„Maxima“ verčiasi per galvą dėl mažų kainų – mažina pirkėjų mėgstamiausių produktų reguliarias kainas

Mažos prekių kainos pirkėjams yra lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ prioritetas. Prekybos tinklas startavo su iniciatyva „Mes verčiamės per galvą dėl mažų kainų“ ir kiekvieną savaitę mažina pirkėjų mėgstamiausių produktų reguliarias kainas. Nuo praėjusios savaitės pirkėjai jau daugiau kaip 200 prekių gali įsigyti už vidutiniškai apie 12 proc. mažesnę kainą. Per pirmąją savaitę, įsigydami kampanijos prekes „Maximoje“, pirkėjai jau sutaupė apie 40 tūkst. eurų. Labiausiai atpigusios prekės lentynose pažymėtos „Mes mažiname kainas“ kainoženkliu.
„Maxima“ verčiasi per galvą dėl mažų kainų – mažina pirkėjų mėgstamiausių produktų reguliarias kainas
„Maxima“ verčiasi per galvą dėl mažų kainų – mažina pirkėjų mėgstamiausių produktų reguliarias kainas / „Maxima“ nuotr.

„Mes verčiamės per galvą dėl mažų kainų“ iniciatyva skirta toliau palaipsniui plėsti ne tik būtiniausių, bet ir pirkėjų mėgstamiausių produktų krepšelį su mažesne reguliaria kaina. Tai yra papildomos prekybos tinklo pastangos palankiausią kainą pirkėjams pasiūlyti ne vien akcijų metu, bet ir kasdien.

„Pasiūlyti mūsų pirkėjams mažas prekių kainas yra vienas svarbiausių mūsų veiklos prioritetų, tad greta įvairių akcijų ir pasiūlymų, kurių metu tam tikrą laiką taikomos palankiausios kainos atrinktiems produktams, nuolat ieškome būdų, kaip sumažinti reguliarias kainas, ypač kasdienio vartojimo maisto prekių. Taip pat norime, kad mūsų pirkėjai turėtų galimybę pigiau įsigyti ne tik būtiniausių maisto produktų, bet ir kitų savo pamėgtų maisto prekių ir jiems nereikėtų dėl mažesnės jų kainos „verstis per galvą“. Tai už juos padarysime mes“, – sako Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.

Iš viso nuo liepos 11 d. jau sumažintos daugiau kaip 200 produktų kainos, kurios krito vidutiniškai apie 12 proc. Į pirmąjį „Mes verčiamės per galvą dėl mažų kainų“ iniciatyvos krepšelį pateko tokie pirkėjų pamėgti maisto produktai, kaip įvairių skonių ir dydžių „Bifi Active“ bei „VILKYŠKIŲ“ jogurtai, taip pat trijų dydžių „VILKYŠKIŲ“ kefyras bei „Rokiškio NAMINIS“ pienas ir kefyras, sūriai „MEMEL PIQUANT“, „MEMEL BLUE“, „Vilvi GOUDA“, „DŽIUGAS“ ir kt. Taip pat atpigo „Rokiškio NAMINIS“ sviestas, „SAULUTĖ“ tepusis riebalų mišinys, įvairių skonių „VILKYKŠIŲ MURR“ sūreliai bei įvairūs „NYKŠTUKAS“ ledai ir dar daugybė kitų, pirkėjų pamėgtų prekių ženklų produktų, kurių reguliari kaina sumažėjo.

Klientai, nuo praėjusios savaitės įsigiję savo mėgstamiausių atpigintų prekių, jau sutaupė apie 40 tūkst. eurų.

Atpigintų prekių krepšelis plėsis kas savaitę

Nuo šios savaitės tinklo parduotuvių lentynose pirkėjų laukia ir atpiginti miltai, malta kava ir kavos pupelės, dar daugiau įvairių ledų ir kitų pirkėjų pamėgtų produktų. Atpigintų prekių kiekvieną savaitę vis daugės.

„Mes verčiamės per galvas dėl mažų kainų“ kampanijos prekes, pažymėtas specialiais „Mes mažiname kainas“ kainoženkliais, galima rasti didesnėse „X“ formato parduotuvėse ir visose „XX“ bei „XXX“ formato „Maximos“ parduotuvėse.

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia arti 250 „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko arti 500 tūkst. pirkėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų