Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Nauja „Avitela“ parduotuvė skirta išmaniajam miesto žmogui

Po ilgos „kovidinės“ pertraukos „Avitela“ prekybos centre „Europa“ atidaro parduotuvę, skirtą skubančiam ir žinančiam ko nori miesto žmogui.
Nauja „Avitela“ parduotuvė skirta išmaniajam miesto žmogui
Nauja „Avitela“ parduotuvė skirta išmaniajam miesto žmogui / Avitela nuotr.

„Technologijų pardavėjai buvo tarp tų įmonių, kurios per pandemiją turėjo keistis labiausiai“, – sako Irmantas Viliūnas, „Avitela“ rinkodaros skyriaus vadovas. „Pardavėjai iki šiol neskuba investuoti į naujus prekybinius plotus, daugiau plėsdamiesi elektroninėje erdvėje. Mes gi turime savo viziją ir bene pirmieji rinkoje atidarome naują prekybinį plotą specialiai skirtą moderniam „urban“ žmogui.“

Avitela nuotr./Nauja „Avitela“ parduotuvė skirta išmaniajam miesto žmogui
Avitela nuotr./Nauja „Avitela“ parduotuvė skirta išmaniajam miesto žmogui

Dabartinėje interneto epochoje „Europa“ įgyvendino didžiausią ir reikšmingiausią atnaujinimą nuo atidarymo dienos. Vilniuje aplink Konstitucijos prospektą susiformavo naujasis miesto centras – verslo centrų dangoraižiuose dirba apie 30 tūkstančių žmonių, auga ir naujos kartos būstai, kuriuose kuriasi jauni ir aktyvūs žmonės. Šie vartotojai reikalauja kitokių patirčių prekybos centre.

„Veikiame verslo centrų darbuotojų ir aplink gyvenančių žmonių kasdieniu ritmu. Esame kaimynystės prekybos centras, kuriame turi būti visko, ko tik gali prireikti. Šiame sąraše technologijos yra vienas prioritetų, nes jos mūsų tikslinę auditoriją lydi kiekviename žingsnyje. Taigi, „Avitela“ technologijų salonas ir turimi sprendimai mūsų prekybos centre buvo tiesiog būtini“, – sako „BH Europa“ generalinė direktorė Iveta Ardava.

Asmeninio archyvo nuotr./„BH Europa“ generalinė direktorė Iveta Ardava
Asmeninio archyvo nuotr./„BH Europa“ generalinė direktorė Iveta Ardava

„Avitela“ įsitikinus, jog miesto centro žmonės viską daro savaip. Jie yra greiti ir veiklūs. Jie nori, kad viskas aplink juos būtų modernu ir aukštos klasės. Todėl technologijų įrangos pasiūla taip pat turi keistis pagal šiuos naujoviškus kriterijus.

„Novatoriškas ir madingas prekes žmonės nori pirkti išmaniai“, – pasakoja Irmantas Viliūnas. – „Internete pasirinkę techninius parametrus, jie nori pamatyti daiktą savo akimis ir tik tada priimti jį į savo unikalią aplinką. Multikanalinis pirkimas yra pats priimtiniausias šiuolaikiniam žmogui.”

Avitela nuotr./Nauja „Avitela“ parduotuvė skirta išmaniajam miesto žmogui
Avitela nuotr./Nauja „Avitela“ parduotuvė skirta išmaniajam miesto žmogui

Todėl daugiau nei 500.000 Eurų investicijų pareikalavusi parduotuvė bus orientuota ne tik į pasiūlymų gausą, bet ir į asmeninę konsultaciją. Juk jei „Europos Aviteloje“ kažko pritruks, aukštos kvalifikacijos konsultantai padės išsirinkti tinkamą įrangą „Avitelos“ e-parduotuvėje. Dėka elektroninės ir fizinės erdvių sinergijos kiekvienas klientas gaus premium lygio servisą, konkurencingas kainas ir platų pasirinkimą tinkamą aukščiausius reikalavimus turinčiam klientui.

„Atliepdama amžiname tempe gyvenančio miestiečio poreikius, „Avitela“ vis daugiau dėmesio skiria mobilumo, IT periferijos, e-sporto, bei modernios buities kategorijomis, – pažymi Irmantas Viliūnas. – „Šiuo metu ypač populiarėja robotizuoti buities pagalbininkai, technologinio e-komforto ir net e-sveikatos prekės, besirūpinančios žmonių miegu, fizinės veiklos apskaita, mityba ar net psichine sveikata.”

Avitela nuotr./Nauja „Avitela“ parduotuvė skirta išmaniajam miesto žmogui
Avitela nuotr./Nauja „Avitela“ parduotuvė skirta išmaniajam miesto žmogui

Nauja „Avitela“ parduotuvė „Europos“ prekybos centre ir suformuota pagal šiuos naujus standartus. Jauki 400 kvadratinių metrų erdvė, tai išmaniųjų technologijų oazė laukianti savo modernaus ir su naujovėmis kasdien įpratusio gyventi pirkėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos