Įvairių kūrybinių krypčių lyderiai iš viso pasaulio konferencijoje pristatys savo sėkmingą patirtį ir verslo vystymo bei kultūros Azijos rinkoje įžvalgas, kurias papildys praktinės sesijos ir kontaktų mainai. Kūrybingi profesionalai pasidalins patarimais, kaip pradėti eksportuoti prekes ar paslaugas į tolimąją Tekančios saulės šalį, kvies gyvai diskutuoti ir susipažinti.
Vienas konferencijos svečių Eisuke Tachikawa dizaino studijos „Nosigner“, išsiskiriančios tarpdisciplininiu požiūriu į dizaino praktiką, vadovas pristatys dizaino funkcijos formavimą visuomenėje, išplėsdamas dizaino pranašumus ir konkurencingumą rinkoje, jungiant mokslą, technologijas ir vietines industrijas. P.Tachikawa yra puikus pavyzdys, operuojantis kaip smulkus verslo subjektas ir darantis įtaką nacionalinei industrijai.
Lietuviškų dizaino prekių krautuvės „From East to East“ Tokijuje įkūrėja Saori Matsuda jau penkerius metus aktyviai atstovauja lietuvišką dizainą ir amatus Japonijoje.
Bendradarbiaudama su pasauliniu namų apyvokos ir gyvenimo būdo parduotuvių tinklu „Muji Found“, grožio, dizaino ir laisvalaikio prekybos tinklu „Isetan“, pristato lietuvių kurtus dizaino darbus. S.Matsuda perprato japonų skonį Baltijos produkcijai, tad konferencijos metu dalinsis patirtimi, kuri gali padėti lietuvių dizaineriams pasinaudoti kylančiu susidomėjimu Europos prekėmis Japonijoje, atrasti laisvą Azijos rinkos nišą ir įsitvirtinti joje.
Architektų bendruomenei turėtų būti pažįstamas Martino van der Linden vardas. Iš Olandijos kilęs architektas nuo 1990 m. įsikūręs Tokijuje, prisidėjo prie nacionalinės svarbos Japonijos pastatų atgimimo bei sėkmingai plėtoja savo architektūros studiją. M. van der Linden tiki, kad kuriama erdvė turi didelę įtaką jos vartotojams. Pranešėjas kalbės apie socialinę atsakomybę architektūros srityje, diskutuos apie pridėtinę naudą tokių erdvių naudotojams ir visuomenei.
Baltijos šalių sėkmės pavyzdžiu konferencijoje taps kino prodiuseris Sten-Kristian Saluveer, dirbantis Japonijos ir Pietų Korėjos rinkose. Iš Estijos kilęs S.K. Saluveer jau atvėrė savo šalies kino pramonei duris į Azijos filmų festivalius. Konferencijos ir praktinės sesijos metu p. Saluveer kalbės apie tarptautines bendradarbiavimo galimybes, apžvelgs Japonijos kino industriją, pasidalins mintimis apie finansavimo galimybes lietuviškam kinui. S.K. Saluveer savo pristatymą iliustruos asmenine patirtimi, dirbant skirtingoje kultūrinėje aplinkoje bei duos praktinių patarimų, kaip dirbant kartu su partneriais iš Azijos nepasimesti šiuose skirtumuose.
Konferencijoje taip pat bus diskutuojama apie muzikos ir grafinio dizaino industrijų galimybes plėstis į Aziją bei šios rinkos poreikius.
„Augant Lietuvos dizaino industrijos nacionalinei ir tarptautinei rinkoms, ypatingai svarbu edukuoti Lietuvos profesionalus tarpsritinio ir tarpregioninio bendradarbiavimo srityje, suteikiant galimybę betarpiškai užduoti klausimus sėkmingai veikiantiems rinkos lyderiams,“– konferencijos, skatinančios ir neformalų bendravimą išskirtinumus vardina „Made in Japan“ sumanytojas Sergej Grigorjev, ragindamas dalyvius ne tik klausyti pranešimų, bet ir išnaudoti retą galimybę tiesiogiai pabendrauti su Japonijos kūrybinių industrijų lyderiais.
Spalio 6 d. 19.00 val. „Made in Japan“ kviečia į Pecha Kucha vakarą, kuriame bus pristatomos skirtingos temos, susijusios su Japonija. Dalyvavimas nemokamas. Renginys vyks Perone (Geležinkelio g. 6, Vilnius)
Spalio 7 d. 11-18 val. Menų spaustuvėje „Made in Japan“ praktinės interaktyvios sesijos, kurių metu pranešėjai dalinsis savo žiniomis ir įžvalgomis apie Azijos rinką ir kūrybinių industrijų sritis. Dalyvavimas nemokamas, tačiau reikalinga registracija www.madeinjapan.lt
Spalio 8 d. 11-18 val. Menų spaustuvėje „Made in Japan“ konferencija. Dalyvavimas nemokamas, tačiau reikalinga registracija www.madeinjapan.lt
Menų spaustuvė (Šiltadaržio g. 6, Vilnius)
Daugiau informacijos apie renginius, pranešėjus ir registracija į konferenciją bei interaktyvias sesijas – čia.