Net ir pandemijos kontekste „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavimai augo

Augantys „Kalnapilio-Tauro grupės“ pardavimai vietinėje rinkoje, bendrovės gaminamo nealkoholinio alaus populiarumas, eksporto augimas ir rinkai pristatytas naujas prekės ženklas – visa tai lėmė, kad „Kalnapilio-Tauro grupės“ parduotos produkcijos kiekis pernai išaugo 3 proc. ir pasiekė 141,2 mln. litrų. Pardavimo pajamos augo 1 proc. ir pasiekė 66,8 mln. eurų.
Net ir pandemijos kontekste „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavimai augo
Net ir pandemijos kontekste „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavimai augo / Užsakovo nuotr.

„Pasaulį sudrebinus pandemijai ir Lietuvoje įvedus karantiną, pokyčių buvo daug. Nežinomybės laikotarpiu, daugiausia dėmesio skyrėme darbuotojų saugumo užtikrinimui ir gaminamos produkcijos kokybės išlaikymui. Dėl vyravusio ekonominio neapibrėžtumo teko skirti nemažai pastangų ir efektyviam kaštų suvaldymui“, – teigė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Pagrindiniai bendrovės prekės ženklai demonstravo gerus rezultatus – alaus pardavimai didėjo 4 proc. Geriausiai sekėsi pagrindiniams prekės ženklams – „Taurui“ ir „Kalnapiliui“, pastarojo pardavimai augo 6 proc.

Grupėje toliau augo ir nealkoholinio alaus pardavimai, kurie didėjo 9 proc. Lyderio poziciją rinkoje užtikrintai pelnė „Kalnapilio“ šviesusis nealkoholinis alus – būtent šio prekės ženklo šviesųjį nealkoholinį alų 2020 metais lietuviai rinkosi dažniausiai. Šviesiojo alaus segmente „Kalnapilis nealkoholinis“ užima 24,2 proc. – šie duomenys paremti Nielsen pateikiamais Lietuvos Mažmeninio Prekybos Indekso šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijos duomenimis 12mėn. periodui (už 2020 sausio – 2020 gruodžio mėnesius) (Autorinės teisės © 2021, The Nielsen Company)

„Kintantys vartotojų įpročiai ir sveikos gyvensenos tendencijos turės vis didesnį poveikį nealkoholinio alaus pardavimams. Vis dėlto vartotojai, rinkdamiesi nealkoholinį alų, tikisi tokio paties skonio, kaip ir vartodami įprastą. Dėl to investavome į nealkoholinio alaus skonio tobulinimą, ir šių investicijų rezultatus atspindi kylantys pardavimai ir tai, kad 2019 m. vykusios nacionalinės degustacijos, kurioje dalyvavo daugiau nei 6000 respondentų, metu jis buvo išrinktas skaniausiu“, – sako M.V.Kirstukas.

Pasak bendrovės vadovo, didžiausi iššūkiai laukė įvedus karantino apribojimus maitinimo įstaigoms, sunkumus patiriančioms iki šiol. Vis tik „Kalnapilio-Tauro grupė“ laiku apgalvojo alternatyvas, leidusias sumažinti karantino poveikį ir pasiekti pardavimų augimą.

„Kalnapilio–Tauro grupė“ – platų gėrimų asortimentą gaminanti įmonė. Aktyviai dirbame ne tik alaus rinkoje, nuosekliai vykdoma plėtra sulčių, vaisvandenių ir vandens kategorijose. Sėkmingai atstovaujame visame pasaulyje žinomos gėrimų gamintojos „PepsiCo“ prekių ženklus. Tačiau tuo neapsiribojame, analizuojame lietuvių poreikius, esame nuolatinėse paieškose kaip dar labiau praplėsti mūsų gėrimų asortimentą ir vartotojams pasiūlyti dar daugiau naujų kategorijų“ – teigia „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius M. V. Kirstukas.

2020 m. „Kalnapilio-Tauro grupė“ tapo vieno pirmųjų Danijos energinių gėrimų prekės ženklo „Cult“ gamintoja ir platintoja. Danų rinkoje atsiradęs 1998 m., „Cult“ įsitvirtino kaip sėkmingai parduodamas savo kategorijos produktas, išsiskyręs drąsiais reklamos sprendimais. „Cult“, kurio istorija prasidėjo viename populiariausių naktinių klubų, ne tik buvo pripažintas neatsiejama naktinio gyvenimo dalimi. Ilgainiui gėrimas tapo ekstremalaus ir elektroninio sporto bendruomenių rėmėju. „Džiaugiamės sėkmingu startu Baltijos šalyse ir tikime, kad suplanuotos naujienos 2021 metam leis užtikrintai auginti šio prekės ženklo vartotojų ratą“ – komentuoja „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius M. V. Kirstukas.

Užsakovo nuotr./„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius M. V. Kirstukas
Užsakovo nuotr./„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius M. V. Kirstukas

Pardavimų augimo tęstinumą 2020 m. užtikrino ir 21 proc. išaugęs produkcijos eksportas. Prie to itin prisidėjo tęsiamas sėkmingas bendradarbiavimas su pasaulio mažmeninės prekybos milžine „Walmart“ Kinijoje ir jos valdomu „Lider“ tinklu Čilėje, taip pat pardavimų plėtra Vokietijoje, Izraelyje, Rumunijoje ir Rusijoje.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ ir toliau itin didelį dėmesį skiria žalumui, tapusiam ne tik vizualinio identiteto bruožu, bet ir vertybiniu pagrindu. Vieni svarbiausių „Kalnapilio-Tauro grupės“ veiklos principų – aplinkos apsauga, tvarumas ir išteklių taupymas. Tai skatina gerinti produktų gamybos procesus, modernizuoti gamybos linijas, tobulinti produktų pakuotes ir didinti iš atsinaujinančių išteklių gaunamos energijos naudojimą. „Kalnapilio-Tauro grupė“ nuolatos investuoja į įrangos ir procesų modernizavimą, optimizavimą bei aplinkosaugos sprendimus – šios investicijos kasmet siekia daugiau nei 1 mln. eurų.

Apie „Kalnapilio-Tauro grupę“

„Kalnapilio-Tauro grupė“ – viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, bei gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“. 2020 metais naujai pristatytas energinių gėrimų prekės ženklas „Cult“. Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 333 darbuotojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis