Modernūs sprendimai – geresnei patirčiai
Naujausias „Adidas Outlet“ konceptas, pirkėjus pasitinkantis su dar daugiau inovatyvių ir modernių skaitmeninių sprendimų. Atnaujintos, erdvesnės bei šviesesnės vitrinos, lengvumu alsuojantis šiuolaikiškas interjeras, pakeisti ekspozicijos baldai, galintys sutalpinti gerokai išaugusį asortimentą.
Anot „Outlet Park“ direktorės Vidos Minkštimienės, vienas lankytojų mylimiausių šio išparduotuvių centro prekybininkų pasikeitė neatpažįstamai. O pokyčiai, pašnekovės teigimu, buvo neišvengiami. Pasak jos, šiuo metu ryškiai keičiasi visas „Outlet Park“, tačiau būtent „Adidas Outlet“ atnaujinimą būtų galima pavadinti tikra „vyšnia ant torto“.
„Gausus, kokybiškas, pasaulyje puikiai žinomų gamintojų sporto ir laisvalaikio prekių asortimentas yra kiekvieno outlet centro pasididžiavimas. O mes ypač didžiuojamės, kad „Outlet Park“ turime „Adidas“ išparduotuvę. Ji – vienintelė outlet tipo visoje šalyje, todėl yra tikras „grynuolis“. Šioje parduotuvėje ne tik kasdien laukia geriausi pasiūlymai, bet ir visas šio prekės ženklo asortimentas čia atvažiuoja tiesiai iš gamintojo fabrikų – pirmųjų rankų“, – sako V.Minkštimienė.
„Sporto ir aktyvaus gyvenimo mylėtojų, – tęsia ji, – ypatingai vertinamas prekės ženklas „Outlet Park“ įsikūrė prieš daugybę metų. Todėl parduotuvės pokyčiai brendo ilgai. Tačiau jos atnaujinimas pranoko visus lūkesčius. „Adidas Outlet“ dabar džiugina modernia stilistika, erdvumu, šviesiomis spalvomis, labai aiškiu erdvių atskyrimu. Visos prekės detaliai suskirstytos moterims, vyrams ir vaikams, yra didžiulė avalynės zona“.
Parduotuvės plotas, anot „Adidas“ regiono vadovės Baltijos šalims Alinos Buinovskajos, išaugo beveik 40 % – iki 700 kv. m. Tai – kone dviejų krepšinio aikštelių dydis.
„Čia įgyvendintas ne tik naujausias „Adidas“ outlet konceptas. Be interjero, baldų, prekių išdėstymo atnaujinimo, parduotuvėje nuo šiol pirkėjų laukia ir kitokia apsipirkimo patirtis. Manekenų podiumo ekspozicijos leidžia sužadinti daugiau lankytojų impulsų, kviečia klientus į parduotuvę užsukti ne tik pirmo būtinumo, bet ir tiesiog trokštamų pirkinių. Norime labiau paskatinti susidomėjimą mumis, suteikti galimybę geriau pažinti mūsų prekės ženklą. Todėl naujausią konceptą sutelkę į būtent sporto prekių išparduotuvės klientą, siekėme užtikrinti dar geresnius komercinius sprendimus“, – pažymi A.Buinovskaja.
Dėmesys ir legendinei kolekcijai, ir šeimai
„Adidas Outlet“ nuo šiol pirkėjus pasitinka ir su dar gausesniu asortimentu. Anot V. Minkštimienės, jei anksčiau parduotuvėje pagrindinis dėmesys buvo skiriamas vyrų kolekcijoms, dabar, įgyvendinus pokyčius, gerokai išaugo moterims ir vaikams skirtų prekių pasiūla.
„Šis prekės ženklas, žinoma, nenuvils ir ieškančius specializuoto asortimento, skirto sportui, bėgimui, treniruotėms, futbolui. Tai prekės, kurių labiausiai ieško „Adidas Outlet“ lankytojai. Taip pat be galo vertinama ir „Adidas Originals“ kolekcija, kurios ypač gausu atnaujintoje parduotuvėje“, – akcentuoja „Outlet Park“ direktorė.
Parduotuvės asortimentas, priduria A.Buinovskaja, taip pat orientuotas į klientą, ieškantį prekių geromis kainomis ir sportui, ir laisvalaikiui. O pastarajam poreikiui, jos teigimu, skirtų rūbų pasiūla atnaujintoje „Adidas Outlet“ šiuo metu yra tikrai nemaža, ypač, kalbant apie „Adidas Originals“ liniją.
„Kadangi asortimente esančių prekių kiekis gerokai padidėjo, išaugo ir pasirinkimas. Turime daugiau spalvų, modelių, stilių. Be to, galime didžiuotis pilnomis dydžių skalėmis, gausiu avalynės bei drabužių pasirinkimu visai šeimai – vyrams, moterims, vaikams ir patiems mažiausiems – kūdikiams nuo trijų mėnesių“, – apie asortimento pokyčius kalba „Adidas“ regiono vadovės Baltijos šalims.
Paruošė ypatingą pasiūlymą
Visus šiuos pokyčius, tikina A.Buinovskaja, „Adidas“ mylėtojai jau gali įvertinti nuo lapkričio 22-osios, kuomet įvyko didysis atnaujintos parduotuvės atidarymas „Outlet Park“. Tai, jos teigimu, buvo išties džiugi šventė ir pasisekimas visiems. Pašnekovė tikina, kad parduotuvės durys buvo atvertos laiku, puikus prekių asortimentas jau laukė lentynose, o komanda pirkėjus bei pokyčius priėmė su nuoširdžiu entuziazmu.
„Dar iki durų atidarymo jau buvo nekantriai lūkuriuojančių klientų. Savaitgalio pasiūlymas pritraukė nemažai pirkėjų ne tik iš Vilniaus, bet ir kitų miestų. Sulaukėme ir skambučių dėl atidarymo datos patikslinimo dar gerokai iki šventės. Planus įgyvendinome sėkmingai, esame labai patenkinti klientų grįžtamuoju ryšiu. Todėl visus kviečiu atvykti, pamatyti naujausią parduotuvės konceptą ir siūlomą asortimentą, pasidžiaugti ypatingai geromis kainomis kasdien“, – dalinasi pašnekovė.
Tam pritaria ir V.Minkštimienė. Jos teigimu, geresnio parduotuvės atidarymo sunku būtų ir tikėtis. „Viskas vyko pagal planą. Kadangi „Adidas Outlet“ tiesiogiai valdomas Vokietijos verslo, visa komanda nuolatos dirbo kartu, prižiūrėjo eigą ir procesus. Ir viskas visada vyksta itin sklandžiai – aiškiai, preciziškai, kokybiškai, laiku. Todėl niekas nevėluoja, nuo plano nenukrypstama, o kokybė būna tik aukščiausios prabos. Tačiau galime pasidžiaugti ne tik atidarymu, bet ir pasiūlymais, kuriuos paruošėme „Adidas Outlet“ lankytojams. Visiems jiems, iki gruodžio 2-osios, perkant 2 ar daugiau prekių, šioje išparduotuvėje bus taikoma net -40 % papildoma nuolaida. Taigi apsilankyti tikrai verta“, – kviečia V.Minkštimienė.
Atnaujintos „Adidas Outlet“ ieškokite „Outlet Park“, Verkių g. 31C, Vilniuje. Parduotuvės darbo laikas: I-VII nuo 10 iki 20 val.