Panevėžyje oficialiai pristatytas vienas moderniausių kino teatrų Lietuvoje

Ketvirtadienio vakarą Panevėžio miesto bendruomenei, miesto svečiams, filmų kūrėjams ir platintojams oficialiai pristatytas vienas moderniausių kino teatrų Lietuvoje.
Kino teatro „Apollo Kinas“ atidarymas
Kino teatro „Apollo Kinas“ atidarymas / Organizatorių nuotr.

Panevėžio prekybos centre „Babilonas“ įsikūrusio kino teatro galimybių išbandyti susirinko daug žinomų vietos veidų ir garbingų svečių.

Atidarymo renginio dalyviai svaiginančią „Apollo Kinas“ garso ir vaizdo kokybę išbandė stebėdami naujausią Tado Vidmanto filmą „Pats sau milijonierius“. Tai vienas populiariausių šiuo metu rodomų filmų Lietuvoje.

Savo kūrinį, kurį Panevėžyje pamatė jau beveik dešimt tūkstančių žiūrovų, susirinkusiems svečiams pristatė pats režisierius.

Abejingų nepaliko ir James Cameron ir Tim Miller filmo „Terminatorius: Tamsus likimas“ demonstracija, kuri visapusiškai atskleidė kino teatro naujausias technologijas ir jų galimybes.

„Garso sistemą šiam kino teatrui specialiai sukūrė viena geriausių garso studijų Švedijoje. Naujausi 4K lazeriniai projektoriai vaizdą padaro dar ryškesnį ir realistiškesnį. Žiūrovai pagaliau turi galimybę išvysti filmą būtent taip, kaip nori filmo kūrėjai“, – sako Kadri Arm „Apollo Cinema“ vadovė Baltijos šalims.

Naujausia Lietuvoje garso ir vaizdo technika pasigirti galintis Panevėžio kino teatras stebina ir unikaliais komforto sprendimais. Čia lankytojų laukia „žvaigždžių“ minkštieji krėslai su specialia atramų sistema ir jutikliniais ekranais. Jų pagalba, nepakilus nuo kėdės, tiesiai į kino salę galima užsisakyti maisto ir gėrimų. Pasak kino tetaro įkūrėjų, šiuo metu tai moderniausia ir komfortiškiausia kino teatro salė Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų