„Maximos“ herojai lapkritį pirkėjams įkvėpė geros nuotaikos ir sujaudino gražiais poelgiais

Apsipirkimas parduotuvėje daugeliui galbūt tėra kasdienė rutina, tačiau ją gali gerokai praskaidrinti savo darbui atsidavę, maloniai bendraujantys ir į pagalbą atskubėti pasirengę darbuotojai. Kaip rodo lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ klientų atsiliepimai, neretai į savo mėgstamą parduotuvę užsukama vien dėl jų. Tokiems darbuotojams-herojams prekybos tinklo parduotuvių lankytojai pagyrų negailėjo ir lapkritį, o labiausiai išskyrė jų žmogiškumą, supratingumą ir nuoširdžią pagalbą – savybes, kurios šiuo metu tampa dar svarbesnės.
„Maxima“ parduotuvė
„Maxima“ parduotuvė / Partnerio nuotr.

Malonūs darbuotojai praskaidrina dieną

Ne vienas savo padėką darbuotojams perduoti panoręs klientas prisipažino, kad į konkrečią parduotuvę sugrįžti vėl ir vėl motyvuoja puikus tam tikro darbuotojo darbas. „Dėl vienos pardavėjos apsilankymas „Maximos“ parduotuvėje tampa ypatingas. Ši pardavėja yra itin nuoširdi ir visuomet su šypsena, o, kiek teko pastebėti, su kiekvienu klientu bendrauja ramiai ir maloniai – net kai patys pirkėjai pasitaiko ne itin geros nuotaikos ir manierų. Kad ir kokia sunki ar pilka diena atrodytų, jos aptarnavimas visada pakelia nuotaiką“, – vienos iš Klaipėdoje veikiančios „Maximos“ parduotuvių darbuotoją gyrė klientė.

Tuo metu pirkėja Vilniuje pažymėjo, kad nuoširdus ir malonus darbuotojų aptarnavimas ypač įkvepia šiuo sudėtingu metu, kuomet didelių iššūkių kelia pandemija.

„Šiuo metu išgyvename labai sunkų laikotarpį, tačiau kaip gera ateiti į parduotuvę ir gauti malonų aptarnavimą! Dažnai lankausi Mindaugo „Maximoje“ ir ne vieną kartą čia teko kreiptis pagalbos į salės darbuotoją buitinės chemijos skyriuje. Neseniai dar kartą teko įsitikinti šios darbuotojos profesionalumu ir nuoširdžiu noru padėti. Pasiteiravus vienos reikiamos prekės darbuotoja Milda apgailestavo, kad jos šiuo metu neturima. Tačiau vietoj to, kad paprasčiausiai grįžtų prie kitų savo darbų, darbuotoja nepagailėjo patarimų ir pasiūlė reikiamos prekės alternatyvą, kuri buvo dar ir pigesnė, todėl už sutaupytus pinigėlius galėjau palepinti šeimą gardumynu“, – džiaugėsi pirkėja.

Pirkėjų simpatijas užsitarnavo ir Kaune esančios „Maximos“ parduotuvės kasininkė Zita. „Mūsų šeima visuomet stengiasi pasirinkti kasą, kurioje dirba ši kasininkė. Mus žavi jos humoras, kompetencija, greitas ir mandagus aptarnavimas. Prekybos tinklas tikrai gali didžiuotis šia talentinga darbuotoja“, – teigė pirkėja.

Panašia padėka pasidalino ir „Maximos“ parduotuvėje Pasvalyje besilankantis pirkėjas. Jo teigimu, šioje parduotuvėje dirbanti kasininkė Dalia taip pat yra labai mėgstama pirkėjų, nes visuomet juos pasitinka ir išlydi su šypsena bei gera nuotaika, palinki gražios dienos ir skaniai suvalgyti įsigytas bandeles ar saldainius. „Tai viena maloniausių mano kada nors sutiktų parduotuvių darbuotojų. Matosi, kad šiai darbuotojai gera dirbti, kad ji mėgsta savo darbą. Jeigu visi darbuotojai būtų tokie kaip ji, tai vien dėl jų malonaus aptarnavimo būtų noras eiti į parduotuvę“, – prisipažįsta klientas.

