudoja automatinę prekių užsakymo sistemą, kuri įvertina konkrečios parduotuvės pardavimus, turimą likutį ir užsako optimalų naujų prekių kiekį. Siekiant mažinti produktų nurašymus, likus paskutinėms dienoms iki tinkamumo vartoti termino pabaigos, tiek šviežios, tiek bakalėjos prekės yra nukainojamos, taip paskatinant jų pardavimą. Be to, „Lidl“ iš visų savo parduotuvių reguliariai perduoda „Maisto bankui“ besibaigiančio galiojimo dar tinkamus vartoti maisto produktus.

Nurašytus, bet vis dar gyvūnams tinkamus produktus, „Lidl Lietuva“ perduoda vietos ūkininkams, o likusias maisto atliekas – biodujas gaminantiems atliekų tvarkytojams. 2022 finansiniais metais ūkininkams buvo perduota 1,3 tūkst. tonų gyvūnams tinkamų produktų, o biodujų gamintojams – daugiau nei 4 tūkst. tonų maisto atliekų.

Lidl Lietuva nuotr./„Lidl“ naujovė – „Geradarių maišeliai“: vaisiai ir daržovės už mažesnę kainą
Lidl Lietuva nuotr./„Lidl“ naujovė – „Geradarių maišeliai“: vaisiai ir daržovės už mažesnę kainą

Šiuo metu Lietuvoje veikia 69 „Lidl“ parduotuvės 26 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis