Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Heidi Klum bendradarbiauja su „Lidl“

Heidi Klum ir prekybos tinklas „Lidl“ drauge siekia, kad aukščiausios kokybės mada taptų prieinama kiekvienam: pasitelkęs naująją mados kampaniją, „Lidl“ kelia savo tekstilės gaminių asortimentą į kitą lygmenį ir siūlo rinktis iš madingų tendencijų įvairovės, rašoma išplatintame pranešime spaudai.
Heidi Klum
Heidi Klum / „Lidl“ nuotr.
Temos: 2 Lidl Heidi Klum

Ne paslaptis, jog Heidi Klum – aistringa mados mėgėja, dizainerė bei įtakinga tendencijų formuotoja. Tačiau iki šiol paslaptyje laikytas faktas, kad ji aktyviai prisidės prie būsimosios „Lidl“ mados kampanijos! Šios partnerystės mastelis gerokai pranoksta formalaus bendradarbiavimo ribas – Heidi sukūrė „Lidl“ skirtą autorinę drabužių kolekciją, kuri atskleidžia jos asmeninį stilių. Metams baigiantis, išskirtinius šios partnerystės rezultatus galės įvertinti visi „Lidl“ pirkėjai.

„Tikiuosi, kad žmonėms patiks kolekcija, kurią sukūriau „Lidl“. Ši partnerystė man suteikė neįsivaizduojamai daug džiaugsmo. Kaip ir aš pati, „Lidl“ taiko aukščiausius standartus puikios kokybės ir neprilygstamai gerų kainų gaminiams. Mada turi būti smagi ir kiekvienas turi turėti galimybę leisti sau šį malonumą!“, – įsitikinusi H.Klum.

Tęstinumo „Lidl“ mados kampanijai suteiks „Lidl Fashion Week“: ilgalaikis projektas, kurio pagrindu „Lidl“ pristatys savo globalų madingos aprangos asortimentą. Vadinamoji „Lidl Fashion Week“ mados savaitė kelis kartus per metus bus rengiama visose „Lidl“ parduotuvėse bei elektroninės prekybos platformose. Būtent šių išskirtinių savaičių laikotarpiu mažmeninės prekybos tinklas pristatys savo mados kolekcijas. Projektas startuoja su H.Klum.

„Heidi – tikras įkvėpimo šaltinis. Didžiuosiuose pasaulio mados metropolijose ji jaučiasi tarsi namie, spinduliuoja energiją ir gyvenimo džiaugsmą, bet drauge yra paprasta ir tvirtai stovinti ant žemės. Heidi idealiai atitinka „Lidl“ ir mūsų pirkėjus. Labai džiaugiamės, galėdami pirmieji pristatyti jos sukurtą kolekciją mūsų „Lidl Fashion Week“ metu“, – sakė Radostin Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos