Azijos investuotojams priklausantis prekės ženklas „Miniso“ keičia savo parduotuvės sostinėje lokaciją. Ji nuo šiol lankytojų lauks prekybos ir laisvalaikio centre „Vilnius Outlet“.
Čia jau įsikūręs „Miniso“ prekės ženklas atveria 180 kv. m parduotuvę, kuri pirkėjus pasitinka ryškiu, spalvingu bei akį traukiančiu interjeru ir
išaugusiu asortimentu. Tokie prekybininko išskirtinumai, sako „Vilnius Outlet“ nuomos direktorė Vida Minkštimienė, pastebimai papildys šio prekybos ir laisvalaikio centro pasiūlą.
„Formuodami savo parduotuvių įvairovę, visų pirma orientuojamės į pasaulyje garsiausius prekės ženklus, kuriuos klientai jau yra matę kitose šalyse bei trokšta įsigyti jų produkcijos ir Lietuvoje. Toks yra „Miniso“. Tai – pasaulinio lygio prekės ženklas, turintis 6 tūkst. parduotuvių tinklą visame pasaulyje. Kadangi panašaus formato prekybininkų mūsų prekybos centre iki šiol nebuvo, labai pozityviai sutikome pabandyti. Džiugu ir tai, kad Baltijos šalyse „Miniso“ tik skinasi kelią, atidarinėja pirmąsias parduotuves, todėl Lietuvos rinkai jis yra naujiena. O mes visada siekiame būti vieni pirmųjų, pristatantys užsienio partnerius“, – kalba V.Minkštimienė.
Ši parduotuvė, jos teigimu, įsikurs puikioje „Vilnius outlet“ lokacijoje – antrajame aukšte, šalia centrinės aikštės, kurioje nuolatos vyksta įvairūs renginiai, sutraukiantys šeimas su vaikais ir pramogauti, ir surasti geriausius outlet pirkinius. O tai, pastebi prekybos tinklo „Miniso“ Lietuvoje atstovas Šarūnas Kulvietis, prekybininkui buvo svarbi įsikūrimo čia priežastis.
„Pasirinkome „Vilnius Outlet“ dėl pasaulyje žymiausių prekės ženklų kaimynystės. Taip pat mus patraukė gausybė čia esančių pramogų, moderniausias šalyje kino teatras, lankytojai, kurių didžiąją dalį sudaro jaunos šeimos su vaikais. Visa tai atitinka „Miniso“ prekybos koncepciją, todėl „Vilnius Outlet“ tapo puikia vieta parduotuvės perkėlimui“, – akcentuoja Š.Kulvietis.
Tačiau, anot pašnekovo, nuo šiol kinta ne tik parduotuvės vieta, bet ir dydis bei asortimentas. Dabar ji bus didesnė bei lankytojams pasiūlys dar daugiau prekių.
„Didžiausias mūsų išskirtinumas – bendradarbiavimas su garsiausiais pasaulyje žaislų gamintojais. O jų sąrašas – labai ilgas. Nuolatos pristatome bendras kolekcijas su „Marvel“, „Minions“, „Disney“, „Harry Potter“, „Sanrio“, „BT21“, „Toy Story“, turime oficialias partnerystės licencijas ir teisę į šių garsių gamintojų intelektinę nuosavybę. Taip pat pas mus visada rasite žavių pliušinių žaislų, madingų makiažo ir grožio priemonių, aksesuarų, kanceliarinių prekių, burnoje tirpstančių užkandžių. „Miniso“ – tai vieta, kur kiekvienas apsipirkimas yra nuotykis, o visi produktai pasakoja džiaugsmo ir juoko istoriją“, – šypsosi Š.Kulvietis.
Ką „Miniso“ pasiūlys „Vilnius Outlet“ lankytojams, išvysti bus galima atvykus į šios parduotuvės atidarymo renginį. Jo svečių lauks didžiulis pingvino – vieno šio prekės ženklo personažų – kostiumu apsirengęs aminatorius, kuris mažiesiems dalins balionus, kvies vaišintis nemokama cukraus vata. Lankytojus linksmins ir didžėjus, už pirkinius, didesnius nei 20 eurų, bus įteikiamos specialios dovanos, o tam tikroms prekių grupėms „Miniso“ paruoš ypatingas nuolaidas.
Šis prekės ženklas yra vienas populiariausių Azijoje. „Miniso“ tinklui visame pasaulyje priklauso 6000 parduotuvių. Įkurtas 2013-aisiais, prekės ženklas įsitvirtinęs virš 80 šalių bei regionų, įskaitant JAV, Kanadą, Australiją, Ispaniją, JAE, Indiją ir Meksiką.
Šiuo metu Baltijos regione veikia 7 „Miniso“ parduotuvės – 5 Estijoje, 1 Latvijoje ir 1 Lietuvoje. Planuodamas plėtrą, Lietuvoje ir Latvijoje prekės ženklas yra numatęs atidaryti dar 9 parduotuvės.
Naujosios „Miniso“ parduotuvės atidarymo renginys vyks šį penktadienį, liepos 12-ąją, nuo 13 iki 18 val. Visi norintys sudalyvauti šventėje laukiami „Vilnius Outlet“, Pociūno g. 8, Vilniuje.