Lietuviško dizaino gidas „Created in Lithuania“ pristato nemokamą elektroninį leidinio variantą

Balandžio pabaigoje menų fabrikas „Loftas“ pristatė unikalią naujieną lietuviškų leidinių rinkoje – metinio Lietuvos dizaino gido „Created in Lithuania“ pirmąjį numerį.
„Created in Lithuania“
„Created in Lithuania“ / Vytauto Narkevičiaus nuotr.

Lietuvių ir anglų kalbomis išleistas leidinys nemokamai platinamas visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose (kavinėse, dizaino parduotuvėse, muziejuose, bibliotekose ir kitose kultūros įstaigose) bei užsienyje (tarptautinėse dizaino mugėse, ambasadose ir kitur).

Sparčiai mieste graibstomas leidinys nuo šiandien pasiekiamas ir internete – kūrėjai pristato elektroninį „Created in Lithuania“ variantą. Jį galima rasti čia.

Vytauto Narkevičiaus nuotr./„Created in Lithuania“
Vytauto Narkevičiaus nuotr./„Created in Lithuania“

Ketvirtus metus organizuodamas didžiausią dizaino mugę Lietuvoje „Uptown Market“, menų fabrikas „Loftas“ sukaupė beveik 600 lietuviško dizaino prekinių ženklų duomenų bazę, nuolat lankydamasis užsienio dizaino renginiuose ir stebėdamas rinką Lietuvoje, pajuto vis didėjantį poreikį išsamiau pristatyti aktualius Lietuvos dizaino kūrėjus ir prekinius ženklus.

Atsižvelgdamas į tai, šį pavasarį „Loftas“ ir pristatė metinį dizaino leidinį, kuriuo siekiama judinti Lietuvos dizaino rinką.

„Šio leidinio tikslas yra ne tik savo gausiais kanalais užsienyje platinti žodį apie lietuviško dizaino unikalumą, bet ir skatinti Lietuvos auditoriją rinktis bei vertinti lokalų produktą. Pirmojo „Created in Lithuania“ numerio koncepcija yra pateikti pastaraisiais metais išryškėjusį naujosios lietuvių kūrėjų kartos potencialą bei išprovokuoti ir paskatinti diskusijas apie lietuvių kūrybiškumą ir jo perspektyvas, akcentuoti virsmą iš „Made in Lithuania“ į „Created in Lithuania“ ir suteikti įkvėpimo kurti,“ – pasakoja leidinio idėjos autorė Živilė Diawara.

Kokybiškame, išliekamąją vertę turinčiame leidinyje pristatomi 50 kruopščiai atrinkti ir išskirtiniai Lietuvoje sukurti dizaino prekės ženklai, taip pat įkvepiančios kūrėjų istorijos ir vertingos kompetentingų srities ekspertų: Aido Urbelio, Sandros Straukaitės, Dalios Mauricaitės, Andriaus Grigorjevo, mintys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis