Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Maximos“ privataus prekės ženklo „Well Done“ gaminiai turi naują žymėjimą: ką svarbu žinoti pirkėjams?

Nuo šiol „Maximos“ pirkėjai, besidomintys prekių sudėtimi ir vertinantys kokybę, gali lengviau lentynoje rasti ir atskirti papildomai ekspertų patikrintus privataus prekės ženklo „Well Done“ mėsos ir vištienos produktus. Apie tai pirkėjus informuoja atsiradęs naujas „J. S. Hamilton patikrinta kokybė“ ženklinimas ant „Well Done“ produktų pakuočių. Ką apie šį ženklinimą turėtų žinoti „Maximos“ pirkėjai ir kuo ypatingas laboratorijos ekspertų vertinimas, dalinasi prekybos tinklo atstovai.
„Maximos“ privataus prekės ženklo „Well Done“ gaminiai turi naują žymėjimą: ką svarbu žinoti pirkėjams?
„Maximos“ privataus prekės ženklo „Well Done“ gaminiai turi naują žymėjimą: ką svarbu žinoti pirkėjams? / „Maxima“ nuotr.

Šiuo metu nepriklausoma akredituota tarptautinė „J. S. Hamilton“ laboratorija testuoja ir kokybės ženklą suteikia visiems lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ privataus prekės ženklo „Well Done“ fasuotiems šviežios mėsos bei vištienos produktams.

Ką apie „J. S. Hamilton patikrinta kokybė“ turi žinoti pirkėjai?

Nuo kovo mėnesio visose „Maxima“ parduotuvėse pirkėjai gali rasti visą šviežią prekės ženklo „Well Done“ mėsą su „J. S. Hamilton patikrinta kokybė“ žymėjimu, o nuo liepos mėnesio šiuo kokybės ženklu jau žymima ir „Well Done“ vištiena be antibiotikų bei visos jos dalys.

„Ant „Well Done“ prekių pakuočių atsiradęs ženklinimas „J. S. Hamilton patikrinta kokybė“ pirkėją patikina dėl dažnesnės laboratorinės kontrolės, užtikrinant, kad ekspertų ištirta šviežia mėsa neturi salmoneliozės ir listeriozės sukėlėjų, teršalų ir farmakologiškai aktyvių medžiagų koncentracijos. Vertinant gaminių kokybę tikrinamas ir tinkamumo vartoti terminas bei kiti specifiniai parametrai. Vartotojams čia svarbu suprasti, kad esame įsipareigoję minėtus tyrimus ir tikrinimus atlikti dažniau negu įprasta praktikoje“, – kalba Ugnė Ulickienė, prekybos tinklo „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė.

„Maxima“ nuotr./„Maximos“ privataus prekės ženklo „Well Done“ gaminiai turi naują žymėjimą: ką svarbu žinoti pirkėjams?
„Maxima“ nuotr./„Maximos“ privataus prekės ženklo „Well Done“ gaminiai turi naują žymėjimą: ką svarbu žinoti pirkėjams?

Ji taip pat pažymi, kad „J. S. Hamilton patikrinta kokybė“ ženklu bus žymima ne tik fasuota šviežia mėsa bei vištiena – iki metų galo šis žymėjimas atsiras ir ant „Well Done“ pieno bei jo gaminių pakuočių.

Padidinta kokybės kontrolės kartelė

„J. S. Hamilton“ nepriklausomą akredituotą tarptautinę laboratoriją „Maxima“ savo partneriu produktų testavimui pasirinko dėl joje taikomų itin aukštų reikalavimų, atitinkančių tinklo griežtos kokybės kontrolės standartus, ir geros reputacijos – ji yra viena iš pirmaujančių laboratorijų tinklų įmonių Vidurio ir Rytų Europoje. „J. S. Hamilton“ laboratorijos yra sertifikuotos pagal ISO/IEC 17025 ir kitus tarptautinius standartus, užtikrinančius tyrimų patikimumą ir atitikimą geriausioms mokslo praktikoms.

„Gamintojas atlieka privalomus tyrimus, užtikrinančius, kad produktas iš gamybos vietos mus pasiektų tinkamos išvaizdos, numatytų juslinių savybių ir saugus vartoti. Tačiau labai svarbu su tiekėjais suvienodinti matymą bei lūkesčius, mat kartais skiriasi tyrimų dažnis, metodika. Taip pat svarbu suprasti, kad pagaminus produktą jis kinta dėl pakuotės viduje vykstančių procesų ir dėl išorinių veiksnių, kaip, pavyzdžiui, temperatūriniai režimai krovimo, transportavimo metu. Mums svarbu užtikrinti, kad produktas būtų saugus ir nepakitęs iki nustatyto galiojimo termino pabaigos. Taigi, papildoma kontrolė, pasitelkus nepriklausomus tyrėjus, yra kokybės užtikrinimo proceso dalis“, – paaiškina U.Ulickienė.

„Maxima“ nuotr./„Maximos“ privataus prekės ženklo „Well Done“ gaminiai turi naują žymėjimą: ką svarbu žinoti pirkėjams?
„Maxima“ nuotr./„Maximos“ privataus prekės ženklo „Well Done“ gaminiai turi naują žymėjimą: ką svarbu žinoti pirkėjams?

Šis ženklinimas prekių kainai įtakos neturi

Pasak Indrės Trakimaitės-Šeškuvienės, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorės, partnerystė su nepriklausoma akredituota tarptautine laboratorija yra svarbus žingsnis plėtojant „Well Done“ privatų prekės ženklą, siūlantį apie 700 prekių asortimentą visose trijose Baltijos šalyse.

„Jaučiame ypač didelę atsakomybę dėl savo privataus prekės ženklo „Well Done“ produktų, kuriuos renkasi vis daugiau pirkėjų, kokybės. Tikime, kad papildomai ekspertų patikrintos prekės ir atnaujintos jų pakuotės pirkėjams padės apsispręsti ir pasirinkti gaminius be menkiausios abejonės dėl kokybės, o mums jaustis padariusiems viską dėl savo klientų. Patikiname, kad pirkėjai gali būti ramūs – šis ženklinimas yra papildomas kokybės garantas, kuris niekaip nepaveikia prekės kainos“, – sako I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas