Siūlo tikrų „perliukų“
Anot V. Minkštimienės, sportinės aprangos, avalynės ir aksesuarų asortimentas visame pasaulyje laikosi ant trijų verslo banginių – „Adidas“, „Nike“ ir „Puma“. Šie prekės ženklai, jos teigimu, nuolatos konkuruoja tarpusavyje bei yra kone vienodai trokštami. Ir outlet prekybos koncepciją plėtojantys prekybininkai, kartu su pirkėjais visame pasaulyje, siekia turėti jų gaminių.
„Tiesa, iš šių prekės ženklų, „Puma“ šiek tiek nusileidžia likusiems dviem. Tai gamintojas, kuris daugiausia dėmesio skiria laisvalaikio asortimentui, kai „Adidas“ ir „Nike“ turi aukščiausios kokybės sportui skirtas drabužių bei avalynės linijas. Todėl šie prekės ženklai jau varžosi aukščiausioje lygoje. Mes patys džiaugiamės, kad savo outlet centre turime visus tris minėtus gamintojus. Tai, manau, yra didelis išskirtinumas, traukiantis klientus atvykti būtent pas mus“, – kalba pašnekovė.
„Tačiau, – tęsia ji, – siūlyti šių prekės ženklų asortimentą yra viena. Visiškai kas kita lentynose turėti gamintojų prekes, kurios yra ne tik originalios, bet ir kasdien parduodamos su nuolaidomis. Todėl „Adidas“ išparduotuvė mūsų outlet centre yra tikras „grynuolis“. Joje ne tik kasdien laukia geriausi pasiūlymai, bet ir visas šio prekės ženklo asortimentas čia atvažiuoja tiesiai iš gamintojo fabrikų – pirmųjų rankų“.
Toks privalumas, priduria „Outlet Park“ direktorė, yra didelė vertybė. Taip šis prekybos centras savo klientams gali pasiūlyti pačias konkurencingiausias kainas, nes nėra tarpininkų grandies. „Be to, neretai pirkėjus pradžiuginame ir vadinamaisiais naujų kolekcijų pavydžiais, kurie – labai laukiami. Tarkime, „Adidas“, kaip ir kiti pas mus įsikūrę gamintojai, pagamina bandomuosius produktus. Jie vėliau tobulinami arba tokie, kokie yra, keliauja į gamybą. Dėl šios priežasties neretai galime pristatyti tikrų vienetinių kolekcijų „perliukų“, leidžiančių pirkėjams būti išties išskirtiniais“, – akcentuoja pašnekovė.
Išparduotuvės asortimentas, sako A.Buinovskaja, pasižymi išties geromis kainomis. „Taip pat – originaliomis, estetiškomis ir funkcionaliomis prekėmis sportui bei laisvalaikiui. Pritraukiame tikrai nemažai lankytojų ne tik iš Vilniaus, bet šalia esančių miestų, net užsienio. Parduotuvė veikia labai sėkmingai“, – tikina pašnekovė.
Pokyčiai – ir asortimente, ir interjere
Pasak V.Minkštimienės, jos jau paminėti „Outlet Park“ įsikūrusios „Adidas“ išparduotuvės išskirtinumai – tikrai ne vieninteliai. Pašnekovės teigimu, čia užsukti verta ir dėl to, kad kitos tokios gamintojo prekybos vietos nėra visoje Lietuvoje.
„Be galo didžiuojamės turėdami vienintelę visoje šalyje „Adidas“ išparduotuvę. Ir ją tiesiogiai valdo šio prekės ženklo gamintojai Vokietijoje, prieš daugelį metų mus pasirinkę savo outlet įkūrimui Lietuvoje. Labai vertiname faktą, kad „Adidas“ užmezgė bendradarbiavimą, tęsia ilgalaikę partnerystę ir paruošė geras naujienas pirkėjams“, – pabrėžia ji.
O šios staigmenos, anot V.Minkštimienės, „Outlet Park“ lankytojams bus pristatytos jau šių metų rudenį. Pašnekovės teigimu, „Adidas“ išparduotuvė šiemet daugiau nei trečdaliu išaugs, išsiplės iki 700 kv. m ir lankytojams pasiūlys atnaujintą konceptą bei dar daugiau asortimento.
Šie pokyčiai, anot A.Buinovskajos, leis dar labiau atliepti pirkėjų poreikius.
„Naujausias „Adidas“ outlet konceptas, kuris būtent ir bus įgyvendintas mūsų parduotuvėje, turės daugiau inovatyvių, modernių, suskaitmenintų sprendimų. Keisis ir interjeras – įrengsime naują, erdvesnį ir šviesesnį vitrinos fasadą, o lengvumo ir šviesumo įspūdį sukurs baldų atnaujinimas. Tai bus kitokia apsipirkimo patirtis. Manekenų podiumo ekspozicijos leis sužadinti daugiau pirkėjų impulsų, pakvies klientus į parduotuvę užsukti ne tik pirmo būtinumo, bet ir tiesiog trokštamų pirkinių. Norime dar labiau paskatinti klientų susidomėjimą mumis, suteikti galimybę geriau pažinti mūsų prekės ženklą“, – pasakoja A.Buinovskaja.
Ateities perspektyvos – labai pozityvios
A.Buinovskajos teigimu, „Adidas“ išparduotuvė „Outlet Park“ veikia jau daugybę metų ir gamintojas yra išties patenkintas lokacija, klientų srautais, bendradarbiavimu su pačiu prekybos centru.
„Visa jo infrastruktūra leidžia pritraukti norimus pirkėjus, nes čia viskas apgalvota – užtikrintos pramogos šeimoms, siūlomos išskirtinės vietos pavalgyti, apsipirkti tiek maisto, tiek drabužių. „Outlet Park“ turi daug pramogų bei veiklų ir vaikams, ir suaugusiems, todėl sąlygos plėtrai mums čia labai palankios“, – pažymi „Adidas“ atstovė.
Dėl tokio gamintojo požiūrio, V.Minkštimienės teigimu, siekiama ir toliau sėkmingai plėtoti bendradarbiavimą. „Vertindami pirkėjų įpročius, parduotuvės lokacijos nekeisime. Labai svarbu, jog klientai lengvai rastų „Adidas“ išparduotuvę eidami jau žinomu maršrutu. Tam dvi kitas parduotuves perkelsime į kitą patogią lokaciją, sudarydami galimybę „Adidas“ likti toje pačioje vietoje. Pati džiaugiuosi, kad gamintojas investuoja, skiria dėmesio ir mažesnėms rinkoms, kaip Lietuva. O rezultatai, kuriuos rodo „Adidas“ išparduotuvė, leidžia šiam prekės ženklui labai pozityviai bei perspektyviai žiūrėti į ateitį ir numatyti tolimesnį ilgalaikį bendradarbiavimą“, – reziumuoja „Outlet Park“ direktorė.