„Kaskart pristatydami naująjį mados sezoną, norime stebinti savo lankytojus – dovanoti jiems ne tik apsipirkimo džiaugsmą, bet ir pramogą. Tikimės, kad šį rudenį atvykusius apsipirkti į „Megą“ pasitiks maloni staigmena – Lietuvoje dar nematyta interaktyvi instaliacija „Mados paštomatas“. Idėja sukurti tokią instaliaciją gimė prieš kelerius metus, tačiau vis negalėjome jos įgyvendinti: vienąkart sumanymą įrengti „Mados paštomatą“ buvome priversti atšaukti dėl Covid-19 įvestų ribojimų, antrąkart sprendimą atidėti suplanuotus paštomato įrengimo darbus priėmėme prasidėjus karui Ukrainoje. Šįkart kampanijos startui kliūčių nebebuvo – „Mados paštomatas“ jau įrengtas ir naudojamas kaip momentinio interaktyvaus žaidimo dalis“, – sako PLC „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovas Laimis Binderis.
Interaktyvi instaliacija „Mados paštomatas“ įrengta centrinėje „Megos“ aikštėje, šalia akvariumo, bendradarbiaujant kartu su DPD paštomatų tinklu. Instaliacijai sukurti panaudotas tikras paštomatas.
„Momentinio interaktyvaus žaidimo dalimi tapęs DPD paštomatas yra ne muliažas, o realus paštomatas, kokiais mūsų klientai įpratę naudotis. Jis yra 6 m ilgio, 0,6 pločio, 2,2 m aukščio ir sveria net 2 tonas. Paštomatą tradiciškai sudaro 118 skyrelių. Įrengti jį tokioje neįprastoje vietoje kaip centrinė „Megos“ aikštė užtruko visą darbo dieną: pusdienį vyko jo montavimo, antra tiek – programavimo darbai. Tai pirmas kartas, kai tikras DPD paštomatas naudojamas tokiame interaktyviame žaidime ir tikros siuntos į jį nepristatomos“, – sako „DPD Lietuva“ komunikacijos vadovas Tomas Vaišvila.
Pasak PLC „Mega“ atstovo L.Binderio, centrinėje „Megos“ aikštėje įrengtas paštomatas pirmiausia tarnauja kaip netradicinė momentinio žaidimo prizų saugojimo ir jų atsiėmimo vieta, tačiau norint, kad jis dar ir originaliai papuoštų žaidimo erdvę bei trauktų lankytojų akį, sumanyta jį dekoruoti – apipavidalinti taip, kad atrodytų kaip tikra, įspūdingų matmenų rankinė: padengti specialia odą imituojančia rožine medžiaga ir dekoruoti milžiniška stilizuota sagtimi. Paversti paštomatą stilinga milžiniško dydžio rankine užtruko visą naktį, neskaičiuojant savaičių pasiruošimo iki to.
Už kiekvienų rankine virtusio „Mados paštomato“ durelių slepiasi ypatingos dovanos: ne tik plaukų tiesintuvai ir džiovintuvai, bevielės ausinės, šilko skarelės, kvapai namams, aromatinės žvakės, kosmetikos ir kūno priežiūros priemonių rinkiniai, bet ir MEGA dovanų kortelės, kurių bendra vertė – 10 000 Eur.
Dalyvauti momentiniame žaidime ir atverti „Mados paštomato“ dureles gali lankytojai, rugsėjo 11–spalio 22 d. apsiperkantys prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ parduotuvėse, restoranuose, pramogų ar paslaugų vietose už 75 Eur ar didesnę sumą (galima sumuoti ne daugiau kaip du skirtingų pardavimo vietų kvitus).
Interaktyvi instaliacija „Mados paštomatas“ veikia ir momentinis žaidimas vyksta iki spalio 22 d. Daugiau informacijos apie žaidimo taisykles galima rasti www.mega.lt. Žadama, kad žaidimui pasibaigus, instaliacija virtęs DPD paštomatas atgaus jam įprastą išvaizdą ir bus sumontuotas miesto gatvėse.