Gražiais poelgiais pasižymėjo apsaugos darbuotojai

Lapkritį neliko nepastebėtos ne tik kasininkų ir pardavėjų, bet ir „Maximos“ parduotuvėse dirbančių apsaugos darbuotojų pastangos bei geri darbai. Istorija apie vieno jų supratingumą pasidalino Kybartuose gyvenantis senolis. Apsipirkdamas parduotuvėje prie kasos jis pamėtė dešimt eurų ir tik eidamas namo suprato, kad jų nebeturi. Senolis dar grįžo į parduotuvę ir apie pamestus pinigus pasakė kasininkei, tačiau jų rasti nepavyko. Garbaus amžiaus vyras jau nesitikėjo pinigų atgauti, todėl nusivylęs ir susijaudinęs grįžo namo.

Tačiau šiam įvykiui neliko abejingas parduotuvės apsaugos darbuotojas Romualdas. Jis nepasivargino peržiūrėti vaizdo kamerų įrašų ir pamatė, kas senolio pamestus pinigus rado. Kadangi Kybartai yra nedidelis miestelis, apsauginis pinigus radusius žmones pažinojo, todėl nuvyko pas juos ir rastus pinigus nuvežė juos pametusiam senoliui tiesiai į namus. Garbaus amžiaus vyras negalėjo patikėti, kad dar yra tokių sąžiningų žmonių ir dėl pirkėjų besistengiančių darbuotojų.

Pagyrų teko ir Rokiškio „Maximoje“ dirbančiai apsaugos darbuotojai Joletai. Pagyvenusiu žmogumi prisistatęs pirkėjas pasakojo, kad vieną dieną parduotuvėje nusipirko keletą maisto prekių, tačiau pinigų maišeliui neužteko, todėl vyras nusprendė iki namų pirkinius nusinešti rankoje. Tačiau viena ranka buvo užimta vaikščioti padedančia lazdele, o kitoje neštis visas prekes buvo nepatogu, jos pradėjo slysti. Tai pastebėjo apsaugos darbuotoja.

„Per apsaugos kambarėlio langą pamačiusi, kad susiduriu su keblumais, darbuotoja atskubėjo į pagalbą. Ji atsinešė maišelį ir padėjo į jį susidėti prekes. Paklausiau, kiek esu skolingas už maišelį – nors pinigų ir neturėjau. Tačiau darbuotoja atsakė, kad pinigų nereikia. Manau, kad toks poelgis yra tikrai garbingas ir vertas įvertinimo. Juk darbuotoja galėjo paprasčiausiai pagalvoti „ne mano daržas – ne mano pupos“ ir nesivarginti padėti, bet pasielgė priešingai. Linkiu šiai darbuotojai ir visam parduotuvės kolektyvui sėkmės bei geros sveikatos“, – atsiųstame laiške dėstė senolis.

Abipusis supratingumas tampa dar svarbesnis

„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė džiaugiasi, kad klientų padėkų parduotuvių darbuotojams tik daugėja, o darbuotojų pastangos nepraslysta pro pirkėjų akis. E.Dapkienės įsitikinimu, gera nuotaika, kuria dalinasi darbuotojai, malonus bendravimas ir žmogiškumas yra itin svarbūs dabartinėmis aplinkybėmis.

„Ypatingai šiuo metu, kuomet daugeliui tikrai netrūksta iššūkių, o taip pat artėja gražiausios metų šventės, tampame dar jautresni, kad ir, atrodytų, mažiems, tačiau sušildantiems ir gerumu užkrečiantiems poelgiams. Tokio abipusio dėmesio ir kitam demonstruojamos atidos šiandien tikrai reikia kiekvienam – tiek pirkėjams iš parduotuvių darbuotojų, tiek darbuotojams iš darbdavių ir klientų ar bet kuriuose kituose žmogiškuose santykiuose. Suprantame, kad dabartinėmis aplinkybėmis mūsų darbuotojai atlieka dar svarbesnį darbą, todėl dedame ypač daug pastangų siekdami jais pasirūpinti“, – sako E.Dapkienė.

Anot prekybos tinklo atstovės, nors kas mėnesį pagal pirkėjų paliktus atsiliepimus yra išrenkami ir papildomai paskatinami 9 išskirtiniu paslaugumu pasižymėję darbuotojai-herojai, iš tiesų jų yra gerokai daugiau ir kiekvieno pastangos prisideda prie to, kad apsipirkti parduotuvėse būtų patogu, saugu ir malonu. E.Dapkienės teigimu, kiekvienas šių darbuotojų sulaukia dėmesio ir deramo įvertinimo, o tai galiausiai taip pat atsispindi darbuotojų pastangose.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų