Kokybiški gaminiai – patraukliomis kainomis
Jau prasidėjęs ruduo, sako „Outlet Park“ direktorė Vida Minkštimienė, šio išparduotuvių centro lankytojams kupinas puikių ir išskirtinių naujienų. O ypač suklusti pašnekovė ragina visus, mėgstančius keliones ir aktyvų bei kokybišką laisvalaikį tiek gamtoje, tiek mieste.
„Tokių žmonių mus aplanko labai daug, todėl juos pradžiuginome unikalia naujiena. „Outlet Park“ duris atverė vienintelė bei pirmoji Lietuvoje parduotuvė „Norre“. Joje prekiaujama itin kokybiška, pasaulyje puikiai žinomų daniškų „Whisler“, „Weather Report“ ir „Endurance“ prekės ženklų apranga. Šį asortimentą į „Outlet Park“ atveža Lietuvos verslas, čia plėtosiantis 25 prekės ženklus subūrusios Danijos sporto prekių milžinės – prekybos grupės „Sports Group Denmark“ – frančizę“, – sako V.Minkštimienė.
Minėta kompanija, jos teigimu, danų rinkoje startavo 2012-aisiais. „Sports Group Denmark“ kuria, gamina ir prekiauja sportine apranga, laisvalaikio drabužiais, aksesuarais bei avalyne. Koncernas savo asortimentui naudoja naujausias ir novatoriškiausias medžiagas, gamina itin funkcionalius, madingus bei patogius produktus ir visada išlaiko aukščiausią danišką kokybę.
„Tačiau, – priduria „Outlet Park“ direktorė, – svarbiausia yra tai, kad šie gaminiai parduodami ypač patraukliomis kainomis. Tai išlaikys ir frančizinė „Norre“ parduotuvė, mūsų pirkėjams prisistatanti su outlet prekybos konceptu. Todėl labai džiaugiuosi, kad savo lankytojams galime pasiūlyti puikų kainos ir kokybės balansą bei išskirtinių prekės ženklų asortimentą, ir esame vienintelis prekybos centras šalyje, kuriame klientai bent artimiausioje ateityje ras tokių unikalių gaminių“.
Atlieps šiuolaikinius poreikius
V.Minkštimienės teigimu, „Outlet Park“ labai vertina faktą, kad naujoji „Norre“ parduotuvė yra užsimezgusios partnerystės su „Sports Group Denmark“ rezultatas. Anot jos, sporto prekių grupė nuo pat įkūrimo aktyviai plėtėsi, stebėjo savo produktų populiarumo augimą, o dabar danai nusprendė patvirtinti trijų savo bestselerių atvedimą į Lietuvą.
„Patys taip pat aktyviai didiname sporto ir laisvalaikio prekių segmentą. Pastebime, kad net statistiškai mūsų parduotuvių veiklos rezultatai rodo – šis sektorius generuoja didžiausius pardavimus. Galbūt dėl to, kad sportinė apranga yra tik segmento pavadinimas. O iš tikrųjų, šį asortimentą klientai mėgsta visapusiškai – perka drabužius norėdami patogaus laisvalaikio namuose, pasivaikščiojimų gamtoje, aktyviai užsiimdami sportu, taip pat ir ieškodami kokybiškos, stilingos avalynės“, – pabrėžia „Outlet Park“ direktorė.
Todėl, anot jos, šiandien, derindami skirtingus stilius, žmonės net kostiumus papildo madingais kedais, todėl riba tarp sporto bei mados prekės ženklų jau yra išnykusi. „Ir mes, atliepdami naujausias tendencijas, padedame klientams atrasti savo unikalumą, puoštis vienoje parduotuvėje, aprangą rinktis iš naujų kolekcijų ir susikurti savitą stilių su skirtingų segmentų pasiūla“, – pažymi ji.
Sėkmė – užprogramuota
Anot V.Minkštimienės, „Norre“ ne tik pristato šiaurietišką kokybę. Pašnekovės teigimu, pats parduotuvės pavadinimas taip pat asocijuojamas su šiaure. O apie ją pagalvojus, pastebi „Outlet Park“ direktorė, visada norisi apsirengti šilčiau, patogiau, turėti vėjui bei krituliams nepralaidų viršutinį drabužį.
„Todėl ir mūsų tikslas buvo klientams pristatyti Lietuvai naujus, tačiau Europoje jau įsitvirtinusius, gerai žinomus prekės ženklus. Jie – puikiai dera tarpusavyje, reikėjo tik atskiros erdvės, kurioje kiekvienas galėtų gamintojus geriau pažinti, prisijaukinti bei pamėgti. Taigi „Norre“ parduotuvė laukia visų, norinčių įsigyti patogius bei funkcionalius aktyviam laisvalaikiui skirtus drabužius. Gaminant juos, didžiausias dėmesys yra skiriamas kokybei, dizainui bei naujausioms aprangos technologijoms. Visa tai siūlydami pirkėjams, nepamirštame ir patrauklių kainų kasdien“, – akcentuoja V.Minkštimienė.
Būtent parduotuvės kainodara, pažymi ji, kartu su pasiūla turėtų suvilioti aplankyti naująją „Outlet Park“ parduotuvę. „Joje klientai ras outlet prekybos konceptą, prieinamų kainų pasiūlymus, nors pristatomi prekės ženklai dar nėra gerai žinomi mūsų šalyje. Todėl jiems reikia šiek tiek laiko, su kuriuo pirkėjai patikės kokybe ir pamils produktus. Manau, „Norre“ sėkmė jau užprogramuota, nes mūsų tikslas išlieka nepatikęs – savo lankytojams siekiame pasiūlyti kuo daugiau naujienų. Jų gausa ir įvairovė išskiria „Outlet Park“ konkurencinėje aplinkoje bei užtikrina geriausias ir maloniausiais apsipirkimų patirtis“, – reziumuoja V.Minkštimienė.