Lietuvos įmonės jau sėkmingai taiko nuomonės lyderių rinkodarą

Produkto ar paslaugos viešinimui Lietuvos įmonės vis dažniau pasitelkia nuomonės lyderius. Rinkodaros tikslais bendradarbiaujama ne tik su žinomais žmonėmis, bet ir konkrečios srities ekspertais. Nuomonės lyderių rinkodara šiuo metu yra viena ryškiausių tendencijų tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje, teigia ekspertai.
Skaitmeninės rinkodaros konsultantas iš Jungtinės Karalystės Stephen Davies
Skaitmeninės rinkodaros konsultantas iš Jungtinės Karalystės Stephen Davies / Organizatorių nuotr.

Siekdamos viešumo ir kuo didesnio žinomumo, įmonės bendradarbiauja su įvairiomis „žvaigždėmis“ ir autoritetingais savo srities ekspertais. Štai į atnaujintos parduotuvės atidarymą Vilniaus centre prekybos tinklas nusiuntė asmeninius kvietimus garsenybėms, ir toks žingsnis ne tik pritraukė žiniasklaidos dėmesį, bet ir patys žinomi žmonės apie tai dalijosi savo socialiniuose tinkluose, kur jie turi tūkstančius sekėjų. Kitas pastarojo meto atvejis – žinomas kino režisierius savo vardu naudojosi tam, kad padėtų žmonai susirasti darbą: užsakė lauko reklamos stendą ir apie tai pasidalijo savo „Facebook“ paskyroje, kurią seka net 35 tūkstančiai žmonių.

Nuomonės lyderiai – tai ne tik garsenybės, meno ar sporto žvaigždės, bet ir konkrečios, net siauros srities ekspertai. Lietuvos įmonės jau sėkmingai bendradarbiauja tiek su žinomais žmonėmis, tiek su joms svarbių sričių autoritetais, į kurių nuomonę atsižvelgia kiti, besidomintys ta sritimi.

Skaitmeninės rinkodaros konsultantas iš Jungtinės Karalystės Stephen Davies teigia, kad socialiniai tinklai padėjo susiformuoti ir iškilti nuomonės lyderiams. Pasak jo, nuomonės lyderiai internete pakeitė žiniasklaidą ir rinkodarą, jie turi įtakos įvairiems konkretiems įvykiams, pvz. JAV prezidento rinkimams. Konsultanto teigimu, įžymybės, siauros specializacijos ekspertai ir verslo lyderiai turi skirtingą poveikį kitų nuomonei.

Apie nuomonės lyderių rinkodarą, praktinius tarptautinius ir Lietuvos atvejus bus diskutuojama kasmetinėje rinkodaros konferencijoje „E. virusas 2017“. Specialistai aptars, kaip viešumo didinimui ne tik pasitelkti žinomus žmones, ekspertus, bet ir įmonei tapti nuomonės lydere savo rinkoje.

Pranešimus konferencijoje „E. virusas 2017“ skaitys rinkodaros ekspertai iš Jungtinės Karalystės, Latvijos ir Lietuvos: S. Davies („Substantial“), Ilze Kronberga („GfK Baltic“), Diana Gedeikytė-Jakutienė („General Financing“), Reda Radykė („Kauno grūdai“), komunikacijos specialistas Valdas Lopeta, Deividas Budginas („Komunikacijos amatininkai“). Konferencijos viešnia – žurnalistė ir knygų autorė Lavija Šurnaitė-Kairienė.

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams.

Vienuoliktoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2017“ vyks rugsėjo 21 d. Vilniuje. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.

Apie Vilniaus konferencijų centrą

Vilniaus konferencijų centras (www.vcc.lt) jau 10 metų organizuoja verslo konferencijas ir seminarus, kurių tikslas – sudaryti galimybes dalyviams efektyviai plėtoti verslo ryšius, užmegzti naujų kontaktų, apsikeisti naudinga informacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų