Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Maltiečiai papasakojo, kam išleidžia vaikų dienos centrams skirtą „Lidl“ paramą

Maltos ordino pagalbos tarnybos vaikų dienos centruose šiemet užuovėją rado 369 mažieji, daugiausia – 7–16 metų amžiaus. Bent šiek tiek pagerinti jų gyvenimą padėjo į taromatus plastikinę užstato tarą grąžinantys „Lidl“ pirkėjai, kurie gautas sumas aukojo, o prekybos tinklas dienos centrams skiriamas lėšas padvigubino.
V. Kudirkos aikštėje, Vilniuje, maltiečiai pradėjo kasmetinės labdaros akcijos „Maltiečių sriuba“ žygį per Lietuvą
Maltiečiai / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Per dvejus „Lidl“ vykdomo projekto „Už saugią aplinką mūsų vaikams“ metu buvo surinkta beveik 100 tūkst. eurų, o organizacijų atstovai, tarp jų ir maltiečiai, pasakoja, kad labiausiai paramą vertina dėl jos suteikiamo finansinio stabilumo ir „Lidl“ pasitikėjimo aukas panaudoti ten, kur jų labiausiai reikia.

„Tai pirmas toks bendradarbiavimas, kurio dėka užtikrinamas veiklos tęstinumas kiekvieną metų ketvirtį. Be to, labai svarbu, kad šias lėšas galime išleisti ten, kur labiausiai reikia“, – apie šios akcijos privalumus kalba Maltos ordino pagalbos tarnybos Organizacinės plėtros vadovas Edvinas Regelskis.

Lėšos skiriamos remonto darbams

Didelė dalis organizacijos gaunamų lėšų šiais metais buvo skirta vaikų dienos centrų atnaujinimui, pavyzdžiui, buvo suremontuotas Marijampolėje esančios įstaigos pagrindinis kambarys ir vonia. Telšiuose vaikų dienos centrui persikėlus į kitą vietą, naujas patalpas reikėjo pritaikyti vykdomai veiklai: nugriauti avarinius laiptus ir pastatyti naujus, sujungti ir renovuoti patalpas, įrengti kokybišką apšvietimą ir gartraukį, dėl higieninių reikalavimų pakeisti duris į valgomąjį.

„Darbų įvairovę rodo ir Šiaulių vaikų dienos centre atnaujinta šilumos sistema – buvo būtina keisti šildymo katilą, nes žiemą galėjo užklupti tikra nelaimė. Anksčiau neturėjome galimybių rekonstrukcijai, o dabar kur kas lengviau susidorojame su iškylančiomis problemomis“, – pasakoja Maltos ordino pagalbos tarnybos atstovas.

Galimybė ugdyti darbuotojus

Be būtiniausių remonto darbų, lėšų visuomet trūksta darbuotojų ir savanorių kompetencijų kėlimui. Pašnekovas mini, kad dalis „Lidl“ pirkėjų ir paties prekybos tinklo paaukotų pinigų nukeliavo būtent personalo darbui gerinti. Šia motyvacine priemone pasinaudojo 13 organizacijos darbuotojų ir savanorių iš 8 vaikų dienos centrų.

„Darbas vaikų dienos centruose dinamiškas, todėl nuolat stengiamės, kad mūsų darbuotojai turėtų galimybę gerinti savo kompetencijas. Socialinių darbuotojų ir pedagogų profesionalumas vaikams labai svarbus. Kiti labiau linkę remti veiklą, prie kurios gali prisidėti, tačiau reikia suprasti, kad be tų darbuotojų nebus ir veiklos. Be to, į vaikų dienos centrus žiūrime kaip į bendruomenės telkėją, todėl skatiname ir savanorišką tėvų veiklą“, – tvirtina Maltos ordino pagalbos tarnybos atstovas.

Žmonių sąmoningumas didėja

Prie vaikų aplinkos gerinimo, jų įgūdžių lavinimo ir emocinių poreikių užtikrinimo gali prisidėti kiekvienas prekybos tinklo „Lidl“ taromatais besinaudojantis žmogus, spausdamas mygtuką „Aukoti“. Surinktą sumą „Lidl“ padvigubina ir skiria ne tik vaikų dienos centrus koordinuojančiai Maltos ordino pagalbos tarnybai, bet ir šią funkciją atliekančioms organizacijoms „Gelbėkit vaikus“ ir „Caritas“, kurioms aukojama kasmet vis daugiau. Šis „Lidl“ ilgalaikis paramos projektas yra nacionalinės socialinio saugumo kampanijos „Už saugią Lietuvą“ dalis.

„Žmonių sąmoningumas tikrai didėja, kiekvieną ketvirtį gauname vis daugiau paramos. Žmogus gali nuspręsti, ar nori jau išleistus pinigus susigrąžinti, ar paaukoti tiems, kam labiausiai jų trūksta“, – mano E.Regelskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos