Pasak Lietuvos žaliųjų partijos pirmininko Lino Balsio, kuris taip pat yra ir partijos kandidatų į Europos Parlamentą lyderis, toks reklamos būdas pasirinktas todėl, kad jis yra draugiškesnis aplinkai.
„Mes pasisakome ne tik už švarią aplinką, bet ir už švarią politiką. Rinkimų agitacijos laikotarpiu partijos rinkėjų pašto dėžutes tiesiog užverčia įvairiais lankstinukais, skrajutėmis, laikraštukais. Nemanau, kad toks popieriaus švaistymas yra reikalingas, ypač kai dauguma politinės reklamos, vos ištrauktos iš pašto dėžutės, iškart atsiduria šiukšlių dėžėje“.
Pasak L. Balsio, Lietuvos žaliųjų partija, skirtingai nuo kitų politinių partijų, agitacijai neskiria šimtatūkstantinių lėšų.
Esame užsakę reklamą radijuje, naujienų portale, socialiniuose tinkluose. Nusprendėme miesto neteršti politiniais plakatais, o labiau išnaudoti netradicinės reklamos priemones. Taip pat neturime politinei agitacijai šimtatūkstantinių sumų, kokiomis disponuoja kitos partijos, gavusios solidžią paramą iš valstybės biudžeto“, – sakė L. Balsys.
Netradiciniu sprendimu rinkimuose Lietuvos žaliųjų partija pasitelkė ne tik lazerio projekcijas, kurios pirmą kartą panaudotos rinkimų reklamai, bet ir ekologiškos arbatos su informacija apie kandidatus „Žalioji energija“ dalinimą praeiviams. Dzūkijos ekologiniame ūkyje pagal specialią receptūrą iš vaistažolių pagaminta arbata net džiovinama, pasitelkiant saulės kolektorius.