„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Lietuviškos CPO LT skaitmeninė branda dvigubai lenkia ES vidurkį

Didžiausios pirkimų organizacijos Lietuvoje CPO LT skaitmeninė branda per pastaruosius metus augo dar 4 proc. ir pasiekė 93 proc., kai Europos sąjungos vidurkis – 45%.
kompiuteris
Lietuviškos CPO LT skaitmeninė branda dvigubai lenkia ES vidurkį / 123RF.com nuotr.

CPO LT rezultatas ženkliai atitrūko ne tik lyginant su kitomis viešąsias paslaugas Lietuvoje teikiančiomis organizacijomis, bet ir Europos mastu. Vertinimą atliko Europos Skaitmeninių inovacijų centras EDIH VILNIUS. CPO LT skaitmeninė branda įvertinta 6-ose veiklos srityse, iš kurių trijose pažangumo lygis siekia maksimalius 100 proc.

„Skaitmeninės brandos vertinimas dar tik įsibėgėja, bet jau dabar akivaizdu, kad CPO LT yra smarkiai pažengusi vykdant skaitmeninės transformacijos procesą ir jau kurį laiką naudojasi skaitmeninių technologijų teikiamais pranašumais“, – sakė vertinimą atlikusi EDIH VILNIUS inovacijų ekspertė Nomeda Šimbelytė.

Lietuvoje viešąsias paslaugas teikiančių organizacijų, dalyvaujančių vertinime, skaitmeninės brandos vidurkis siekia 46 proc., Europoje – 45 proc.

Paaugusią skaitmeninę brandą labiausiai lėmė įdiegtas darbuotojų laiko apskaitos įrankis, CPO LT svetainėje konsultuojantis dirbtiniu intelektu grįstas robotas bei įgytas Aplinkos vadybos ISO 14001 standartas.

„Visa CPO LT komanda yra motyvuota, įsitraukusi į skaitmenizacijos strategiją, dalyvauja mokymuose ir domisi rinkoje siūlomomis inovacijomis, o svarbiausia – šias žinias pritaiko savo darbe“, – džiaugėsi ekspertė.

Aukšta skaitmeninė branda yra reikšmingas CPO LT veiklos įvertinimas, nes tarp svarbiausių organizacijos siūlomų sprendimų – centralizuotų viešųjų pirkimų elektroninis katalogas, elektroninių pirkimų centras ir kiti elektroniniai įrankiai.

„Nuolat diegiame skaitmeninius įrankius ir skaitmenizuojame viską, ką galime. Netrukus pritaikysime dirbtinio intelekto galimybes analizuojant pirkimų kainas, kuriame virtualią darbo vietą darbuotojams – suteiksime galimybę dar patogiau naudotis dirbtinio intelekto įrankiais (ChatGPT). Suprantame, kad technologijos progresuoja, todėl visapusiškai skatiname darbuotojus papildyti savo profesinį profilį naujomis kompetencijomis ir tikime, kad tokiu būdu išliksime skaitmeninės brandos lyderiais tiek Lietuvoje, tiek Europoje“, – organizacijos kryptį įvertino CPO LT direktorės pavaduotoja Vaida Vaikevičiūtė-Daugvilė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs