„Planavome, kad viskas judės greičiau, nes dabartinis gylis mus labai riboja, negalime iki galo pakrauti atplaukiančių laivų. Tad kiekvienas terminų nukėlimas mėnesiui, pusmečiui ar metams turi tiesioginę įtaką mūsų krovos rezultatams ir jei neįšaldo, gerokai ilgina jau įdėtų investicijų atsipirkimą“, – sako 5 mln. eurų vertės plėtros projektą vasarą įgyvendinusio Malkų įlankos terminalo direktorius Julius Kiršis.
Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika sako, kad bendrovė yra sudėliojusi ir apie 40 mln. eurų investicinį planą į naują krovos techniką, tačiau kol nežino, kada bus baigta rekonstruoti krantines, nesiryžta jos užsakyti: „Kol kas investuojame į įrangą, kuri nesusijusi su krovos darbais krantinėse. Šiemet apie 4 mln. eurų skyrėme sandėlių, aikštelių plėtrai, jose dirbančiai technikai įsigyti. O kranus užsakysime tik kai bus aiškūs rekonstrukcijos terminai.“