„Lovely Mess” įkūrėja ir vadovė Lauryna Glickienė verslą pradėjo besilaukdama sūnaus. Pasak jaunos moters, verslas gimė iš būtinybės – parduotuvėje neradus vaikiškos baltos paklodės.
Apie verslą, kuris auga drauge su vaikais ir jų poreikiais, – pokalbis su „Lovely Mess“ įkūrėja Lauryna.
– „Lovely Mess” gerai pažįstamas jauniems tėvams – kaip gimė verslo idėja?
– Daugelis mamų pritars, kad laukiantis kyla įvairių minčių, verslo planų. Ruošiantis vaiko atėjimui, pradėjau ieškoti drabužių ir daiktų kambariui apstatyti. Ir viskas, ką radau Lietuvoje, buvo arba žydros arba rožinės spalvos – niekaip nepavyko rasti tiesiog paprastos baltos paklodės. Galiausiai, viską, ko reikėjo, radau internete. Tada pradėjau galvoti – juk gali būti, kad ne aš viena ieškau tokių dalykų. Taip gimė „Lovely Mess“ – daiktai bei rūbai stilingai ir paprastai vaikystei.
– ,,Lovely Mess“ veiklą pradėjo mažose patalpose, dabar išaugo ir jau imasi kitų projektų – planavote plėtrą?
– Buvau sau pasakiusi, kad su kiekvienu vaiko gimtadieniu turime padaryti ką nors naujo. Parduotuvę atidarėme prieš sūnaus antrą gimtadienį, per trečiąjį – persikėlėme į naują studiją, per ketvirtąjį – susilaukėme dar vieno vaikelio, o per ketvirtąjį pačios parduotuvės gimtadienį atsidaro „Zuikių miestas“ – nauja vaikų ir tėvų pramogų erdvė.
Visą laiką buvau susijusi su renginių organizavimu, tai man labai patinka, o paslaugų verslo dar nebuvome bandę. Kartu su augančiu verslu, augo ir vaikai, bendruomenė aplink studiją.
Galima sakyti, kad verslas susijęs ir su augančių vaikų poreikiais – iš patirties žinau, kiek rūpesčių atsiranda bandant mažiesiems zuikiams organizuoti šventę. Be to, mano vyresnėlis gimęs rudenį – tai nei sodybos, nei pajūris jau netinka. Tokios jaukios erdvės labai trūko.
Netrukus pristatysime ir internetinę platformą, kur tėvai galės išsirinkti erdvę, užsisakyti animatorių, tortą ir kitus atributus. Beliks pakviesti svečius ir džiaugtis švente. To Lietuvoje taip pat dar nėra.
– „Zuikių miestas“ – kokybiškas vaikų žaidimo kambarys. Atrodo rizikinga idėja. Ar tokia veikla apsimoka? Ir kodėl būtent ,,Vilnius Outlet“?
– Man patinka „Ogmios grupės“ filosofija ir požiūris į nuomininkus bei erdves. Kai sužinojau, kad ruošiamasi statyti „Vilnius Outlet“ nuėjau tiesiai į administraciją ir sakau: „Man reikia vietos!“. Gavau atsakymą, kad jos nebėra. Klausiu: „Kaip nebėra? Juk tik pradėjote statyti!”. Vaikščiojau tol, kol vieta atsirado – įrodžiau, kad padarysime išskirtinę ir kokybišką erdvę. Žmonės, kurie jau spėjo dirstelėti sako, kad tai pasakiška erdvė, laužanti stereotipus – viskas balta, šviesu, estetiška ir labai fotogeniška.
Daugelis panašių erdvių įrengiamos iš pigių medžiagų, mat dėl dėvėjimosi tenka dažnai viską keisti. Mes nusprendėme, kad tai bus išskirtinai kokybiška ir jauki erdvė. Baldai ir medžiagos keliavo iš viso pasaulio, o vieni baldininkai net klausė ar man neraudonuoja ausys – mat jie naktimis nemiegodami dažnai apie mane pasikalbėdavo...